خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ آبی

  • فرمول بسیار رنگی در ۲رنگ درخشان مختلف
  • بافت روان، سبک و ضد آب با پوشانندگی بالا
  • ماندگاری بالا بدون محوشدن، حرکت روی پوست، ریزش و پوسته شدن
  • دارای یک اپلیکاتور نمدی و مویی ظریف
  • خشک شدن سریع برای ثابت ماندن در تمام طول روز
  • قابل استفاده برای خط چشم های کاملا نازک تا ضخیم
  • آزمایش و تایید شده توسط چشم پزشک
  • بدون آزمایش روی حیوانات (cruelty-free)
  • خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو دارای بافتی سبک همراه با شدت رنگ زیاد
  • سرعت زیاد بر روی پوست که خشک شده و بدون محو شدن و یا پوسته پوسته شدن کاملا به پلک ها چسبیده
  • ضدآب سوپر کالر کیکو بر پایه آب و پلیمر بوده و رنگی فوق العاده همراه با پوششی زیاد ایجاد می کند
  • اپلیکاتور مخروطی خط چشم از نمد نرم
  • ساخت و تولید و خرید از کشور ایتالیا
  • قیمت محصول در وب سایت اصلی۲۰دلار
شناسه محصول: 3155 دسته: ,

1,200,000 تومان

1 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو ایتالیا

برند کیکو میلان یکی از برندهای جوان و شناخته شده اروپایی در زمینه تولید محصولات آرایشی به صورت حرفه ای می باشد. محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.

در برند کیکو میلان محصولاتی از جمله از خط چشم های رنگی ( آبی و سبز ) بسیار پرطرفدارترین و بهترین محصولات آرایشی می باشند. کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا است و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ، در همین مدت زمان کوتاه کیفیت بالای محصولات خود را به همه طرفداران خود ثابت کند؛ به گونه ای که نظر بسیاری از بانوان در کشور های جهان را به خود جلب نموده است.

هدف این برند ایتالیایی این است که امکان دستیابی تمامی بانوان با هر بودجه ای به را به محصولات آرایشی خود فراهم کند. از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند.

 

 

معرفی خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ آبی شماره 06

سال های زیادی است که استفاده از خط چشم‌های رنگی طرفداران بیشتری پیدا کرده و بسیاری از خانم‌ها مخصوصا دختران جوان تمایل دارند رنگ‌های متفاوتی این برند ایتالیایی را امتحان کنند. حتی برخی افراد از خط چشم‌های مشکی کلاسیک در کنار خط چشم‌های رنگی خود استفاده می‌کنندکه ترکیب رنگ مشکی با رنگ هایی مانند سبز و آبی می توانند سبک جدیدی را در آرایش ایجاد کنند.

خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ آبی از باکیفیت‌ترین خط چشم‌های اصل در سطح بازار محصولات آرایشی است که به دلیل داشتن فرمول بسیار رنگی در ۲رنگ درخشان مختلف،  در بین خانم‌های اروپایی بسیار پرطرفدار است.این خط چشم ضدآب مویی سوپر کالر کیکو رنگ آبی از محصولات برند کیکو، انتخابی جذاب و رنگارنگ برای خانم‌های خوش سلیقه است.

این برند ایتالیایی با بیش از 20 سال فعالیت در عرصه محصولات آرایشی خود را با بالاترین سطح کیفیت و ایمنی تولید می‌کند. مواد تشکیل‌دهنده‌ای که برند کیکو انتخاب می‌کند، توسط یک تیم درجه یک از متخصصان زیبایی و پزشکان انتخاب شده که دارای تاییده هایی از استانداردهای سخت‌گیرانه و رعایت مقررات ایمنی بخش کامل، ساخته شده اند.

 

 

خط چشم رنگی مویی سوپر کالر کیکو فرمولی با رنگ فوق‌العاده زنده و درخشان دارد که پوشش عالی روی پوست ایجاد می‌کند. بافت سبک و لغزنده خط چشم فورا روی پوست خشک شده و کاملا به پوست پلک می‌چسبد. ماندگاری این خط چشم مطلوب بوده و بدون اینکه محو یا پوسته پوسته شود، برای ساعت‌ها شکل خود را حفظ می‌کند.ادارای یک اپلیکاتور نمدی و مویی ظریف است تا استفاده راحت‌تر از آن را ممکن کند.

خط چشم رنگی مویی سوپر کالر کیکو کاملا ضدآب سوپر کالر کیکو بر پایه آب و پلیمر بوده و رنگی فوق العاده همراه با پوششی زیاد ایجاد می کند؛بنابراین بدون هیچگونه پخش شدن رنگ آبی می‌توان از آن برای کشیدن خط چشم‌های نازک تا ضخیم در انواع مدل‌ها استفاده کرد. دسته بلند اپلیکاتور، کمک می‌کنند تا در حین کشیدن خط چشم، تسلط کامل روی آن داشته باشید.در بافت خط چشم رنگی مویی سوپر کالر کیکو از پیگمنت زیادی استفاده شده تا بتوانید خط چشم زیبایی به رنگ آبی بکشید.

 

 

روش استفاده از خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو

با استفاده از اپلیکاتور نمدی و مویی ظریف در امتداد ردیف مژه ها خط دلخواه خود را بکشید و در نزدیکی گوشه خارجی چشم، با یک زاویه کمی آن را به سمت بالا و شقیقه ها متمایل کنید.پیش از استفاده، خط چشم را به خوبی تکان دهید تا حداکثر تاثیر رنگ را به دست آورید.البته ناگفته نماند که از این خط چشم در قسمت داخلی پلک استفاده نکنید و پس از بازکردن درب محصول به مدت 12 ماه می توانید ازین خط چشم آبی منحصربه فرد ایتالیایی استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

 

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

رنگ

آبی 06

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خط چشم ضدآب سوپر کالر کیکو رنگ آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,200,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید