ریمل ولوم فلش | ریمل حجم دهنده حرفه ای ریمل لاندن | اورجینال

ناموجود

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ریمل ولوم فلش  یکی از بهترین محصولات در میان ریمل های حجم دهنده و بلند کننده می باشد. با انتخاب ریمل حجم دهنده می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. و دارای یک ریمل با قابلیت بلند کردن مژه ها و حجیم تر نشان دادن آن ها شوید.

مواد به کار رفته در محتویات این محصول، پایداری مناسبی دارند و در مدت زمان کوتاهی بر روی مژه ها تثبیت می شوند. ماندگاری محصول بسیار خوب است و نیازی به تمدید مجدد ندارد چرا که با یک بار استفاده تاثیر خود را بر مژه های شما نشان می دهد.

ریمل ولوم فلش

بورس قرار داده شده در volume flash rimmel  سایز بزرگی دارد و از تکنولوژی MAX DENSITY بهره گرفته است. سایز مناسب بورس سبب می شود تا به خوبی تمام طول مژه را پوشش داده و در یک حرکت سبب بلند کردن و حجم دادن به آن ها شود. الیاف نرمی در بورس محصول به کار برده شده است تا سبب آسیب رساندن به تار های نازک مژه نشود.

مزیت های ریمل ولوم فلش ساخت انگلستان

در فرمولاسیون محصول از کلاژن و و کراتین استفاده شده است که باعث نرم شدن مژه ها می شود. در واقع زمانی که محصول بر روی مژه ها کشیده می شود کراتین و کلاژن سبب شکننده شدن تارهای مژه نخواهند شد.

ریمل ولوم فلش  ضد آب می باشد و عرق کردن و یا اشک سبب ریزش مواد ریمل حجم دهنده از روی چشم نخواهند شد. این محصول به راحتی با مواد پاک کننده آرایشی پاک می شود و بر روی پوست پلک نمی چسبد.

volume flash rimmel  برای افرادی که دارای مژه های نازک یا کوتاه هستند مناسب می باشد. آن ها می توانند به کمک این محصول به مژه های خود حالت بدهند و چشمانی گیرا و جذاب داشته باشند. البته قابل تذکر است که اگر دنبال محصولی مشابه هستید میتونید از ست ریمل رژلب خط چشم ما استفاده کنید

بطور کلی چگونه ریمل خریداری شده خودمان را مصرف نماییم  ؟

مراحل آرایش کردن برای بانوان متفاوت است اما بهتر است  ریمل حجم دهنده را پس از زدن سایه چشم و خط چشم استفاده کنید. استفاده از فر مژه قبل از زدن ریمل سبب می شود تا حالت مژه شما حفظ شود و مواد محصول به خوبی بر روی مژه ها بنشیند.

 

توضیحات تکمیلی
برند

ریمل | RIMMEL

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل ولوم فلش | ریمل حجم دهنده حرفه ای ریمل لاندن | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید