ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers

  • ژل شستشوی صورت محصوص پوست خشک و حساس
  • حاوی عصاره گل رز و گل یاسمین
  • تمیز کننده و حذف ناخالصی‌های پوست صورت
  • نرم کننده پوست و شفاف کننده و درخشان
  • صاف و انعطاف پذیر کننده پوست صورت
  • دارای رایحه بی نظیر گل
  • مناسب استفاده روزانه
  • ایده آل برای پوست‌های خشک و حساس
  • فرمولاسیون بدون الکل و صابون
  • تست شده توسط متخصصین پوست
  • ساخت کشور فرانسه
  • حجم ۱۵۰ میل
شناسه محصول: 3103 دسته:
برند: لورآل

299,000 تومان

4 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers

پوست صورت همواره با عوامل محیطی بسیاری ائم از آلودگی هوا، چربی اضافه پوست و باقی مانده آرایش اگر به خوبی از روی صورت شسته نشوند، می توانند مشکلات زیادی برای پوست ایجاد کنند. این عوامل باعث مسدود شدن منافذ پوست می شوند و راه تنفس و تغذیه آن را مختل می کنند.

عدم پاکسازی کامل پوست همچنین روند پیر شدن آن را تسریع می کند و باعث کدر شدن پوست و ایجاد چین و چروک در صورت می شود. احتمال پیدایش جوش های سرسیاه و آکنه نیز در پوست های خشک و حساس بسیار بالا بوده و افراد دارای پوست چرب دچار این چین چروک ها و جوش های سر سیاه نمی شوند و پوست های خشک نیز در صورت عدم مراقبت ، مستعد جوش و آکنه هستند.

ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers لورآل LOREAL محصولی مناسب برای شستشوی پوست های خشک و حساس است و می تواند در طولانی مدت بسیاری از مشکلات پوست که به دلیل شستشوی نامناسب آن به وجود آمده است را بر طرف کند.

 

 

علت خرید ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers لورآل LOREAL چیست؟

پیش از آن که به معرفی و فرمولاسیون این ژل بپردازیم، لازم است تابه صورت دقیق تر هدف از تولید این محصول و دلایل خرید آن را بررسی کنیم؛ صابون های معمولی که در گذشته برای پاکسازی پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می گرفتند کاملا قلیایی بوده و برای پوست صورت مناسب نمی باشد و در اصطلاح تعادل pH پوست را بر هم می زند و به جای این که به سلامت پوست کمک کند، و موجب خشکی و کدر شدن پوست می شوند.

از مهم ترین علت هایی که در باعث ساخت این محصول به فرمولاسیونی است که اسیدیته پوست را به خوبی در نظر گرفته باشد و با pH پوست سازگار می باشد. این محصول فرمولاسیون بدون الکل و صابون و تست شده توسط متخصصین پوست بوده و همچنین برای افراد دارای پوست خشک و حساس می باشد. 

 

 

معرفی ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers

ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers لورال، پاک کننده ای بی نظیری است. این شوینده پوست را از هرگونه آلودگی کاملا پاک می کند؛ نرم کننده است و بلافاصله پس از استفاده پوست را نرم و لطیف می کند. یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که به خوبی التهابات، حساسیت و قرمزی پوست را از بین می برد و التیام بخش فوق العاده و همچنین پوست صورت پس از استفاده از این شوینده، تمیز کننده و حذف ناخالصی‌های پوست صورت می شوند.

 

 

ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers ، بسیار ملایم است؛ تست شده توسط متخصصین پوست بوده  و به هیچ عنوان باعث حساسیت و قرمزی پوست نمی شود.این ژل شوینده، مناسب پوست های خشک و حساس می باشد و باعث می شود پوست پس از استفاده لطیف و نرم شود و بدرخشد. ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers مرطوب کننده و آبرسان است و مانع از تبخیر آب در اثر شست و شو و خشکی پوست می شود و طراوت و نشاط را به ارمغان می آورد.

ترکیبات اصلی این محصول حاوی عصاره گل رز و گل یاسمین می باشد که التیام بخش قوی و رطوبت رسانی عمقی را در این محصول تشکیل داده اند و تاثیری سریع و منحصر بفرد روی پوست دارد.

 

توضیحات تکمیلی
برند

لورآل

کشور-سازنده

فرانسه

حجم

150 میلی لیتر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل شستشوی صورت لورال Fine Flowers”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

299,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید