اسکراب صورت ستاره ای کیکو

  • اب رسان،نرم کننده ،جوان کننده ،پرکننده پوست صورت ،نرم کننده قبل ارایش
  • به آرامی پوست را پاکسازی و لایه برداری می کند و آن را نرم و صاف می کند.
  • فرمول های محصول گیاهی هستند
  • ستاره های آبی پاک کننده و غنی شده با روغن زغال اخته بازیافتی هستند.
  • آنها حتی پس از اولین استفاده پوست را تمیز و نرم می کنند.
  • ستاره سبز یک اسکراب است و حاوی ذرات طبیعی بامبو است که به آرامی پوست را لایه برداری می کند.
  • بافت کمی دانه دانه دارد که پس از تماس با پوست مرطوب و ماساژ دادن آن از آلودگی ها پاک می شود و ظاهری صاف به آن می بخشد.
  • هر دو محصول 70% زیست تخریب پذیر.
  • به لطف فرمت جامد نوآورانه، استفاده از پاک کننده ها و اسکراب آسان و راحت است، بدون ضایعات.
  • بسته بندی تک مواد آلومینیومی، کاملاً قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد، برای کاهش استفاده از پلاستیک.
  • در حال حاضر پس از اولین استفاده از محصولات، صورت صاف، تمیز شده و ظاهری مسحور کننده می دهد
  • از نظر پوست تست شده در لابراتور پزشکی ضد مواد شیمیایی و پارابن و غیر کومدوژنیک
  • اشتی با حیوانات
  • برند فوق حرفه ای کیکو میلانی
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا

950,000 تومان

1 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیکو میلان

برند کیکو میلان یکی از برندهای جوان و شناخته شده اروپایی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت حرفه ای می باشد. محصولات این برند به علت برخورداری از تنوع و کیفیت بسیار بالا و در عین حال بسته بندی و ظاهر فوق العاده لوکسی که دارند، طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.در برند کیکو میلان محصولات مراقبت از پوست صورت از جمله اسکراب صورت ستاره ای کیکو از پرطرفدارترین و بهترین محصولات آرایشی و بهداشتیی می باشند.

 

 

کیکو میلان یک برند تولید کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی اروپایی در کشور ایتالیا است و در سال 1997 توسط فردی به نام Percassi در ایتالیا که پایتخت مد، هنر، طراحی و زیبایی می باشد، تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.این برند ایتالیایی با وجود این که برندی است که زمان زیادی از تاسیس آن نگذشته توانسته است ، در همین مدت زمان کوتاه کیفیت بالای محصولات خود را به همه طرفداران خود ثابت کند؛ به گونه ای که نظر بسیاری از بانوان در کشور های جهان را به خود جلب نموده است.

هدف این برند ایتالیایی این است که امکان دستیابی تمامی بانوان با هر بودجه ای به را به محصولات آرایشی خود فراهم کند.از این رو این کمپانی به همه مشتریان خود این امکان را می دهد که در همه زمینه های آرایش و مراقبت پوست با محصولات با کیفیت و مدرن و مناسب هر بودجه ای زیبا باشند.

 

 

ویژگی اسکراب صورت ستاره ای کیکو

یک از مهمترین ویژگی های اسکراب صورت ستاره ای کیکو  که تبدیل به اسکراب فوق العاده کرده است ، وجود ستاره آبی رنگ غنی شده با روغن زغال اخته بوده و بخوبی پوست را پاک و تمیز می نماید و ستاره سبز رنگ یک اسکراب با کیفیت و حاوی ذرات بامبو طبیعی بوده که به آرامی پوست را لایه برداری نموده و موجب درخشش و شادابی پوست می شود. پاک کننده و اسکراب صورت ستاره ای کیکو  به شکل جامد بوده . استفاده از اسکراب و پاک کننده را برای شما به آسانی فراهم می کند و به راحتی می توانید از این محصول حتی در سفر استفاده کنید.

 

 

اسکراب صورت ستاره ای کیکو اب رسان،نرم کننده ،جوان کننده ،پرکننده پوست صورت ،نرم کننده قبل ارایش می باشد که در بافت آن کمی دانه دانه دارد که پس از تماس با پوست مرطوب و ماساژ دادن آن از آلودگی ها پاک می شود و ظاهری صاف به آن می بخشد. ستاره سبز و ستاره آبی هر دو محصول 70% زیست تخریب پذیر هستند که به لطف فرمت جامد نوآورانه، استفاده از پاک کننده ها و اسکراب را کاملا آسان کرده است.

این محصول کاملا گیاهی بوده و در ترکیبات آن از هیچ مواد حیوانی استفاده نشده است. همچنین از نظر پوست تست شده در لابراتور پزشکی ضد مواد شیمیایی و پارابن و غیر کومدوژنیک و بسته بندی تک مواد آلومینیومی، کاملاً قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد، برای کاهش استفاده از پلاستیک می باشد.

 

 

مزیت استفاده از اسکراب صورت ستاره ای کیکو

هدف اصلی اسکراب صورت ستاره ای کیکو ، از بین بردن سلول‌های مرده و خشک سطح پوست و ایجاد بافت صاف‌تر و یکنواخت‌ تر است. اگرچه همه لایه‌ بردار‌ها این فواید را دارند، اما اسکراب صورت ستاره ای کیکو  به دلیل وجود ستاره سبز حاوی ذرات طبیعی بامبو است که به آرامی پوست را لایه برداری می کند و در لایه برداری خیلی سریع عمل کرده و بافت مرده را به سرعت از بین می‌برند.

چرا که بلافاصله پس از استفاده از اسکراب، متوجه خواهید شد که پوست نرم‌تر شده و درخشان‌ تر به نظر می‌رسد. اسکراب صورت ستاره ای کیکو می‌تواند به باز کردن منافذ، صافی پوست، تغییر رنگ پوست و افزایش شفافیت آن کمک کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیکو میلان

کشور-سازنده

استرالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب صورت ستاره ای کیکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

950,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید