800,000 تومان

4 عدد در انبار

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

افرادی که ساعت های زیادی از روز خود را در بیرون از منزل می‌‌گذرانند، نیاز به محصولات آرایشی کوچک و البته قابل حمل و با کارایی بالا دارند.

یکی از لوازم آرایشی که برای رژگونه، هایلایتر و کانتور می‌توان از آن بهره برد، پالت هایلایتر بورژوا  می‌باشد. همه این موارد در این محصول به زیبایی کنار هم چیده شده اند و دسترسی شما را به هر کدام متناسب با نیاز تان را آسان کرده است.

خانم ها سلیقه و سبک های متفاوتی در هنگام آرایش دارند که متناسب با تمام سلایق و البته سبک آرایشی خانم ها می‌باشد و همه آن ها را می‌تواند راضی نگه دارد.

پالت هایلایتر بورژوا

پیشنهاد ما به شما در هنگام خرید برای آرایش صورت، پالت هایلایتر NOHA  می‌باشد؛ زیرا پوشش دهی یکدست و نرمی دارد، خیلی راحت بر روی پوست شما می‌نشیند و ویژگی های صورت تان با استفاده از پالت هایلایتر بورژوا  برجسته می‌شود.

در مجالس رسمی و همچنین برای آرایش روزانه می‌توانید از این محصول پر کاربرد استفاده کنید.

پالت هایلایتر NOHA  مناسب خانم های خوش سلیقه می‌باشد که به دنبال لوازمی برای میکاپ هستند که در عین کاربرد بالا داشتن، طولانی مدت هم بتوانند از آن استفاده کنند.

تاثیر استفاده از پالت هایلایتر بورژوا مدلNOHA

اگر از پالت هایلایتر بورژوا  در زمان آرایش بهره بردید، مطمئن باشید ظاهری زیبا و طبیعی خواهید داشت. در مطالب بالا خدمت شما بیان کردیم که از آن می‌توان برای هایلایت کردن، کانتور نمودن، براق کننده و سایه چشم ها استفاده نمود.

پالت هایلایتر مدلNOHA

 

اگر دوست دارید که گونه های شما برجسته باشند از رژ گونه آن استفاده نمایید. اگر در آرایش دوست دارید که بینی شما کوچک تر به نظر برسد، می‌توان از پالت هایلایتر NOHA  به عنوان کانتور بهره برد.

نحوه استفاده پالت هایلایتر بورژوا مدل NOHA

پالت هایلایتر بورژوا  شامل چند رنگ است که می‌توان به تنهایی یا ترکیب نمودن چند تا از آن ها در زمان آرایش صورت استفاده کرد. در زمان استفاده برای آرایش صورت، از براش های آرایش مخصوص بهره ببرید. همان طور که قبلا بیان کردیم برای تمامی سبک های آرایش قابل استفاده می‌باشد.

پالت هایلایتر bourjois

قابل استفاده برای همه نوع پوستی می‌باشد، قابلیت کوچک و کامل بودن آن باعث می‌شود که در هر زمان که شما برای آرایش به آن نیاز داشتید، برای تان کاربردی باشد.

البته اگر تمایل دارین توصیه ما به شما عزیزان خرید ست هایلایتر رژگونه برژوا نیز میباشد

توضیحات تکمیلی
برند

بورژوا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پالت هایلایتر بورژوا | NOHA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

800,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید