سرم هیالورونیک +جوانساز| بالانس | اورجینال

برند: بالانس

420,000 تومان

8 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

 معرفی و خرید سرم هیالورونیک بالانس

یکی از نگرانی های بزرگ برای همه پیری و چروک های صورت هستند.استفاده از سرم هیالورونیک و جوانساز بالانس میتواند بسیاری از مشکلات پوستی ما را برطرف نماید.  پوست ما به مرور زمان توانایی تولید مقدار مناسب اسید هیالورونیک را از دست می‌دهد و با افزایش سن و تاثیر عوامل محیطی، استحکام، لطافت، انعطاف و طراوت خود را از دست می‌دهد. از این رو چروک‌ها ظهور پیدا می‌کنند

سرم هیلارونیک بالانس

و به مرور خطوط ریزی در پیشانی و اطراف لب و گوشه های چشم ظهور پیدا می‌کنند. به همین خاطر سرم هیالورونیک بالانس یکی از بهترین سرم ها میباشد . این چروک‌ها به مرور زمان اعتماد بنفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین خاطر باید خیلی زود با تقویت پوست جلوی عمیق شدن و افزایش این چروک‌ها را گرفت.

خصوصیات سرم آبرسان قوی جوانساز انگلیسی

سرم هیالورونیک بالانس و جوانساز بالانس فاقد چربی بوده و از طرفی به خاطر وجود اسید هیالورونیک به پوست های خشک رطوبت و آبرسانی لازم را منتقل می‌کند. به همین دلیل به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان انتخابی بی نظیر است.

جوانساز بالانس

 

خاصیت اصلی اسید هیالورونیک این است که به محو شدن خطوط عمیق صورت مانند خطوط خنده، اخم و … کمک می‌کند. از سوی دیگر با تقویت پوست لطافت و انعطاف پوست را بالا برده و با سفت کردن پوست به کاهش نشانه های پیری کمک می‌کند.

سرم آبرسان و جوانساز بالانس  بی نظیر به مرور زمان با تغذیه و تقویت پوست شما بافت صافی را روی صورت شما ایجاد می‌کند. شما با استفاده مرتب این سرم انگلیسی  به صافی پوستتان کمک می‌کنید.

سرم جوانساز انگلیسی بالانس

یکی از دلایل ظهور نشانه های پیری این است که تولید کلاژن در پوست کاهش می‌یابد. سرم هیالورونیک و جوانساز بالانس  با تقویت و بازسازی پوست باعث تولید کلاژن در بافت پوست می‌شود. از این رو شما بعد از مدتی شاهد خواهید بود که پوستتان مانند پوست کودکان لطیف و انعطاف پذیر شده است. انعطاف پذیری باعث می‌شود چین در صورت ایجاد نشود.

خلاصه ویژگی های هیالورونیک و جوانساز بالانس

حاوی اسید هیالورونیک

آبرسانی قوی پوست

جوانسازی و کاهش روند پیری پوست

ترمیم پوست

افزایش انعطاف پذیری پوست

بازسازی تولید کلاژن

ایجاد بافت صاف پوست

کشور سازنده انگلیس

توضیحات تکمیلی
برند

بالانس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم هیالورونیک +جوانساز| بالانس | اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

420,000 تومان

8 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید