میسلار واتر پوست حساس سیمپل simple مدل Kind to Skin

مناسب برای مصرف روزانه

مناسب برای پوست های حساس

بسته شدن و درمان منافذ و حذف چربی اضافی پوست

قابل استفاده برای صورت، اطراف چشم و لب

حاوی ویتامین های B3 , C

گیاهی و بدون ایجاد حساسیت

قابل استفاده برای صورت، اطراف چشم و لب

آزمایش شده توسط متخصصین پوستی

قابل استفاده تا 200 بار

در دو حجم ۲۰۰ و ۴۰۰ میلی لیتر

ساخت و تولید کشور انگلستان

250,000 تومان400,000 تومان

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

میسلار واتر پوست حساس سیمپل

معرفی برند سیمپل

برند سیمپل، یکی از بزرگترین برند های تولید کننده در محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد. کمپانی این برند در سال 1960 با هدف تولید محصولات با کیفیت، و کاملا طبیعی و ارگانیک پایه گذاری شد  و  همچنین توانسته است  در طول مدت این سال ها با تولید بهترین محصولات مراقبت از پوست، جایگاه ویژه ای را در بین سایر برند ها کسب نماید.

این شرکت با شعار  وعده ما ، مهربانی است و با استفاده از بهترین کارشناسان و متخخصان پوست، محصولاتی را تولید نموده است ، که در صورت استفاده هیچگونه آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. به صورت که تمامی افراد با انواع پوست از جمله پوست خشک، چرب، مختلط، معمولی و حساس می توانند از محصولات این برند، متناسب با پوستشان استفاده نمایند.با اینکه این برند در تمامی این سال ها با تولید محصولات با کیفیت توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید،

 

 

معرفی میسلار واتر پوست حساس سیمپل simple مدل Kind to Skin

میسلار واتر پوست حساس سیمپل عمقی بوده که قابل استفاده برای صورت، اطراف چشم و لب می باشد این میسلار واتر حاوی ترکیبات آبرسان است که از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. میسلار واتر پوست حساس سیمپل مدل Kind to Skin حاوی ویتامین B3 و ویتامین C بوده که باعث صاف و شفاف شدن پوست و بسته شدن و درمان منافذ و حذف چربی اضافی پوست می‌شود. این محصول در حجم 400 میلی لیتر و 200 میلی لیتر  عرضه شده که نسبت به قیمت خود  کاملا مقرون به صرفه می باشد.

 

 

میسلار واتر پوست حساس سیمپل تمامی آلودگی و چربی پوست را پاک کرده بدون اینکه اثری از مواد آرایشی بر روی صورت بماند ، پوست را تا 4 ساعت مرطوب و شاداب نگه می‌دارد. میسلار واتر پوست حساس سیمپل کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت بوده و فاقد هرگونه رنگ، بو و ترکیبات شیمیایی مضر است.

میسلار واتر پوست حساس سیمپل simple مدل Kind to Skin باعث قرمزی و التهاب پوست نخواهد شد  و استفاده از این محلول برای پاک کردن پوست رطوبت را تا 90 درصد در پوست حفظ می کند. وجود ویتامین C در این میسلار واتر پوست را روشن کرده و با وجود ویتامین B3 لک و تیرگی کاملا از روی پوست بر طرف می‌شود. میسلار واتر سیمپل هایپوآلرژیک بوده و باعث ایجاد حساسیت نخواهد شد. همچنین این محلول آزمایش شده توسط متخصصین پوستی است.

 

 

تاثیر ویتامین C  بر پوست صورت

بیشتر افراد می‌توانند از ویتامین C برای مدت طولانی بدون اینکه هیچ گونه واکنش نامطلوبی را تجربه کنند استفاده کنند. ویتامین C موجود در میسلار واتر پوست حساس سیمپل همچنین برای استفاده با سایر مواد فعال و مراقبت از پوست،از جمله آلفا هیدروکسی اسیدها، رتینول‌ها و SPF بی خطر  و سازگاری دارد . ویتامین C می‌تواند به محو شدن لک های پوستی کمک می کند تا  سطح پوست را صاف و هرگونه تیرگی را کاهش دهد.تاثیر ویتامین C بر پوست شامل درخشندگی و جوانی است.

 

 

تاثیر ویتامین B3  بر پوست صورت

 ویتامین B3 کمتر شناخته شده نیز دارای خواص روشن کنندگی است. وقتی نیاسینامید به صورت موضعی استفاده شود، به کاهش لکه‌های قهوه‌ای، لکه‌ها و قرمزی بر روی پوست کمک می‌کند و پوست را روشن می‌کند.ویتامین B3 نقش موثری در حفظ رطوبت پوست دارد و این کار را با افزایش تولید اسیدهای چرب و سرامیدها انجام می دهد، که هردو عوامل اصلی در حفاظت از پوست هستند پوست را مرطوب نگه می‌دارد، که به گونه ای سد پوستی را سالم و بدون هیچ گونه آسیبی نگه می‌دارد.

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple

حجم

200 میلی لیتر, 400 میلی لیتر

ویتامین-ها

C, B3

مدل

Kind to Skin

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلار واتر پوست حساس سیمپل simple مدل Kind to Skin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

250,000 تومان400,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید