اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس

  • اسپری آبرسان مو و ضد وز و موخوره قوی کوکویی اوجی ایکس
  • آبرسانی قوی مو
  • روغن مو آبرسان او جی ایکس ضد موخوره
  • جوگیری از وز شدن مو
  • حاوی روغن طبیعی کوکوی، دارای عملکرد آبرسانی و آنتی فریز
  • صاف و براق کننده مو
  • کمک به آبرسانی موهای فر
  • ضد موخوره و دوشاخه شدن ‌مو
  • بافت سبک و فاقد چربی
  • تغذیه تارهای مو سبک ضد موخوره که در تمام طول روز از موخوره محافظت و در عین حال آبرسانی و درخشندگی و ترکیب آن در برابر رطوبت مقاوم و به جلوگیری از موخوره از موهای شما کمک تا درخشندگی را به موهای شما بدهد

 

ناموجود

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس مدل ضد وز و آبرسان (Ogx Kukui Anti Frizz Hydrating Oil) محصولی از برند مطرح Ogx می باشد. این روغن جهت آبرسانی، درمان وز و رفع خشکی موها می باشد. این محصول سرشار از روغن کوکوی می باشد که منجر به رفع وز و موخوره موها می شود.

روغن کوکوی موجود در این سرم یک آبرسان و مرطوب کننده طبیعی است که برای قرن ها در هوایی مورد استفاده قرار گرفته است. روغن Kukui او جی ایکس وز و گره موها را به صورت کامل از بین برده و موها را آبرسانی می کند.

اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس دارای بافت بسیار سبکی می باشد که روی موها احساس سنگینی ایجاد نکرده، سریع جذب می شود و حتی موهای بسیار چرب هم می توانند از آن استفاده کنند. روغن کوکوی او جی ایکس برای تمامی موها مناسب است.

روغن کوکو یا همان kukui oil عصاره‌ی خالص گیاه کوکو است بعنوان یک نرم کننده و آبرسان قوی در لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. نرم کننده مو روغن کوکوی اوجی ایکس Ogx صاف کننده و آبرسان با تأثیرگذاری ماندگار و سریع، موهای شما را نرم و درخشان کرده و رطوبت آن را نیز تأمین می‌کند. شامپو روغن کوکوی با فرمول جدید PH را متعادل کرده و پاکسازی ملایمی را انجام می دهد.

 

 

این شامپو جزو بهترین محصولات مربوط به مراقبت مو است که با برخورداری از انواع آنتی اکسیدان، پروتئین، ویتامین و نرم کننده‌های طبیعی، موهای شما را تقویت می‌کند و صافی طولانی مدتی به موهایتان می بخشد. لازم به ذکر است که بافت سبک این نرم کننده، بدون ایجاد حالت سنگین و چرب موهای شما را خوش حالت و زیبا می‌کند.

روغن درخت Kukui عصاره‌ای معجزه‌آسا برای تضمین سلامت موهای شماست. این عصاره شامل سرشار از اسیدهای چرب مفید و ضروری برای مو، انواع ویتامین و آنتی اکسیدان‌های طبیعی سودمند است. این نرم کننده با ترکیب قوی رطوبت را کاهش می دهد تا از موخوره جلوگیری می کند و ظاهر موهایتان را درخشان و براق می کند.

 

 

فواید اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس

روغن kukui موجود در اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس آبرسان و مرطوب کننده طبیعی است که برای قرن ها در هاوایی مورد استفاده قرار می گرفته است. روغن کوکوی حاوی اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که کمک می کند تا خشکی پوست سر برطرف گردد. وجود این روغن ارزشمند در این شامپو علاوه بر آبرسانی موها، موجب شفاف و براق شدن موها نیز می شود.

روغن کوکوی از درختی به نام Kukui Nut Tree بر گرفته شده که منشا آن جزایر هاوایی است. اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس یک مرطوب کننده شگفت انگیز برای موها است که سرشار از اسیدهای چرب ضروری برای مو، آنتی اکسیدان‌ها و انواع ویتامین ها می باشد.

اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن کوکوی به ریشه و ساقه مو نفوذ کرده و موها را سالم و مرطوب نگه می دارند. شامپو kukui oil او جی ایکس می تواند به عنوان یک درمان برای خارش پوست سر یا شوره سر نیز استفاده شود.

 

 

عملکرد اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس

اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس به دلیل قدرت جذب بالا و تاثیر گذاری بسیار سریع، به سرعت موها را نرم، لطیف و خوش حالت کرده و ظاهری درخشان به آن می دهد. این محصول خشکی و وز موها را برطرف کرده، موخوره را از بین برده و از ایجاد گره در موها جلوگیری می کند. به دلیل خاصیت نرم کنندگی پوست سر از ایجاد شوره سر نیز جلوگیری می کند. همچنین از اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس می توان به عنوان محافظ حرارت قبل از سشوار یا اتوی مو نیز استفاده کرد. بعد از استفاده از این محصول موهایی صاف، خوش حالت، شانه پذیر، بدون وز و درخشان خواهید داشت.

روش استفاده

روزانه مقداری از این روغن را روی موهای مرطوب و یا خشک اندکی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. بهترین زمان استفاده از این محصول بعد از هر بار استحمام می باشد.

توضیحات تکمیلی
حجم

118 میل

کشور _ سازنده

آمریکا

برند

او جی ایکس | OGX

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری مو آبرسان روغن کوکوی او جی ایکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید