پالت برنزر بکا سانلیت

قدیمی و لاکچری ترین برنزر آمریکا

برنده جایزه زیبایی امریکا

برنزه کننده گونه و صورت و بدن

فینیش مات و یکدست

قابل ترکیب و پخش شدن روی پوست صورت

محو کننده لک ها و ایجاد پوستی یکدست

پکینگ بسیار زیبا و لاکچری

بافتی پودری، نرم و سبک

پیگمنت و رنگدانه بالا

ماندگاری و دوام بالا

بدون ریزش و پاک شدن

سبک و قابل حمل

تست شده توسط متخصص پوست و چشم

تولید و ساخت امریکا

فول سایز و بزرگ

قیمت محصول در سایت اصلی ۴۲$

شناسه محصول: 3107 دسته: ,

2,100,000 تومان

2 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پالت برنزر بکا سانلیت

برنزر پودری چیست ؟

برانزر پودری نوع کلاسیک برنزر است. تقریباً برای همه انواع پوست خوب است، اما بیشتر برای پوست‌ های چرب مناسب است. مقدار کمی از پودر را بوسیله براش برداشته و روی صورت خود بمالید و آرام آرام به رنگ مورد نظر خود برسید. برانزر برای کانتور صورت و نوع کرمی آن برای آفتاب گرفتن بسیار مناسب است.

 

 

معرفی برند بکا سانلیت

برند بکا 16 سال پیش در کشور استرالیا توسط یک آرایشگر به نام ربکا موریس ویلیامز تأسیس شد. سپس کمپانی Estée Lauder برند آرایشی Becca Cosmetics را به قیمت تخمینی 200 تا 300 میلیون دلار خریداری نمود. شرکت مرکزی این برند هم اکنون در نیویورک آمریکا است.

پس از خرید بکا توسط استی لادر، ربکا رسماً از این برند جدا شد و محصولات برند بکا محبوبیت بسیار زیادی را در میان طرفدارانش دارند و البته ناگفته نماند برند بکا از قدیمی ترین و لاکچری ترین محصولات از جمله برنزر در کشور آمریکا دارد که قدمت این برند باعث شده است برنده جایزه زیبا در آمریکا شود.

برند بکا بیشتر باپالت های کم حجم و مقرون به صرفه شناخته شده است. به طوری که پالت برانزر بکا سانلیت از پرفروش‌ترین برنزر در ایالات متحده در سال 2019 بوده است.

 

 

معرفی پالت برنزر بکا سانلیت برنزر

یکی از محصولات فوق العاده از برند بکا ، پالت برانزر بکا سانلیت می‌ باشد که این پالت دارای 2 رژگونه، 1 برانزر و 1 هایلایتر است که برای انواع آرایش مناسب می باشند. داشتن برانزر، هایلایتر و رژگونه لوازم آرایش چند کاره برای حمل و استفاده روزانه خانم ها است و با استفاده از آن می توانید با این پلت یک لوازم آرایشی خودتان را کامل کنید.

پالت برنزر بکا سانلیت رنگ بندی دارد و جلوه ای زیبا و درخشان و مخملی به پوست می بخشد. رنگ های پالت برنزر بکا سانلیت به بهترین نحو روی پوست قرار می گیرد و هر کدام از آن ها به زیبا تر شدن آرایش کمک می کند و حتی کانتورینگ با استفاده از برنزر به تکنیکی در گریم صورت گفته می شود که با استفاده از پودرهای یک یا دو درجه تیره تر از رنگ زمینه ی صورت خطای دید ایجاد کرده تا نقایص و معایب صورت برطرف شده و چهره زیباتر بنظر برسد.

 

 

همچنین با استفاده از پالت برنزر بکا سانلیت می توانید از قسمت رژ گونه به صورت تکی و یا با ترکیب آن با رنگ برنزر بر روی گونه‌های خود بکشید و همچنین می توانید برنز کننده را به زیر استخوان فک، استخوان گونه، کناره‌های بینی، روی شقیقه‌ها و اطراف صورت خود پخش کنید تا با این کار هر قسمتی از صورت را می توانید با برنزر تیره و با هایلایتر روشن تر کنید و همانند یک میکاپ آرتیست به خود میکاپی بینظیر هدیه دهید.

پالت برنزر بکا سانلیت بافت پودری بسیار نرم و سبکی با پیگمنت و رنگ دانه بالایی دارد. این پالت محو کننده لک ها و ایجاد پوستی یکدست بدون ریزش و پخش شدن قابل ترکیب و پخش شدن روی پوست را دارد که با خاصیت ماندگاری بالای خود قابل استفاده برای صورت و بدن می باشد و چیزی که باعث شده است تا این برند طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند ،

پالت برنزر بکا سانلیت سه کاره پودری برای پوست های خیلی چرب مناسب بوده و بدون ایجاد ماسیدگی و پوسته پوسته شدن ظاهری مات و یک دستی را ایجاد می کند که کاملا مقرون به صرفه و تست و تایید شده توسط متخصص پوست و چشم می باشد.

 

 

نحوه استفاده از پالت برنزر بکا سانلیت

از یک براش مخصوص برانزر برای پخش کردن محصول بر روی نقاط بالایی صورت (مانند استخوان گونه‌ها و خط رویش مو و شقیقه‌های خود استفاده کنید).

براش را در حرکت c شکل از سمت استخوان گونه‌ها به سمت شقیقه‌ها بکشید.خط فک‌تان هم با استفاده از برنزر کمی تیره کنید تا ظاهرتان طبیعی‌تر به‌نظر برسد.

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

becca | بکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت برنزر بکا سانلیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,100,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید