تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل

  • حاوی مواد تقویت کننده و نرم کننده پوست مانند ویتامین b5 , بابونه و آلانتوئین
  • فاقد عطر و رنگ مصنوعی و مواد شیمیایی
  • تسکین دهنده پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • تسکین دهنده و التیام بخش
  • بر پایه آب ودارای آب تصفیه شده سه گانه حاوی ویتامینB5 دارای عصاره بابونه ، عصاره فندق جادوگر و آلانتوئین
  • تنظیم ph طبیعی پوست
  • فاقد رنگ ، عطر ، مواد شیمیایی و کمدوژنیک وفاقد تست حیوانی
  • مرطوب کننده و آبرسان پوست
  • ضد التهاب و تسکین دهنده
  • حاوی نیاسینامید(ضدجوش و آکنه)، ویتامین B5
  • تنظیم کننده ترشح سموم پوست
  • مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس
  • حجم محصول ۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور انگلستان
شناسه محصول: ۳۰۹۲ دسته: , ,

399,000 تومان

4 عدد در انبار

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل

معرفی تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل

پاکسازی پوست صورت در زیبایی و بهداشت پوست تاثیر بسیار زیادی دارد. پوست افراد معمولاً پس از شستشو و پاک سازی دچار عدم تعادل در pH می‌شود، این عدم تعادل ممکن است سطح پوست را بیش از حد اسیدی یا قلیایی کند که برای سلامت پوست زیان‌آور است. در چنین حالتی پاک کننده های پوست که به آن تونر پوست می گویند، با تنظیم کردن و متعادل کردن pH پوست، پوستی سالم ‌تر و شاداب‌تر برای شما به ارمغان می‌آورد.

تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل محصولی مناسب برای پاکسازی و نرمی و لطافت بخشیدن به پوست طراحی شده است.این تونر دارای ترکیباتی فاقد رنگ ، عطر ، مواد شیمیایی و کمدوژنیک و فاقد تست حیوانی با ویژگی نرم کنندگی و تسکین دهنده پوست است که کمک می‌کند تا پوست شاداب،نرم و لطیف شده و به با برخوردار بودن این محصول بر پایه آب ودارای آب تصفیه شده سه گانه حاوی ویتامین B5 دارای عصاره بابونه ، عصاره فندق جادوگر و آلانتوئین  می باشد.

تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل ضمن پاکسازی کامل و عمقی پوست آن را آبرسانی و مرطوب می کند و پوست را از هرگونه التهابات پوستی بهبود می بخشد. این تونر سطح PH و تنظیم کننده ترشح سموم پوست شما را متعادل می کند ، علاوه بر این می تواند با به حداقل رساندن منافذ، بافت پوست را صاف کند.

با استفاده از تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل ، ویتامین B5 و در عین حال هر مرطوب کننده ای را که استفاده می کنید بهتر جذب می کند. این تونر با استفاده از مواد ملایم و مناسب برای انواع پوست حتی پوست های حساس می باشد و شما را از باقی مانده یا ناخالصی که ممکن است باعث جوش و آکنه شود پاک سازی کند.

آلانتوئین موجود در تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل چیست ؟

این ماده تنها از ریشه گیاهان خارج می‌شود و در سال 1930 طی تحقیقاتی موفق شدند آلانتئین را از بدن جانوران نیز استخراج کنند و همین موضوع باعث شد تا امروزه دانشمندان و محققان این ترکیب نیتروژن‌دار را از بدن پستاندارانی همچون گاو هم بگیرند. در واقع از اسید اوریک موجود در بدن گاو آلانتوئین استخراج می‌شود.اما در واقعیت آلانتوئین در بدن انسان به صورت طبیعی وجود دارد و در هنگام فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌های بدنی این میزان آلانتوئین در بدن به دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

 

 

کاربردهای آلانتوئین در تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل

از مهم‌ترین کاربردهای آلانتوئین می‌توان به استفاده از آن در تولید و تهیه کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبتی از پوست اشاره کرد. آلانتوئین یک ماده آبرسان بوده و علاوه بر اینکه می‌تواند به راحتی خشکی پوست را از بین ببرد و آب مورد نیاز را در بافت پوست تامین کند که هم می تواند پوست را صاف و یک دست و هم از بروز عوامل پیری پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری کند.آلانتوئین به سلول‌های پوست که توانایی ساخت کلاژن را ندارند این امکان را می‌دهد تا کلاژن سازی کند و به جوانسازی پوست صورت نیز کمک بسیار زیادی می‌کند.آلانتوئین از بافت‌هایی که در حال ترمیم و بازسازی خود هستند در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند.

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple

حجم

200 میلی لیتر

کشور-سازنده

انگلستان

ویتامین-ها

B5, آلانتوئین

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر پوست حساس و خشک Kind To Skin سیمپل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

399,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید