مداد هایلایتر ابرو برژوا

  • مداد هایلایتر ابرو برژوا برای مرز بین چشم و ابرو مشخص می گردد و به چشم ها، جذابیت بیش تری می بخشد.
  • مداد سفید و هایلایتر برای زیر ابرو و روشن شدن ان
  • برای تمام نقاط ابرو و زیبایی ابرو
  • بدون ایجاد چربی و درخشان کردن ابرو
  • ساخت و تولید کشور فرانسه

400,000 تومان

1 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مداد هایلایتر ابرو برژوا

امروزه داشتن ابروهایی پر پشت و کشیده بسیار برای بانوان اهمیت دارد به همین دلیل بسیاری از شما برای داشتن ابروهایی زیبا اقداماتی مثل کاشت ابرو، میکروبلیدینگ، تتو و …  انجام میدهید یا با استفاده از سایه ابرو و مداد ابرو نواقص ابروی های خود را بر طرف می کنید. یکی از ساده ترین راهها برای داشتن ابرویی زیبا، استفاده از لوازم آرایشی که در اکثر منازل یافت می شود و خانم‌ها و آقایان بسیاری از آنها استفاده می کنند مثل مداد ابرو، ریمل ابرو و سایه ابرو، ژل ابرو و غیره.

قدیمی ترین روش برای آرایش و زیبایی بخشیدن به ابرو، استفاده از مداد ابرو است. کار کردن با مداد ابرو بسیار ساده است و کافیست تا شما به ابروی خود مسلط باشید تا بدانید چه فرم ابرویی مناسب شماست و با مداد ابروی خود را شکل دهید و نواقص ابرو را بر طرف کنید.

انواع مداد ابرو:

  • مداد ابروی ساده
  • مداد ابرو پیچی
  • مداد ابروی زاویه دار
  • ماژیک ابرو

مداد هایلایتر زیر ابرو بورژوا محصولی از برند لوازم آرایشی بورژوا است. این محصول یک مداد با جلوه ای درخشان است که برای هایلایت کردن زیر ابرو ها بسیار کاربردی است. بافت این مداد هایلایتر، سبک و لطیف است و به خوبی رو پوست می نشیند و میتوانید جلوه ای خاص به ابرو های خود بدهید. با استفاده از مداد هایلایتر، مرز بین چشم و ابرو مشخص می گردد و به چشم ها، جذابیت بیش تری می بخشد.
مداد هایلایتر زیر ابرو بورژوا همچنین قابل استفاده برای دیگر نواحی صورت که نیاز به هایلایت کردن دارند، نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این مداد هایلایتر، روی پوست دوام زیادی دارد و بدون اینکه احساس چربی بر جای بگذارد، ظاهری درخشان و با طراوت به چهره شما عزیزان هدیه می دهد. مداد هایلایتر چشم و یا ابرو نه تنها آرایش کردن را برای همه شما آسان می کند بلکه زیبایی و نظم ان را دو چندان می کند.

هایلایتر ابرو برای ایجاد ابروهایی بی نقص و زیبا تولید شده است. در نتیجه ظاهری زیبا و برجسته به ابروها می دهد. این محصول رنگ برای هر نوع و رنگ پوستی قابل استفاده می باشد.

 

معرفی برند بورژوا (Bourjois):

برند فرانسوی بورژوا (Bourjois) در سال 1863 میلادی توسط ژوزف آلبرت پونسین در شهر پاریس تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات آرایشی، عطری و مراقبت از پوست آغاز نمود. این کمپانی با عرضه لوازم آرایشی خلاقانه و به لطف ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش، توانست خود را به عنوان یک برند پاریسی معتبر مطرح نماید. برند فرانسوی بورژوا (Bourjois) تا حدی به ترکیب رنگ اهمیت می‌دهد که رنگ بسته‌بندی محصولات خود را با محتویات آنها هماهنگ می‌کند. تیم طراحی رنگ بورژوا در پاریس به صورت مداوم ترکیب رنگ محصولات خود را با توجه به تغییرات فصل و مد بروزرسانی می‌کند.

 

پیشنهاد  سایت نازبانو برای خرید مداد ابرو به شما مشتریان عزیز و وفادار، مداد هایلایتر ابرو برژوا می باشد.

ویژگی مداد هایلایتر ابرو برژوا

  • مداد هایلایتر ابرو برژوا برای مرز بین چشم و ابرو مشخص می گردد و به چشم ها، جذابیت بیش تری می بخشد.
  • مداد سفید و هایلایتر برای زیر ابرو و روشن شدن ان
  • برای تمام نقاط ابرو و زیبایی ابرو
  • بدون ایجاد چربی و درخشان کردن ابرو
  • ساخت و تولید کشور فرانسه

دستورالعمل مصرف مداد هایلایتر ابرو برژوا

بعد از این که میکاپ شما کامل شد با استفاده از مداد هایلایتر ابرو برژوا خط زیر ابروی خود را با نوک هایلایتر مشخص کنید و صاف بکشید تا مرزی میان ابرو و کرم پود شما ایجاد شود و ابروهای شما زیبایی دو چندان پیدا کنند.

 

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

بورژوا | Bourjois

رنگ

سفید

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد هایلایتر ابرو برژوا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

400,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید