رژلب سوپر مات برند ریمل

  • رنگ های غلیظ با پیگمنت جذاب و بالا
  • شدت بالای کاور رنگ با روکش مات مخملی از همان لمس اول به لب
  • رنگ پررنگ و پرحجم تنها با یک ضربه
  • برای هر ارایش و هر برنامه ای با اون استایل و موقعیت
  • قدرت ماندگاری چشمگیر و ۲۴ساعته
  • ضد بوسه، ضد لمس به لب و ضد آب و ضد برگشت
  • روکش مات مخملی با رایحه بی نظیر
  • رنگ های زیبا نچرال و طبیعی برای زیبا تر شدن چهره
  • قیمت هر عدد در وب سایت اصلی۷پوند
  • ضد پخش رو ماسک برای همه افراد با اب رسانی طولانی
  • ساخت و تولید کشور انگلستان
شناسه محصول: 3106 دسته: ,

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

رژلب سوپر مات برند ریمل

معرفی برند ریمل انگلستان

ریمل برندی انگلیسی است که در سال 1834 میلادی و توسط فردی به نام یوجین برند ریمل تاسیس شد. یوجین در دوران نوجوانی خود در عطرسازی تازه تاسیس پدرش در شهر لندن مشغول به فعالیت شد. او پس از کسب تخصص و تجربه ای فراوان در زمینه عطرسازی و لوازم آرایشی، در سن ۲۴ سالگی نخستین فروشگاه خود را در زمینه لوازم آرایشی افتتاح نمود. در سال 1887 میلادی یوجین موسس و بنیان گذار این برند انگلیسی از دنیا رفت و پس از وی پسرانش به توسعه این تجارت پرداختند.

 

 

با توجه به این که تمرکز اصلی برند ریمل بر روی زیبایی و آراستگی چشم ها بود، ریمل های تولید شده ی این برند شهرت فراوانی به دست آورد و همچنین نکته قابل توجه آن این است که در واقع کلمه ریمل که در بسیاری از زبان ها از جمله زبان فارسی ، برگرفته از نام این برند بریتانیایی است.پس از جنگ جهانی دوم، برند ریمل به کمپانی های مختلفی واگذار شد اما در طی سال های اخیر این برند زیر مجموعه ای از هلدینگ کمپانی کوتی اینکورپوریتد بوده است.

در حال حاضر این برند با قدمت ارزشمند خود جزئ پر فروش ترین برند محصولات آرایشی در بریتانیا است و محصولات آن در بیش از چهل کشور دنیا از جمله ایران به فروش می رسد.

 

 

معرفی رژلب سوپر مات برند ریمل

رژلب تاثیر بسیار زیادی در زیبا تر دیده شدن و تکمیل شدن آرایش خانم ها دارد  و همچنین استفاده از رژ لب در آرایش جز ضروری ترین ابزار آرایشی در میکاپ خانم ها است. متاسفانه برخی از خانم ها برای استفاده از رژ لب توجه زیادی به برند و با کیفیت بودن رژلب ندارند اما نامرغوب و بی کیفیت بودن رژلب ممکن است باعث ایجاد سرطان در پوست شود.

 

 

معمولا خانم ها در زمان نوشیدن و خوردن غذا رژ لب هایشان را میخورند و زمانی که میزان سرب به کاررفته در رژلب ها زیاد باشد موجب ایجاد مشکلات گوارشی می شود ، همین سرب باعث می شود میزان جذب سرب از پوست لب که جزء نازک ترین قسمت پوست بدن است افزایش یابد .

برای اینکه از تمامی خطراتی که لوازم های ارایشی ممکن است شما را تهدید کنند دور بمانید ، توصیه می شود که از برند معتبر لوازم های ارایشی خریداری کنید که اورجینال باشند و فرمولاسیون به کار رفته در لوازم آرایش کاملا ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی باشند.

 

 

ویژگی رژلب سوپر مات برند ریمل

رژلب سوپر مات برند ریمل دارای رشدت بالای کاور رنگ با روکش مات مخملی از همان لمس اول به لب است که حجم لبان شما را بیشتر نشان می دهد که رنگ های غلیظ با پیگمنت بسیارجذاب و بالایی دارد ، کافی است آن را یک بار آن را روی لب های خود امتحان کنید.رژلب سوپر مات برند ریمل قدرت ماندگاری چشمگیر و ۲۴ساعته دارد و بهترین گزینه برای انتخاب آن زیر ماسک های بهداشتی است که خاصیت آب رسانی طولانی مدت دارد .

 

 

رژلب سوپر مات برند ریمل احساس سنگینی به لب های شما نمی دهند بخاطر بافت سبکی  و روکش مات مخملی با رایحه بی نظیری که در آن به کار رفته است ، رطوبت لب ها را در تا پایان 24 ساعت از شبانه روز حفظ می کند.از دیگر ویژگی های این نوع رژلب ها این است که به علت مرطوب نگه داشتن لب های شما موجب پوسته پوسته شدن و خشک شدن لب های شما نمی شوند.

 

 

رژلب سوپر مات برند ریمل رنگدانه های غلیظ و غنی دارند که رنگ پررنگ و پرحجم تنها با یک ضربه  پوشش بسیار بالای آن موجب محبوبیت این رژ شده است که برای هر ارایش و هر برنامه ای با اون استایل و موقعیت مناسب است.

از مهم ترین ویژگی های رژلب سوپر مات برند ریمل که باعث شده است در بین سایر برند ها متمایز شود ، بخاطر بافت سبک و پوشش دهی بالای محصول نیازی نیست که شما رژلب سوپر مات برند ریمل را هر ساعت و دقیقه تمدید کنید با غلظتی که این رژلب ها دارند شما به صورتتان با استفاده از رنگ های زیبا  چهره ای نچرال و طبیعی برا ایجاد می کند و  با خاصیت ضد بوسه، ضد لمس به لب و ضد آب و ضد برگشت هیچگونه خطری شما را تهدید نمی کنند.

 

 

این برند ارایشی بهداشتی گیاهی بوده و برای خشکی لب های شما نیز مفید خواهد بود بنابراین اگر لب های خشکی دارید و هر رژلبی استفاده می کنید اما پوسته پوسته یا خشک می شود ، پیشنهاد ما به شما رژلب سوپر مات برند ریمل است.

 

توضیحات تکمیلی
برند

ریمل | RIMMEL

رنگ

110 بلاش, ۲۱۰ رز اند شاین, ۲۲۰فاتال کیس, ۵۰۰ فایر استارتر, ۸۱۰ پلام دیس شو, 820 هارت بیت, ۸۶۰اوربان افیر, ۸۷۰دامن هات

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژلب سوپر مات برند ریمل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید