خط چشم کاسه دار | ال ای گرل مشکی| L.A girl | اورجینال

طراحی کاملا حرفه ای خط چشم کاسه دار ال ای گرل سبب شده با کم ترین تلاشی، زیبایی خاصی را به آرایش چشم خود بیفزایید. برای داشتن یک خط چشم زیبا در پشت پلک های خود، مقدار کمی از آن کافی است.

500,000 تومان

3 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

خط چشم کاسه دار ال ای گرل

طراحی کاملا حرفه ای خط چشم کاسه دار ال ای گرل سبب شده با کم ترین تلاشی، زیبایی خاصی را به آرایش چشم خود بیفزایید. برای داشتن یک خط چشم زیبا در پشت پلک های خود، مقدار کمی از آن کافی است. علت رنگ خوب آن، رنگدانه های قوی موجود در این خط چشم است.

ویژگی های خط چشم کاسه ای

ویژگی ها

  • خط چشم کاسه دار ال ای گرل در یک محفظه شیشه ای عرضه گردیده که می‌توانید بدون هیچ گونه ریزش یا کشیده شدن در اطراف چشم، آن را تجربه نمایید.
  • بافت کرمی، فرمولاسیون ضد آب و میزان بالا رنگدانه ها از ویژگی های دیگر آن محسوب شده که برای افراد مبتدی نیز کاملا قابل استفاده می‌باشد.
  • شما می‌توانید این محصول را در مجالس و به صورت روزانه استفاده نمایید که در ترکیبات آن از مواد گیاهی استفاده شده و فاقد هرگونه تست حیوانی می‌باشد.
  • پیگمنت های بسیار قوی قهوه ای رنگ در این محصول، برای داشتن آرایشی جذاب بسیار تاثیر گذار می‌باشد که سلیقه خانم هایی خاص و خوش سلیقه است.
  • برای داشتن یک آرایش کاملا حرفه ای، توصیه می‌کنیم این محصول را خریداری نمایید که در عین تمام ویژگی های مذکور، بسیار کاربردی بوده و نحوه مصرف آن ساده است.
  • خط چشم کاسه دار ال ای گرل در 5 رنگ تولید شده که مدل قهوه ای آن در مجموعه ما به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با خرید آن از ویژگی های نظیر عدم خشک شدن، پوسته پوسته شدن یا محو نشدن آن بعد از چند ساعت بهره مند گردید.

برای اطلاع از سایر محصولات ال ای گرل روی لینک کلیک کنید

مزایا خط چشم کاسه ای

نحوه مصرف

برای داشتن یک آرایش زیبا در ناحیه چشم؛ علاوه بر خریداری خط چشم کاسه دار ال ای گرل با کیفیت بالا و قیمت مناسب، داشتن یک برس خوب با اندازه دلخواه ضروری است. به گونه ای که برس نازک و زاویه دار یا با عرض زیاد می‌تواند در کشیدن خط بر پشت چشمان شما تاثیر گذار باشد.

به منظور بالا بردن دوام مواد  خط چشم بر روی پوست پشت پلک، بهتر است از پرایمر استفاده کنید. به دلیل قهوه ای بودن رنگ این محصول بهتر است آن را از مدل بدون رنگ تهیه کرده یا استفاده از کانسیلر را جایگزین کنید.

با آغشته نمودن برس و ترکیبات این محصول، حتما مواد اضافی موجود را به لبه محفظه کشیده تا در ابتدای کار با میزان کمی این کار را انجام دهید؛ در صورت لزوم مجدد برس خود را با مواد آن آغشته نمایید. با کشیدن ابرو ها به سمت بالا، از طریق دست تان می‌توانید بخش انتهایی چشم تان را بالا تر ببرید تا زاویه دید بهتری داشته باشید.

به واسطه گرفتن براش به صورت زاویه دار و بستن چشم مورد نظر، مواد این خط چشم را در بخش بالایی مژه بر پشت پلک ها کشیده، آن را نزدیک مژه ها کرده و سعی کنید خطی نازک بکشید. توجه داشته باشید که بایستی ناحیه انتهایی خط کشیده شده از بخش ابتدایی عریض تر و بالا تر باشد. اگر تمایل به کشیدن خطی درشت تر دارید، می‌توانید آن را چند لایه پر رنگ تر کنید که کاملا سلیقه ای است.

توضیحات تکمیلی
رنگ

قهوه ای, مشکی

برند

ال ای گرل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم کاسه دار | ال ای گرل مشکی| L.A girl | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

500,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید