برنزر و رژگونه کیکو

  • برنزر ،رژگونه ،پنکک گیاهی از برند کیکو میلان
  • ویژگی های ظاهری و استخون های صورت شما را تقویت می کند و به صورت شما جلوه ای برنزه درخشان می دهد که یکنواخت است.
  • دارای فرمول گیاهی غنی شده با عصاره مرزنجوش تولید شده پایدار و روغن دانه کیوی بازیافت شده.
  • ابرسان و ضد چربی و جوش برای پوستهای حساس
  • بافت ابریشمی آن با روکش مات ساتن کاملا با پوست ترکیب می شود.
  • پیگمنت غلیظ با یک اشاره و رنگ شدیدی را ارائه می دهد، اما ترکیب آن آسان است، برای نتیجه ای قابل ساخت از نور به نور زیاد .
  • قاب‌های دیزاین شده گیاهی بدون آینه برای بازیافت و با 50% پلاستیک بازیافتی.
  • بافت با رنگدانه بالا به راحتی ترکیب می شود و به شما امکان می دهد جلوه را از سبک به شدید ایجاد کنید.
  • از نظر پوست تست شده در لابراتور پزشکی ضد مواد شیمیایی و پارابن و غیر کومدوژنیک
  • اشتی با حیوانات
  • برند فوق حرفه ای کیکو میلانی
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا

1,100,000 تومان

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو میلان

برند کیکو میلان یکی از برندهای جوان و شناخته شده اروپایی در زمینه تولید محصولات آرایشی به صورت حرفه ای می باشد. محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.در برند کیکو میلان محصولاتی از جمله برنزر و رژگونه کیکو سیار پرطرفدارترین و بهترین محصولات آرایشی می باشند.

کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی اروپایی در کشور ایتالیا است و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ،

 

 

در همین مدت زمان کوتاه کیفیت بالای محصولات خود را به همه طرفداران خود ثابت کند؛ به گونه ای که نظر بسیاری از بانوان در کشور های جهان را به خود جلب نموده است. هدف این برند ایتالیایی این است که امکان دستیابی تمامی بانوان با هر بودجه ای به را به محصولات آرایشی خود فراهم کند.از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند.

رژگونه‌های پودری همراه با برنزر پرکاربردترین محصول درلوازم آرایشی هستند و به نسبت سایر پالت رژگونه و پالت برنزر فروش و مصرف بیشتری دارند این نوع از رژگونه‌ها حالت پودری دارند به همین دلیل ماندگاری طولانی مدتی بر روی پوست دارند رژگونه یک محصول آرایشی جذاب و متفاوت است که معمولا رنگ‌های روشنی دارد و به آرایش شما روح می دهد و رنگ‌های جذاب رژگونه باعث می شوند که اعتماد به نفس شما بالا رود و گونه‌های شما برجسته‌تر و زیباتر دیده شوند از این رو استفاده از رژگونه به همراه برنزر می تواند بیشتر از هرچیزی آرایش شما را زیبا و منحصر به فرد کند.

 

 

ویژگی برنزر و رژگونه کیکو

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برنزر و رژگونه کیکو دارد این است که ویژگی های ظاهری و استخون های صورت شما را تقویت می کند و به صورت شما جلوه ای برنزه درخشان می دهد که یکنواخت است. این محصول منحصر به فرد دارای فرمول گیاهی غنی شده با عصاره مرزنجوش تولید شده پایدار و روغن دانه کیوی بازیافت شده می باشد و دارای بافت ابریشمی آن با روکش مات ساتن کاملا با پوست ترکیب می شود و همچنین  این پیگمنت غلیظ با یک اشاره و رنگ شدیدی را ارائه می دهد، اما ترکیب آن آسان است، برای نتیجه ای قابل ساخت از نور به نور زیاد است.

برنزر و رژگونه کیکو شامل قاب‌های دیزاین شده گیاهی بدون آینه برای بازیافت و با 50% پلاستیک بازیافتی است که بافت با رنگدانه بالا به راحتی ترکیب می شود و به شما امکان می دهد جلوه را از سبک به شدید ایجاد کنید و این محصول از نظر پوست تست شده در لابراتور پزشکی ضد مواد شیمیایی و پارابن و غیر کومدوژنیک می باشد.

 

 

برنزر و رژگونه کیکو دارای بافتی بسیار نرم و سبک می باشد که به راحتی لایه بالایی پوست را تحت پوشش قرار می‌دهند. این محصول به شما کمک می‌کنند که پوستی صاف و یکدست داشته باشید. هم‌چنین برنزر و رژگونه کیکو جلوه و زیبایی بیشتری به پوست شما هدیه می‌کنند، اگرشما دارای پوستی تیره هستید می توانید از یک برنزر با رژگونه تناژ رنگی طلایی و قهوه‌ای استفاده کنید، اما اگر پوست‌تان روشن است،

بهترین پیشنهاد برای شما استفاده از برنزر و رژگونه کیکو با دو درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست است.باین محصول رای افرادی که پوست طبیعی و نرمال دارند می توانند با تناژ رنگی گرم و زیبای برند کیکو زیباییشان را دو برابر کنند.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

ایتالیا

حجم

8 گرم

رنگ

۰۱ هانی (honey), ۰۲سیننا (sienna)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنزر و رژگونه کیکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,100,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید