برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA

  • ایکیا برگ مصنوعی، بوگه گیاهان داخلی/خارجی/گرمسیری
  • با استفاده از این دسته گل مصنوعی که عمدتاً با پلاستیک بازیافتی ساخته شده است، می توانید هر روز بدون زحمت از اشکال زیبای طبیعت لذت ببرید.
  • تزئینی برای قرار دادن در قفسه یا روی میز ناهارخوری خود.
  • برگ های مصنوعی واقعی که سال به سال به همان اندازه تازه و زیبا باقی می مانند.
  • ساقه را می توان با استفاده از انبردست کوتاه کرد.
  • سه عدد شاخه زیبا و طبیعی
  • در خانه در اتاق نشیمن یا حمام به همان اندازه که در بالکن یا دفتر کار خانه خوب است.
  • ساخت و تولید کشور سوئد
  • شناسه محصول در وبسایت اصلی 805.627.32
شناسه محصول: 3263 دسته:

ناموجود

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA

همه ما می دانیم که برگ گیاهان، اندام‌های بسیار مهمی برای حفظ حیاتبه حساب می آیند و وظیفه اصلی این گیاهان،انجام فتوسنتز و تبدیل انرژی نورخورشید به انرژی موجود در ترکیبات آلی برای استفاده خود و دیگر موجودات از قسمت برگ است.

اما در این بین برگ مصنوعی 39سانتی متری ایکیا SMYCKA شکل ساقه و برگ همچنین رگبرگ ها و نحوه چیدمان آن ها در پیکره به صورت مصنوعی به گونه ای است که کاملا مشابه برگ طبیعی می باشد. شکل سطح مقطع یا همان برش عرضی ساقه ها و نحوه تقسیم شدن رنگ در برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛

به عنوان مثال گل برگ انجیری  از یک ساقه بلند اصلی به همراه دسته گل های مجتمع در طول آن تشکیل شده که یک ساختار دراز و باریک را در نمای کلّی گیاه ایجاد می کند و از تعداد فراوانی برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA در قسمت ساقه تشکیل شده که در انتها به گل گیاه می رسد.

وجود جزئیات اصلی در برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA، باعث ایجاد ظاهری کاملا طبیعی شده و بدون شک از نگاه مخاطبان نیز بسیار طبیعی و میزان باورپذیری آن را به شدت کاهش خواهد داد. شکل رگبرگ های موجود در برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA به صورت اصلی و فرعی در برگ ها هم یکی دیگر از عوامل موثّر در طبیعی نشان دهدن برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA به شمار می رود. شاید برایتان جالب باشد اما همین جزئیات کوچک و به ظاهر بی اهمیت است که برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA را کاملا شبیه به برگ طبیعی نشان می دهد.

 

 

ویژگی برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA

از مهم ترین ویژگی هایی که برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA به همراه دارد این است که ، این برگ زیبا از برند مشهور سوئدی با استفاده از این دسته گل مصنوعی که عمدتاً با پلاستیک بازیافتی ساخته شده است، که می توانید هر روز بدون زحمت از اشکال زیبای طبیعت لذت ببرید و علاوه بر آن می توانید برای اینکه روحیه شاداب و سرزنده ای را به خودتان هدیه دهید از برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA برای قرار دادن در قفسه یا روی میز ناهارخوری به عنوان تزئین میز استفاده کنید.

برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA برخلاف برگ های طبیعی که با گذشت چند روز زرد و خشک می شوند ، اما برگ های مصنوعی که سال به سال به همان اندازه تازه و زیبا باقی می مانند در صورت بلندی ساقه  می توانید ،ساقه را  با استفاده از انبردست کوتاه کنید  و به اندازه دلخواهد خود در بیاورید ، برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA شامل  سه عدد شاخه زیبا و به شکل طبیعی می باشد که می توانید از آن در خانه ،

در اتاق نشیمن یا حمام به همان اندازه که از گل و برگ های طبیعی در بالکن یا دفتر کار استفاده می کنید، می توانید از برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA نیز در محیط باز و بسته استفاده کند و البته ناگفته نماند که ایکیا برگ مصنوعی، بوگه گیاهان داخلی/خارجی/گرمسیری می باشد.

 

 

نحوه ساخت برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA

 

برش الگو

در مرحله ی اول با استفاده از این دسته گل مصنوعی که عمدتاً با پلاستیک بازیافتی یا پارچه ساخته شده است در ابعاد دلخواه برش داده می شوند تا بخش های مختلف یک برگ مصنوعی را بتوانند به وجود آورند.

متصل کردن بخش های مختلف برگ به یکدیگر

در این مرحله برگ ها از قست مرکزی به سمت بیرون با استفاده از چسب یا نخ به یکدیگر متصل می شوند.

اتصال به شاخه

در آخرین مرحله برگ ها را با استفاده از چسب و نخ و … به ساقه که معمولا فلزی یا پلاستیکی است متصل می کنند و با سه مرحله که بسیار ساده و آسان است برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA ساخته می شود.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ikea | ایکیا

کشور-سازنده

سوئد

سایز

39 سانتی متر

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برگ مصنوعی ۳۹سانتی متری ایکیا SMYCKA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید