ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو

  • مینیسو ماسک ورقه ای حاوی عصاره انواع میوه های قرمز و میوه همراه با مولتی ویتامین همراه با ورقه ماسک نرم و قابل تنفس مرطوب کننده و روشن کننده. مینیسو ماسک مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر با انواع میکس بری میوه ها.
  • اماسک های صورت به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.
  • پارچه ماسک از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره میوه ها ساخته شده است.
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند که پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود.
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011424610100

150,000 تومان

5 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو حاوی حجم بسیار بالایی از فیبر غذایی، انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین A، ، ویتامین C، پتاسیم، ویتامین‌های گروه B، منیزیم و منگنز را در این ماسک جای داده‌اند. ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو که حاوی انواع میوه قرمز می باشد شامل میوه هایی همچون توت‌فرنگی، شاه‌توت، تمشک، گیلاس، انار و کرن بری می باشد.

در واقع رنگ‌دانه‌های میوه قرمز موجود در ماسک ورقه ای مینوسو دارای آنتوسیانین می باشد که در آن‌ها نوعی آنتی‌اکسیدان وجود دارد که با حذف رادیکال‌های مضری که همیشه در حال تشکیل و آسیب رساندن به پوست صورت است می تواند به احیا و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرده و پوست را از عوامل آسیب‌رسان بیرونی ازجمله آفتاب و اشعه های خورشیدی حفظ کند.

بتاکاروتن موجود در ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو به نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است که حافظ پوست بوده و باعث ایجاد رطوبت و تنفس بهتر پوست می‌شود. ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو مرطوب کننده وابرسان با روشن کنندگی و درخشانی چند برابر با انواع میکس بری میوه ها می باشد و علاوه بر آن وجود میوه های قرمز در ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو در درمان جوش و سوختگی‌های شدید پوستی بسیار موثر می باشد.

 

 

 کرن بری موجود در ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو یک منبع بسیار قوی و خوبی برای دریافت ویتامین C، فیبر، منگنز و ویتامین K است. کرن بری به‌عنوان منبع فوق‌العاده‌ای برای دریافت آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمند شناخته می‌شود که از سلول‌های بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. کرن‌بری، بهترین میوه برای مقابله با هرگونه التهاب و قرمزی پوست است.

ماده خاص موجود در کرن‌بری به‌نام فنیل پراکسید، نقش اصلی را در ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو برعهده دارد.کرن بری دارای ماده الاژیک اسید است که می‌تواند با سرطان پوست مبارزه کندو وجود کرن بری در ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو ، می‌تواند از آسیب‌های سلولی پوست جلوگیری کند و سلامت سلول‌های بدن را هم در سطح مطلوبی نگه دارد و علاوه بر آن ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو دارای نوعی آنتی‌اکسیدان قدرتمند به ‌نام پروآنتوسیانیدین، است که از شکل‌گیری منافذ باز در پوست جلوگیری می کند.

 

 

ویژگی ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو

از ویژگی هایی که ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو دارد این ماسک حاوی عصاره انواع میوه های قرمز و میوه همراه با مولتی ویتامین همراه با ورقه ماسک نرم و قابل تنفس مرطوب کننده و روشن کننده می باشد که این میوه سرشار از  آنتی اکسیدان‌ها و پتاسیم است. انار خاصیت ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد و به لطف ترکیبات فعال خود که عمیق ترین لایه ها را مرطوب و تغذیه می کنند، درخشندگی و شادابی پوست را تامین می کنند.

پارچه ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو از مواد طبیعی ساخته شده با عصاره میوه ها است که  دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند که پوست را سفت می کند و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند و باعث شادابی و درخشندگی پوست می شود.

 

 

طریقه استفاده از ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو

طریقه مصرف ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو به این صورت است که را روی صورت تمیز قرار دهید، آن را تنظیم کنید و به آرامی بدون ایجاد فاصله به پوست بچسبانید، اجازه دهید 20 تا 30 دقیقه بماند، هنگام برداشتن آن، صورت خود را با لمس های کوچک ماساژ دهید تا اسانس کامل شود و توصیه می شود که به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید، این به افزایش استحکام پوست، به حداقل رساندن ظاهر منافذ و تحریک گردش خون کمک می کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

الیاف طبیعی گیاهی

رایحه

حاوی انواع میوه های قرمز

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک ورقه ای بری میوه مینیسو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

150,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید