لیسک ایکیا مدل GUBBRORA

  • کاردک باعث می شود تا آخرین خمیر یا خمیر از کاسه خارج شود.
  • به شما کمک می کند همه چیز را از مایه کیک گرفته تا سس روی لازانیا پخش کنید.
  • با خیال راحت آنها را به قلاب روی میز کار آشپزخانه آویزان کنید تا همیشه آنها را در دسترس داشته باشید.
  • طول لیسک 25 سانتی متر
  • طراحی بسیار زیبا جوزفین دوکر
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی
شناسه محصول: 3269 دسته:

259,000 تومان

3 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اگر می خواهید بدون داشتن دغدغه و استرس به راحتی آشپزی کنید و هرگونه دسر و شیرینی را درست کنید لازم است کلیه ابزارهای اصلی و کاربردی از جمله لیسک ایکیا مدل GUBBRORA تهیه کنید. بدون داشتن لیسک ایکیا مدل GUBBRORA مدت زمان آشپزی کردن برای خانم ها ممکن است سخت و طولانی باشد و یکی از ابزارهایی که می تواند در وقت صرفه جویی کند ، لیسک ایکیا مدل GUBBRORA است.

این محصول فوق العاده با نام  لیسک ایکیا مدل GUBBRORA به دلیل کاربرد های بسیار زیادی که دارد، از محبوبیت زیادی در میان خانم های خانه دار برخوردار است. لیسک ایکیا مدل GUBBRORA در زبان انگلیسی silicone spatula یک وسیله آشپزی می باشد که شباهت بسیار زیادی به کفگیر دارد که برای هم زدن هرگونه مواد غذایی نرم و سفت استفاده می شود.

از کاربرد هایی که لیسک ایکیا مدل GUBBRORA می تواند به همراه داشته باشد می توان برای درست کردن روی کیک و صاف کردن سطح مواد میانی در دسر می توان اشاره کرد.

 

ویژگی لیسک ایکیا مدل GUBBRORA

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است بسیاری از خانم ها به جای استفاده از کفگیر از لیسک ایکیا مدل GUBBRORA استفاده کنند این است که ، این محصول به دلیل جنس مرغوب و وزن بسیار کمی که دارد باعث می شود که کار کردن با آن راحت تر از کفگیر باشد و همچنین سیلیکون  موجود در قسمت ابتدایی،تحمل حرارت بسیار بالا را داشته و می توان از آن هنگام پخت غذا در حرارت بالا نیز استفاده کرد.

لیسک ایکیا مدل GUBBRORA با طول لیسک 25 سانتی متر باعث می شود تا آخرین خمیر یا خمیر از کاسه خارج کنید و همچنین به  منظور برگرداندن کیک و شیرینی یا هم زدن مایه کیک و دیگر مواد، لیسک یک وسیله کاربردی است. لیسک‌ها دارای صفحات بزرگ و نازکی هستند که جنس آن ها از سیلیکون است و حتی به‌ منظور چرب کردن قالب و مالیدن رومال روی نان و کیک نیز استفاده می‌شود.

لیسک ایکیا مدل GUBBRORA که دارای صفحه سیلیکونی با بدنه ای از جنس فلز یا پلاستیک در مقایسه با سایر لیک ها برتری زیادی دارد. زیرا لبه لیسک ایکیا مدل GUBBRORA به دلیل داشتن صفحه سیلیکونی کف ظرف های حساس شما را خط نمی اندازد و  در هنگام درست کردن دسر و شرینی ، کاسه هنگام هم زدن مواد کیک و یا خامه انعطاف پذیری سیلیکون می تواند به شما کمک می کند همه چیز را از مایه کیک گرفته تا سس روی لازانیا پخش کنید و با خیال راحت آنها را به قلاب روی میز کار آشپزخانه آویزان کنید تا همیشه آن ها را در دسترس داشته باشید.

 

 

مزیت استفاده از لیسک ایکیا مدل GUBBRORA

 

 

مقاومت در برابر دمای بسیار بالا:

اولین مزیتی که لیسک ایکیا مدل GUBBRORA به همراه دارد این است که ، این محصول با داشتن صفحه سیلیکونی مقاومت بیشتری در برابر دمای بالا دارد ؛ بنابراین می تواند در دماهای بالا جهت طبخ غذا ماسب باشد.

کمک به سلامتی اعضای خانواده 

 سیلیکون به صورت طبیعی از مواد اولیه ای ساخته شده است که غیر سمی بوده و هیچگونه ضرری برای سلامتی ندارد بنابراین، استفاده از لیسک سیلیکونی درتهیه غذای سالم و عاری از هرگونه مواد شیمیایی کمک می کند .همچنین لیسک های سیلیکونی رنگ و بوی موادغذایی را به خود نمی گیرند که می تواند عاملی برای در نظر گرفتن مزیت لیسک ایکیا مدل GUBBRORA باشد.

قابلیت انعطاف پذیری

 سومین مورد از لیسک ایکیا مدل GUBBRORA می توان اشاره کرد که لیسک سیلیکونی قابلیت خم شدن و تغییر شکل را دارد، که این بهترین انتخاب برای تزئین و برداشتن غذای بسیار سفت و چسبناک از ظروف سخت است که می تواند به راحتی هرگونه  مواد غذایی را از دیواره ها ظروف جدا کرد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

مدل

GUBBRORA

سایز

طول لیسک 25 سانتی متر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیسک ایکیا مدل GUBBRORA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

259,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید