ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake

  • رفع ریمل شفاف ایرو برای لیفت و پرکردن
  • فرم دادن، پر کردن و مشخص کردن ابروها تنها در یک مرحله.
  • فرمول گیاهی آن با عصاره جینسینگ با خواص انرژی زا غنی شده است.
  • بافت ژله ای آن ابروها را نرم و خوش فرم می کند.
  • استفاده از آن آسان است و به لطف برس فوق دقیق هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد.
  • تقویت کننده و ضد ریزش و حالت دهنده
  • از نظر پوست تست شده است ،غیر کومدوژنیک

ساخت و تولید کشور ایتالیا ،میلان

قیمت محصول در سایت اصلی۱۵€

شناسه محصول: 3253 دسته: ,

850,000 تومان

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake

یکی از مهمترین مراحل آرایش صورت ، آرایش چشم و بر ها می باشد که هرگونه فرم ابرو تاثیر مستقیم و بسیار زیادی در زیبایی چهره خانم ها دارند به دلیل محصولات ار بند های مختلف و متنوعی برای آرایش ابرو تولید شده اند ، که در جهت فرم دادن به تارهای ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake در لیفت کردن، بالا بردن و ثابت کردن ابروها در یک حالت خاص به شما کمک می‌کند تا ابروهای زیبا ومنحصربه فردی را داشته باشید.

 

 

در حال حاضر ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake یکی از محصولات آرایشی ثابت در میکاپ‌ها در سبک‌های مختلف به حساب می آید که مناسب برای هر سنی می باشد. ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake عملکردی شبیه به ریمل چشم دارند و می توانند به صورت موقت ابروهای شما را خوش‌حالت و حجیم‌تر کنند.

اگر شما هم ابروهای کم‌پشتی دارید یا تارهای مو ابروهایتان بد حالت شده‌اند، ریمل ابرو ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake  می تواند یک راه حل موقتی و ایده‌آل برای فرم دادن به ابروهای شما باشد. مهم‌ترین کاربردهای ریمل ابرو ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake افزایش حجم ابروها ، حالت بخشیدن به تارهای ابرو ، پر کردن نقاط خالی بین تارهای ابرو ، حفظ حالت زیبای ابرو برای مدت طولانی و….. می باشد.

 

 

ویژگی ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake

مهم ترین ویژگی که ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake به همراه دارد این است که دارای فرمول گیاهی آن با عصاره جینسینگ با خواص انرژی زا غنی شده است که علاوه بر فرم دادن به ابروها تقویت کننده و ضد ریزش و حالت دهنده ، ریمل شفاف ایرو برای لیفت و پرکردن و مشخص کردن ابروها تنها در یک مرحله می باشد که بافت ژله ای این محصول ابروها را نرم و خوش فرم می کند.

الیاف تشکیل دهنده برس ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake با ساختار الاستیک، بافت و الیاف با ضخامت های مختلف به شما این امکان را می دهد که ریمل را در طول مژه ها بدون برجای گذاشتن مواد یا سنگین کردن آن ها پخش کنید. برس متراکم‌تر به مژه‌ها جلوه‌ای حجم‌دهنده می‌دهد، در حالی که برس دیگر جلوه‌ای بلندتر به مژه‌ها می‌دهد و به لطف برس فوق دقیق هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد.

نکته مهمی که باید پیش از خرید ریمل ابرو در نظر داشته باشید این است که ریمل ابرو با ریمل مژه  کاملا متفاوت است و هرگز نباید از ریمل مژه به عنوان ریمل ابروها استفاده شود. استفاده از ریمل مژه برای ابروها، سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد و سبب ریزش ابرو‌ها می‌شود.

 

 

نحوه استفاده از ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake

زمانی که می‌خواهید از ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake استفاده کنید، بهتر است ابروها را به حالت طبیعی و متناسب با ردیف خود شانه کنید و ریمل را در همان جهت روی تارهای موی ابرو بزنید. سعی کنید که از حالت و شکل طبیعی ابروها خارج نشوید که  این کار می تواند جلوه‌ای مصنوعی و نامناسب به ابروها دهد. اگر موهای ابرو رو به سمت بالا جهت گرفته‌اند، ریمل را در همان جهت روی تارهای مو حرکت بدهید و اگر در جهت موها به سمت پایین ابرو است، ریمل را به سمت بالا حرکت دهید. هرگز حالت ابروهای خود را به سمت دیگری تغییر ندهید.

 

 

متاسفانه بسیاری از خانم ها در استفاده از ریمل زیاده روی میکنند و همیشه کمی از ریمل روی ابروهایشان باقی می ماند درصورتی که اگر ابروها را خوب شانه کنید و با قلم‌موی ریمل در مسیر هم‌جهت با رویش موها پیش بروید، دچار چنین مشکلی نخواهید شد. اگر می‌خواهید ابروهایتان به کمک ریمل ابرو حالت زیبایی پیدا کند فقط یک بار از ریمل ابرو بر روی ابروها استفاده کنید تا ابرو حالت طبیعی خود را حفظ کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

Energy Shake

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل ابرو کیکو مدل Energy Shake”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید