جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ

  • مینیسو جعبه ذخیره سازی قابل کشش سایز بزرگ
  • جعبه تقسیم کننده و نظم دهنده مستطیل
  • با قابلیت کشش برای سایز بزرگ و کوچک کردن و ساختن ابعاد موردنظر
  • کیفیتی بی نظیر و بسیاررچشمگیر
  • برای جای سرد و گرم و جنس فوق حرفه ای برای قراررگرفتن در نور مستقیم افتاب
  • رنگ طوسی سفید بسیار زیبا
  • مستطیل عمودی بزرگ و قابل ساخت سایز
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011565110101
شناسه محصول: 3302 دسته:

350,000 تومان

2 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ

امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ برای ذخیره سازی و همچنین نگهداری و سازماندهی اقلام خود استفاده کنند. انواع و مواد مختلفی از جعبه های ذخیره سازی در سطح بازار وجود دارندکه با توجه به شکل ها و عملکردهای مختلف خود ویژگی های متفاوتی دارند.از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ می توانید برای انواع و اقسام لوازم ازجمله جمع آوری و نگهداری کتب درسی ، روزنامه و مجله ، یرق آلات و…. استفاده کنید.

جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ بسیار زیبا و شیک است که خوبی می تواند با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود. بیشتر افراد مخصوصا خانم ها پس از اینکه لوازمی را استفاده می کنند ، همیشه آن ها را به حال خود رها می کنند و  زمانی که می خواهند دوباره از آن ها استفاده کنند  آن ها را پیدا نمی کنند؛ بنابراین شما با استفاده از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ می توانید در هر زمانی که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید و می توانید هرچیز بزرگ را در آن قرار داده و ذخیره سازی کنید.

 

 

ویژگی جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ

همانطور که می دانید جعبه ذخیره سازی مینیسو  یکی از منحصر به فرد ترین نظم دهنده ها به صورت جعبه ای است که بیشتر وسیله ای برای مرتب کردن و نظم بخشیدن به هرگونه اقدام نظیر جوراب ، روزنامه ، لباس و سایر اکسسوری های بزرگ می باشد. این جعبه ذخیره سازی مینیسو از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده اند که مناسب برای هر قسمت از خانه می باشد و می توانید برای نظم دادن به وسایل بزرگ و کوچک  از بی‌نظمی و به هم ریختگی رها شوید.
جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ یک جعبه تقسیم کننده و نظم دهنده به شکل مستطیل با با قابلیت کشش برای سایز بزرگ و کوچک کردن و ساختن ابعاد موردنظر می باشد که کیفیتی بی نظیر و بسیار چشمگیر آن باعث شده است بسیاری از خانم ها در بین تنوع بسیار زیادی از جعبه های ذخیره سازی و نظم دهنده ازجعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ  استفاده کنند. جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ برای استفاده در جای سرد و گرم و جنس فوق حرفه ای برای قراررگرفتن در نور مستقیم افتاب و شاملمستطیل عمودی بزرگ و قابل ساخت سایز به رنگ  طوسی سفید بسیار زیبا می باشد.

 

 

 

3 دلیل استفاده از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ

از دلایلی که باعث شده است بسیاری از خانم ها و آقایان از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ استفاده کنند این است که ، پس از اینکه هر بار وسیله ای را از جعبه ذخیره سازی مینیسو بیرون می‌آورید، به لوازم موجود در جعبه هیچ آسیب وارد نمی کنید و هر وسیله جای مشخص خود را در جعبه دارد و با وجود ایعادی که جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ دارد فضایی برای نگه‌داری وسایل اضافی نیز باقی می ماند.

شما با استفاده از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ نیازی نیست که هر ماه جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ را خالی و مرتب کنید؛ زیرا این محصول به گونه ای  طراحی شده است که حتی با وجود حجم اندوحی از لوازم بازهم می توانید به راحتی لوازم خودتان را در جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ پیدا کنید.

با وجود جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ دیگر نیاز به کشو های زیاد ندارید و هر بار، با باز و بسته کردن تعداد زیادی کشو برای پیداکردن وسایل خود، به کشو آسیبی وارد نمی‌کنیدکه در نتیجه می توانید طول عمر کشو را نیز با استفاده از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ افزایش دهید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

جنس

پلاستیک

رنگ

طوسی سفید

کشور-سازنده

ژاپن

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز بزرگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

350,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید