اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه

  • حذف کننده جوش‌های سرسیاه
  • حاوی سالیسیلیک اسید 2% لایه بردار، آنتی باکتریال، ضد آکنه
  • فاقد چربی و کنترل کننده چربی پوست
  • شفاف کننده و نرم کننده پوست
  • پاک کننده منافذ پوست و لایه بردار
  • از بین بردن سلول های مرده
  • افزایش درخشندگی و روشنی پوست
  • برطرف کردن جوش های سرسیاه و جلوگیری از ایجاد آنها
  • فاقد پارابن و فاقد چربی
  • حجم محصول ۱۵۰ میلی لیتر
  • ساخت و تولید کشور فرانسه

350,000 تومان

1 عدد در انبار

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه

جوش سر سیاه یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بیشتر در خانم ها دیده می شود و سبب آزرده خاطر شدن این دسته افراد می باشد. جوش‌های سرسیاه، جوش‌های بسیار ریز اما واضح هستند که در اثر گرفتگی منافذ پوست توسط فولیکول‌های مو به وجود می‌آیند. به دلیل رنگ سیاه سطح این جوش‌ها، به آن‌ها جوش‌های سرسیاه گفته می‌شود.

علت ایجاد جوش های سر سیاه به دلیل مسدود شدن فولیکول مو در پوست به وجود می آید و  هر فولیکول شامل یک مو و یک غده چربی است؛ این غده، چربی با نام سبوم چربی را در پوست تولید می‌کند که باعث نرم نگه داشتن پوست می‌شود. در صورت تجمع بیش از حد سلول‌های مرده پوست و چربی‌های تولید شده توسط غدد چربی در بافت فولیکول پوست، برآمدگی‌هایی سیاه رنگ به نام کومدون تشکیل می‌شود و کومدون ها در اثر تماس با هوا به رنگ سیاه درآمده و به آن جوش سرسیاه می‌گویند.

اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه ، یک محصول فوق العاده و با کیفیت بالایی می باشد که با قدرتی که در تنظیم ترشح چربی پوست دارد، می تواند هم جوش های سر سیاه و هم جوش های آکنه ای  را از بین برده و پوستی زیبا و شاداب برای خانم ها فراهم آورد.این اسکراب با قدرت لایه برداری بالایی که دارد بالایی در پاکسازی پوست صورت تاثیر گذار بوده و می تواند منافذ پوست را به صورت عمیق پاک کند.

ویژگی اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه

یکی از مهمترین ویژگی اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه پاک کننده منافذ پوست و لایه بردار می باشد که حاوی 2% سالیسیلیک اسید می باشد که خواص لایه برداری، آنتی باکتریال، ضد آکنه حذف کننده جوش‌های سرسیاه می باشد. وجود 2% سالیسیلیک اسید در این محصول باعث از بین بردن سلول های مرده ،افزایش درخشندگی و روشنی پوست و برطرف کردن جوش های سرسیاه و جلوگیری از ایجاد آن ها می باشد.

سالیسیلیک اسید در حقیقت دارای قوی ترین ترکیبات برای از بین بردن آکنه، جوش های سرسیاه و سر سفید است. به عنوان یک لایه بردار قوی به عمق پوست نفوذ و با منشا مشکلات مبارزه می کند؛ همچنین از قرمزی و از التهاب پوست جلوگیری می کند. از خواص سالیسیلیک اسید می توان به کاهش تجمع چربی اشاره کرد. این ماده محلول در روغن است و منافذ را لایه برداری می کند. با نفوذ به زیر چربی ها و پوست های مرده به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند و از تولید چربی اضافی جلوگیری می کند.

استفاده از اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه می تواند به انقباض پوست نیز کمک کرده و با جمع کردن منافذ باز پوست باعث می شود که پوست کمتر آلوده شود. این اسکراب مناسب برای پوست های نرمال تا چرب و مختلط بوده و می توانید روزانه از آن استفاده نمایید و همچنین ماده لایه بردار موجود در استفاده از اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه سلولز طبیعی بوده و در پاکسازی پوست بسیار به شما کمک خواهد کرد.

 

 

روش استفاده از اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه

نحوه استفاده از اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه به این صورت است که در ابتدا مقداری از این ماسک را به کف دستان خود بمالید و اجازه دهید کف کند سپس به آرامی با استفاده از کف ایجاد شده صورت را ماساژ دهید و اجازه دهید به صورت عمقی پوست را لایه برداری کند و با گذشت چند دقیقه سپس کاملا پوست  را از پوست خود را آبکشی کنید و بعد از آن بدون وارد کردن هیچگونه فشاری پوست را خشک کنید و از این محصول می توانید در روز و شب استفاده کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

حجم

150 میلی لیتر

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب ضد جوش نوتروژینا برای جوش های سر سیاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

350,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید