خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake

  • خط چشم مایع با فرمول ضد آب و سیاه تر از سیاه بدون ریختن و ماندگار تا۲۴ساعت
  • قوام کمی خامه ای آن، استفاده از آن را آسان تر می کند و برای هر خانمی، از با تجربه ترین تا تازه کار، مناسب است.
  • رنگ سیاه تر از سیاه کربنی
  • براش نوک تیز و بسیار اسون و راحت
  • ایجاد خطوط نازک و ایجاد ترسیم خطی مثل مینیاتور
  • تقویت کننده و ضد ریزش و حالت دهنده
  • از نظر پوست تست شده است ،غیر کومدوژنیک
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان
  • قیمت محصول در سایت اصلی۱۵€
شناسه محصول: 3254 دسته: ,

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake

تاریخچه خط چشم به بیش از 1000 سال باز می گردد که قدمت چندین ساله دارد و از زمان مصر باستان تا به امروز رایج است. در دوران مصر باستان خانم‌ها و حتی آقایان از  مایع مشکیی رنگ شبیه به سرمه برای آرایش چشم‌ها و کشیدن خط چشم استفاده می‌کردند. در زمان مصریان باستان ، کشیدن خط چشم‌های پهن و ضخیم رایج بوده و کمتر از خط چشم های ساده و باریک استفاده می‌شد.

در دوران مصر باستان خط چشم از ترکیب موادی مانند آنتیموان و کانی مس تهیه می‌شد  که مردم کشور مصر اعتقاد داشتند کشیدن خط چشم آن‌ها را از چشم بد و بلا دور نگه می‌دارد. همانطور که میدانید چشم‌ها نقش مهمی در زیبایی چهره خانم ها دارد و استفاده از لوازم آرایشی آرایشی منحصر به فرد از جمله خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake بر زیبایی و جذابیت چهره می‌افزاید و همچنین با استفاده از خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake می‌توانید حالت و مدل ‌چشم‌هایتان را تغییر دهید و آن‌ها را به شکل دلخواه‌تان بکشید.

 

 

ویژگی خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake

خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake دارای یک برس مویی هستند که کشیدن خطوط نازک را برای افراد مبتدی آسان می کند. یکی از مهمترین ویژگی خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake این است که پس از خشک شدن به هیچ وجه پخش نمی شود و زیر چشم شما را سیاه نمی کندو همچنین به علت پر رنگ و براقیت این محصول باعث می شود که چشم های شما از آنچه که هست زیبا تر دیده شود .

خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake محصولی است که بیشترین کاربرد را برای کشیدن خط چشم در آرایش های حرفه ای و یا خودآرایی هایی به سبک های مختلف دارد. این محصول منحصر به فرد دارای  دارای مایع رقیق اما با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر خط چشم ها می باشد و حالتی مایع دارد .

 

 

خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خط چشم‌ها در بین خانم ها و دختران جوان است چرا که قوام کمی خامه ای آن، استفاده از آن را آسان تر می کند و برای هر خانمی، از با تجربه ترین تا تازه کار، مناسب است و همچنین این خط چشم مایع با فرمول ضد آب و سیاه تر از سیاه بدون ریختن و ماندگار تا 24 ساعت می باشد که با داشتن رنگ سیاه تر از سیاه کربنی تقویت کننده و

ضد ریزش و حالت دهنده می باش که با ایجاد خطوط نازک و ایجاد ترسیم خطی مثل مینیاتور سبب نافذتر و درشت تر دیده شدن چشم‌ها می‌شود. چشم‌ها و زیبایی آن ها، تأثیری فوق العاده در زیبایی چهره خانم ها دارد.

 

 

 

مزیت استفاده از خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake

  • با استفاده از خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake می‌توانید سبک های مختلفی از خط چشم ها را تجربه کنید.
  • خط چشم کیکو مدل ENERGY Shakeاز دوام بالاتری نسبت به سایر خط چشم ها برخوردار می باشد.
  • خط چشم کیکو مدل ENERGY Shakeباعث درشت شدن چشم‌ها و پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود.
  • خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake استفاده از آن نسبت به سایر خط چشم ها راحت‌تر است.
  • استفاده از خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake بسیار راحت و روان است.

 

 

نحوه استفاده از خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake

نحوه استفاده از خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake بسیار بسیار آسان است و برای اینکه یک خط چشم منحصر به فرد و زیبایی داشته باشید بهتر است از گوشه خارجی چشم شروع کنید و تاجایی که میخواهید خط چشم داشته باشید به پایان برساند. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید زاویه خط چشم را پیدا کنید و از کشیدن خط چشم هایی که زاویه خیلی تندی دارند و یا زیادی ضخیم هستند جلوگیری کنید.

سپس از گوشه داخلی چشم شروع کنید و سعی کنید با استفاده از قوس دادن خط چشم را به نقطه انتهایی چشمان خود متصل کنید. این قوس را با خطوط کوتاه ادامه دهید و هر چند دقیقه به پایین نگاه کنید تا مطمئن شوید خط را در محل مناسبی از چشم می کشید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

مدل

Energy Shake

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم کیکو مدل ENERGY Shake”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید