پالت رژ گونه Island Hottie ال ای گرل

750,000 تومان

ناموجود

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

استفاده از پالت رژگونه به عنوان یکی از اجزای لوازم آرایش، تفاوت خوبی را در چهره شما ایجاد می‌کند و در صورت عدم آرایش صورت نیز می‌توانید با پالت رژگونه آینه دار، زیبایی را در صورت خود خلق نمایید.

ویژگی های پالت رژگونه آینه دار ال ای گرل

بافت مات پالت رژگونه آینه دار ال ای گرل به گونه ای است که در اثر مصرف، هیچ گونه درخشندگی را بر روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد و ترکیبات آن به گونه ای بوده که هرگز بر روی صورت ترک خوردگی ایجاد نخواهد کرد.

رنگ های نیمه ملایمی که برای پالت رژگونه آینه دار در نظر گرفته شده کاملا برای آرایش روزانه مناسب بوده و سبک های سرخ پوستی عاملی برای به کار گیری آن در آرایش های تند شده است.

 

پالت رژگونه آینه دار

4 رنگ خیره کننده و جذاب در پالت رژگونه آینه دار باعث شده شما را در داشتن چهره فوق العاده کمک کند و وجود پیگمنت هایی قوی با ماندگاری بالا در آن سبب شده آرایشی زیبا و بدون نقص داشته باشید.

رنگ های موجود در پالت رژگونه Island Hottie عبارت است از هلویی، نارنجی، قهوه ای و کرم که هر یک از آن ها هم به صورت تکی و هم به دلیل قابلیت خوب ترکیب رنگی می‌تواند به صورت تلفیقی استفاده شود که حاوی مجموعه فوق العاده ای از رنگ ها خواهد بود و برای انواع آرایش ها قابل استفاده است.

برای دیدن دیگر نمونه های محصولات ال ای گرل روی لینک کلیک کنید

چگونگی استفاده از پالت رژگونه Island Hottie ال ای گرل

برش آرایشی خود را با ترکیبات رنگ مورد نظر در پالت رژگونه آینه دار آغشته نموده و سپس بر روی گونه جهت برجسته سازی و سایر نقاط صورت خود جهت کانتور استفاده نمایید.

می‌‎توانید برای ماندگاری بالا تر آن بر روی پوست، از براش مرطوب استفاده نمایید و جهت خلق نمایی سه بعدی و زیبا، بهتر است به صورت لایه ای از رنگ ها و تلفیق آن ها استفاده نمایید.

 پالت رژگونه Island Hottie

البته دقت داشته باشید که هرگز میزان زیادی از پالت رژگونه آینه دار ال ای گرل را بر نداشته، چرا که ظاهری پررنگ را ایجاد خواهد کرد.

نکات لازم جهت استفاده  پالت رژگونه Island Hottie ال ای گرل

در خرید و استفاده از پالت رژگونه آینه دار ال ای گرل حتما قالب های رنگی موجود را در نظر داشته باشید که مخالف رنگ پوست شما باشند.

پیشنهاد می‌کنیم مصرف پالت رژگونه آینه دار را تنها برای گونه های خود در نظر بگیرید، اما با رعایت نکات آرایشی و نحوه صحیح مصرف؛ آن را در نقاط دیگر برای کانتور نیز می‌توانید استفاده نمایید.

میزان مصرف پالت رژگونه Island Hottie  به اندازه کافی باشد، به گونه ای که با لبخند زدن و توجه به نقاط برجسته گونه خود، با برس آرایشی میزان کافی آن را بر این نواحی بکشید. یکی از دلایل استفاده از این محصول بدین شکل، توصیه مصرف آن بر روی نواحی برجسته گونه است.

توضیحات تکمیلی
برند

ال ای گرل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت رژ گونه Island Hottie ال ای گرل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید