برنزر و‌ پنکک کاور فکس

  • برنزر گیاهی و سالم
  • ظاهر پوستی روشن و درخشان
  • دارای ضدافتاب و ضد اشعه
  • برنز کننده سالم با ابرسانی زیاد
  • ویتامین ها و مواد مفید برای پوست سالم
  • مناسب برای انواع پوست
  • بدون پارابن و مواد شیمیایی و مواد مضر
  • ساخت و تولید کشور کانادا
  • قیمت محصول در وبسایت اصلی۲۲دلار

1,800,000 تومان

5 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

پنکک یکی از محصولات آرایشی است که جای ثابتی در لوازم آرایشی خانم ها دارد. خانم ها به راحتی توسط پنکک می توانند عیوب پوست خود را بپوشانند و ظاهری بی نقص و یک دست برای چهره خود ایجاد کنند. اما نوعی از پنکک به نام برنزر و‌ پنکک دوکاره کاور فکس کانادا نیز وجود دارد که ؛

این محصول به صورت دوکاره بوده و قابل استفاده برای پوست های خشک ، چرب و حساس می باشد. و می توانید با توجه به سبک آرایشی خود ، رنگ بندی برنزر و پنکیک آن را انتخاب و سفارش دهید. این محصول آرایشی یک برنزر گیاهی و سالم ، بدون پارابن و مواد شیمیایی و مواد مضر دارای ضدافتاب و ضد اشعه است که به صورت باز تاباننده نور عمل کرده و از پوست محافظت می کنند.

 

 

برنزر و‌ پنکک کاور فکس دوکاره چیست؟

برنزر و‌ پنکک دوکاره کاور فکس کانادا ، نوعی از پنکک و برنزر است که حالت فشرده ای دارد که می تواند به خوبی چهره ای مات و یک دست را به شما هدیه کند. این نوع از پنکک های دوکاره که به صورت خشک قابل استفاده هستند که می توانند نقایص چهره شما را بپوشانند اما اگر می خواهید که تاثیر این پنکک ها بیشتر شود و پوشش دهی قوی تری را بر روی پوست شما داشته باشد می توانید .

با چند قطره آب پد پنکک را مرطوب کنید سپس اقدام به استفاده از پنکک کنید. پنکک های دوکاره اگر به صورت مرطوب استفاده شوند خاصیت گریمی پیدا می کنند و تاثیر آن ها نسبت به استفاده خشک آن بسیار بیشتر می شود. همچنین ماندگاری و دوام بیشتری نیز خواهد داشت.

استفاده از یک برنزه کننده یا همان برنزر، یکی از بهترین محصولات آرایشی است که می‌توانید از این طریق، به پوست صورت خود کمی رنگ بدهید. بسیاری از خانم ها تصور می‌کنند که استفاده از برنزر فقط مناسب برای فصل تابستان است و در حقیقت برنزر مناسب برای تمامی فصول سال است و اگر به روش صحیح از این محصول خارق‌العاده استفاده کنید، می‌توانید در تمام فصول سال ،ظاهر پوستی روشن و درخشان داشته باشید.

 

 

برنزر و‌ پنکک دوکاره بهتر است یا کرم پودر؟

انتخاب بین برنزر و پنکک دوکاره با کرم پودر بستگی به نوع پوست شما دارد، اگر پوستی چرب و مستعد آکنه و جوش دارید بهتر است که از برنزر و پنکک دوکاره استفاده کنید زیرا یکی از ویژگی های کرم پودر این است که رطوبت پوست را به خود جذب می کند و جلوه پوست شما را مات و حالت ماسیدگی ایجاد می کند.

اما برنزر و‌ پنکک دوکاره کاور فکس کانادا حاوی ویتامین ها و مواد مفید برای پوست سالم می باشد و شما پوست حساس و مستعد آکنه و جوش  نیز داتشه باشید ،التهابات پوست شما تشدید نمی شود و می توانید به راحتی عیوب چهره خود را وسیله برنزر و‌ پنکک دوکاره به خوبی بپوشانید.

برنزر و‌ پنکک دوکاره کاور فکس کانادا بافتی بسیار نرم و سبک دارد که به راحتی بر روی پوست جذب شده و آرایشی بسیار زیبا و طبیعی برای شما به وجود می آورد.  ترکیب پنکک و برنزر پوششی متوازن ایجاد کرده و رنگدانه های آن به صورت یک نواخت بر روی صورت پخش می‌شوند و همچنین با استفاده از برنزر می توانید یک چهره طبیعی و گرم خلق کنید. این تکنیک باعث می شود زیبایی های صورت شما بیشتر و بهتر نمایان شود.

توضیحات تکمیلی
برند

کاور فکس

رنگ

سان تن

کشور-سازنده

کانادا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنزر و‌ پنکک کاور فکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,800,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید