قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر

  • چه چیزی ساده تر از خود برنزه و طبیعی تر از آرایش بدون افتاب گرفتن برای پوستهای حساس و سفید و انان که می خواهند پوست برنزه فوری و یک دست داشته باشند
  • بلافاصله پس از استفاده بدون خود برنزه کردن، رنگی سالم و ظاهری سالم به پوست شما می دهند
  • قطره‌های قابل تنظیم آفتاب‌بوسیده همچنین به تقویت فرآیند برنزه شدن طبیعی کمک می‌کنند و در عین حال از پوست شما در برابر آسیب‌های محیطی روزانه محافظت می‌کنند، به لطف آنتی اکسیدان‌های فعال و ترکیبات ضد آلودگی.
  • فقط با چند قطره درخشش، در کرم ضد افتاب لنکستر ،زیبایی و محافظت و مراقبت کنید
  • قطره‌های قابل تنظیم Sun-Kissed Sun 365 به‌ویژه برای خانم‌هایی طراحی شده‌اند که می‌خواهند یک درخشش فوری و زیبای آفتاب‌بوسیده در تمام طول سال داشته باشند، بدون افزودن مرحله‌ای اضافی و افتاب گرفتن به روتین‌های زیبایی‌شان.
  • با قطره‌های خورشیدی قابل تنظیم Sun 365، درخشش فوری آفتاب‌بوسیده همیشه در دسترس شماست.
  • برنزه شدن طبیعی شما تقویت شده و پوست شما در برابر آسیب های محیطی روزانه محافظت می شود.
  • پیگمنت بالا و ترکیب چند قطره کل صورت و بدن خودرا برنزه کنید
  • ساخت و تواید کشور فرانسه،موناکو
  • قیمت محصول درسایت اصلی۵۰$
  • برنده جایزه بهترین برند ضد افتاب در دنیا
  • سایز محصول ۲۰میل
برند: لنکستر

2,500,000 تومان

5 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر

امروزه پوست های برنزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. بسیاری از افراد روش های مختلفی را مانند آفتاب گرفتن، سولاریوم و … برای برنزه شدن رنگ پوستشان امتحان می کنند که گاهی ممکن است باعث ایجاد خشکی، حساسیت، سوختگی و …. شوند. یکی از روش های آسان و بی دردسر و بدون هیچ گونه عوارضی، استفاده از محصولات و قطره های رنگی برنزه کننده است. قطره های برنزه کننده لنکستر برای انواع پوست ها مناسب می باشد. این قطره به راحتی در روتین مراقبت از پوست شما با محصولات ادغام می شود. از این رو استفاده از این برش برنزه شدن بسیار آسان و سریع و بی خطر است.

معرفی قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر

قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر راه حلی عالی و متناسب با خواسته همگان، برای ایجاد پوستی درخشان با ظاهری طبیعی و سالم است. قطره برنزه کننده برند لنکستر به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار برنزه نمودن، از سایر محصولات مراقبت از پوست خود نیز استفاده نمایید. به سادگی قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر را با کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب، لوسیون بدن و یا هر نوع کرم روز مخلوط نموده در نتیجه به رنگ برنزه کاملاً طبیعی و دلخواه دست پیدا کنید.

برند لنکستر، یک برند تولید کننده در فرانسه می‌باشد که در طراحی هم‌چنین تولید و فروش لوازم آرایشی – بهداشتی لوکس تخصص یافته است. استفاده از مواد خالص و طبیعی، فناوری حرفه‌ای هم‌چنین طراحی مینیمال، این برند را در جایگاهی برتر از سایر رقبا در دنیای لوازم آرایشی – بهداشتی لوکس قرار می‌دهد.

شما با استفاده از قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر میتوانید بدون آنکه پوست خود را در معرض اشعه های خطر ناک آفتاب قرار دهید ، بدون آنکه پوست خود را بسوزانید و در معرض بیماری های پوستی و غیره قرار دهید ، میتوانید پوست خود را برنزه و زیبا و یک دست کنید.

استفاده از قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر امکان را به شما می‌دهد تا در کنار برنزه نمودن، از سایر محصولات مراقبت از پوست خود نیز استفاده نمایید. به سادگی قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر را با کرم مرطوب کننده، ضد آفتاب، لوسیون بدن و یا هر نوع کرم روز مخلوط نموده و به رنگ برنزه کاملاً طبیعی و دلخواه دست پیدا کنید.

در این قسمت می خواهیم به بررسی عملکرد قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر بپردازیم. قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر یک روش خود برنزه شدن را برای همه افراد فراهم کرده اند. این محصولات طوری فرموله شده اند که می توانند روی صورت و بدن استفاده شوند. زیرا آنها غیر کومدون زا هستند و حاوی مواد دوستدار پوست می باشند که منافذ شما را مسدود نمی کند. همچنین اگر پوست حساسی دارید، این قطره های برنزه کننده بهترین گزینه برای شما است. زیرا می توانید آت را با کرم های مراقبت از پوست استفاده کنید.

استفاده از قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر حتی برای افراد کاملاً مبتدی بسیار آسان است و با مرطوب کننده به طور یکنواخت روی پوست شما پخش می شود. همچنین واقعا به خوبی محو می شود و بدون رگه، لکه یا اثر باقیمانده روی پوست، یک برنزه ظریف و کاملا زیبا و خوشرنگی ایجاد می کند.

اثرگذاری این قطره ها کاملا فوری نیست و به مرور بیشتر می شود. در واقع در عرض 4 ساعت می توانید از پوست فوق العاده روشن به یک برنز با درخشش زیبایی برسید. زیرا با گذشت زمان بیشتر، شروع به داشتن رنگ برنز و طلایی روشن تر و شگفت انگیزی می کند. قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر بدون عطر و بو است و پوست بسیار حساس را نیز اذیت نکرده و باعث سوزش نمی شود.

در صورتی که 24 ساعت قبل از استفاده پوست را لایه برداری کنید ماندگارترین نتیجه را خواهید داشت. یکی دیگر از نکات برای استفاده صحیح این است که قطره ها را در همان لحظه فوراً مخلوط یا استفاده کنید. زیرا اگر از قبل مخلوط کنید، محصول در بیرون از بطری اکسید شده و رنگ کمتری حاصل می شود. همچنین توصیه می کنیم این قطره ها را با ضد آفتاب مخلوط نکنید، زیرا این دو با هم ممکن است یکدیگر را رقیق کرده و در نتیجه اثر ضد آفتاب شما را کاهش دهند. بهترین کار این است که آن ها را با مرطوب کننده ترکیب نمایید.

نحوه استفاده از قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر

برای ماندگاری بیش‌تر توصیه می‌گردد قبل از آن، از لایه بردار استفاده کنید. قبل از استفاده صورت خود را تمیز نموده، مقدار همیشگی مرطوب کننده را در کف دست بریزید.چند قطره از برنزه کننده را با آن ترکیب کرده و به طور یکنواخت روی قسمت‌های مورد نظر پوست بزنید.بر اساس رنگ برنزه دلخواه، 1 تا 2 قطره برای ایجاد رنگ برنزه روشن و 3 تا 4 قطره برای رنگ برنزه قهوه‌ای تیره‌تر استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

لنکستر

حجم

20 میل

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قطره برنزه کننده و محافظ کننده لنکستر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2,500,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید