کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ

  • دارای بافتی سبک و زود جذب
  • بر پایه آب می باشد و شاداب کننده پوست است
  • آبرسانی تا ۱۲ ساعت
  • حاوی ویتامین B5 و ویتامین E
  • بدون چرب کردن پوست صورت مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس
  • فاقد تست بر روی حیوانات
  • فاقد الکل , پارابن , رایحه و مواد شیمایی سخت
  • دارای پلاستیک %100 قابل بازیافتی
  • حجم میل ۱۲۵
  • ساخت و تولید کشور انگلستان قیمت محصول ۳۵۰

ناموجود

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ

خشکی پوست و وجود چین و چروک های بسیار زیاد در پوست صورت همه جز مشکلاتی هستند که باعث شده اند امروزه خانم ها و آقایان برای پیشگیری از آن خشکی و چین و چروک پوست به سراغ محصولات مرطوب کننده و آبرسان بروند.

اگر پوست های خشک به درستی و به طور منظم رطوبت و آب رسانی نشوند، میزان کم آبی آن ها شدیدتر خواهد شد و به مرور زمان بافت آن ها زبر و زمخت می شوند و کم کم پوسته پوسته  یا چروک ها ریزی بر روی صورت مشخص خواهد شد که بسیار آزاردهنده است و پوست آن زیبایی و جوانی را به طور کامل از دست می دهد.

اما  کرمی که مخصوص پوست های خشک و دهیدراته ساخته شده باشد می تواند مجددا زیبایی و شادابی را با مصرف کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ به پوست بازگردانید .

 

 

معرفی کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ

فرمولاسیون کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ بر پایه آب و شاداب کننده پوست می باشد  و همین امر باعث می شود تا کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل بافت بسیار سبکی روی سطح پوست ایجاد کند و به راحتی جذب پوست شود. همچنین سبب شادابی و طراوت هر چه بیشتر پوست صورت می شود.

این محصول از قدرت آب رسانی بالایی برخوردار است، به گونه ای که پس از مصرف تا 12 ساعت پوست را آب رسانی می کند.وجود ویتامین ها برای سلامتی پوست و بدن بسیار ضروری است و از جمله این ویتامین ها می توان به ویتامین E و B5  اشاره کرد که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و ضد سرطان می باشد.

کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ در ساختار خود فاقد فاقد الکل ،پارابن، رایحه و مواد شیمایی سخت می باشد و به همین جهت می تواند بدون چرب کردن پوست صورت مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس باشد . کرم آبرسان و مرطوب کننده سیمپل مدل rich فاقد هرگونه رایحه می باشد. به همین دلیل افرادی که بیماری تنفسی دارند هم می توانند به راحتی از محصول استفاده کنند.

 

 

ترکیبات کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ

گلیسیرین گیاهی:

 این ماده مهم ترین ترکیب سازنده کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ است که درصد بالایی از فرمولاسیون آن را تشکیل داده و ریشه گیاهی دارد. همانطور که حتما می دانید گلیسیرین رطوبت رسان پوست است و نقش مهمی را در لطیف سازی بافت صورت دارد. پس وجود آن در ترکیبات کرم آبرسان سیمپل پوست خشک بسیار حیاتی و مهم است.

 

 

نیاسینامید:

برند سیمپل از نیاسین در تولید این کرم استفاده کره تا پوست صورت با استفاده از آن بهبود و شاداب شود و از طرفی بتواند نقشی اساسی در درمان نواقص پوستی همچون اکنه ها و جوش های سر سیاه ایفا کند.

ویتامین B5:

وجود ویتامین B5 در کنار امینو اسیدهای ضروری باعث تازه سازی بلوک های پوستی ضروری می باشد و می تواند موجب تغذیه پوست شود.

ویتامین E:

 ویتامین E در بیشتر محصولات سیمپل یافت می شود و وجود آن در این کرم نیز باعث نرمی و لطافت پوست خواهد شد و به کمک آن پوست صورت شما شاداب تر به نظر خواهد رسید.

 

 

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ

صورت خود را به درستی بشویید ، سپس صورت خود را خشک کنید. به اندازه یک سکه از کرم در دستان خود بریزید و به آرامی صورت و گردن خود را با حرکات رو به بالا ماساژ دهید.

 

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple

حجم

125 میل

کشور-سازنده

انگلستان

ویتامین-ها

B5, E

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده و آبرسان سیمپل مدل ریچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید