هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس | NYX Wonder Stick | اورجینال

  • بسیار سبک با پوشانندگی بسیار بالا
  • حاوى موم سبوس برنج
  • -سرشار از ویتامین E آنتی اکسیدان قوی
  •  قابل استفاده براى سایر لک هاى پوست و جاى جوش
  • -فاقد پارابن، اسانس، نیکل، رنگ دانه های کروم و کارمین
  • محصول کشور امریکا
برند: نیکس

649,000 تومان

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

هایلایتر و کانتور دو طرفهامروزه خرید لوازم آرایشی اورجینال چند کاره، یکی از مهم ترین خواسته های خانم ها در خرید محصولات آرایشی بوده است. از طرفی هماهنگی میان استفاده از دو جزء تشکیل دهنده هایلایتر و کانتور دو طرفه ، باعث شده خرید آن، پیشنهاد خوبی محسوب شود.

مشخصه های هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس

هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس در 4 طیف رنگی با دو سر پیچی تولید گردیده و متناسب با رنگ پوستی مشتریان به فروش می‌رسند. دو طرفه بودن آن به گونه ای است که سمت تیره تر، برای کانتورینگ صورت و فرم دهی به آن استفاده شده است و سمت روشن آن، به عنوان هایلایتری برای روشن نمودن نقاط تیره پوستی و برجسته سازی چهره شما به کار می‌رود.

تولید این محصول در کمپانی محبوبی صورت گرفته که برای رفع عیوب صورت و ایجاد چهره ای زیبا، بسیار کارآمد می‌باشد. عدم وجود پارابن در ترکیبات آن و ضد حساسیت بودن این محصول، کاملا تایید شده است.

هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس

از ویژگی های دیگر هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس ، می‌توان به بافت کرمی و نرم آن اشاره کرد که علاوه بر اینکه نقص های موجود در پوست را برطرف کرده، پوششی صاف و مات با جلوه طبیعی و یکدست در آرایش صورت شما ایجاد می‌کنید.

تولید استیکی این محصول باعث شده با ساده نمودن عملکرد آن همراه شده و برخورداری از میزان ماندگاری بالا، یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آن می‌باشد. این محصول فوق العاده می‌تواند در برجسته سازی و حجم دهی گونه ها و لب ها به میزان دلخواه اثر گذاشته و برای ایجاد ظاهری خوش فرم و باریک در بینی فرد نیز تاثیر گذار باشد.

امکان استفاده از هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس برای تمامی انواع پوست وجود داشته و توسط متخصصین پوستی این شرکت، کیفیت و عدم وجود عطر در ترکیبات آن ثابت شده است.

نحوه استفاده از هایلایتر و کانتور نیکس

برای ایجاد یک ظاهر متعادل و زیبا، لازم است از رنگ تیره این هایلایتر و کانتور دو طرفه جهت تعریف خطوط صورت؛ در اطراف گونه، سایه ای ایجاد نمایید.

همچنین برای برجسته سازی بخش هایی نظیر ناحیه زیرین چشم، بر روی تیغه بینی و ناحیه مرکزیت پیشانی از رنگ روشن آن استفاده کنید. به طور کلی رنگ روشن در جلب توجه و بیش تر دیده شدن نواحی مورد نظر نقش دارد.

 

توضیحات تکمیلی
رنگ

مدیوم, یونیورسال

برند

نیکس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هایلایتر و کانتور دو طرفه نیکس | NYX Wonder Stick | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

649,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید