جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم

  • مینیسو جعبه ذخیره سازی قابل کشش سایز مدیوم
  • جعبه تقسیم کننده و نظم دهنده مستطیل
  • با قابلیت کشش برای سایز بزرگ و کوچک کردن و ساختن ابعاد موردنظر
  • کیفیتی بی نظیر و بسیاررچشمگیر
  • طراحی جمع شونده، می توان آن را با کشش سبک کشید، و اندازه را می توان در هر زمان تنظیم کرد، با قابلیت عمل قوی.
  • مواد PP با کیفیت بالا، طرز کار با کیفیت بالا.
  • برای جای سرد و گرم و جنس فوق حرفه ای برای قراررگرفتن در نور مستقیم افتاب
  • رنگ طوسی سفید بسیار زیبا
  • مستطیل عمودی بزرگ و قابل ساخت سایز سایز: 31.3cm x 10.1cm x 5.7cm; 23.4cm x 9.7cm x 5.7cm
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی : 2011565010104
شناسه محصول: 3303 دسته:

300,000 تومان

2 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم که به تازگی جایگاه خوبی در منازل و محیط های کاری و صنایع پیدا کرده اند، یکی از بهرین ومنحصر به فرد ترین روش برای ایجاد نظم و آرامش در هر نوع محیطی به حساب می آید. همانگونه که از نام آن پیداست جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم وظیفه ی نظم دهی و ذخیره سازی لوازمی که ایعاد و اندازه متوسط دارند می توانند در این جعبه قرار بگیرند و می توانند به روشی آسان و در عین حال کاملا مقرون به صرفه، هر  وسیله ای را که بخواهید می توانید در جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم قرار دهید.

سرو سامان دادن لوازم موجود در محیط کار یا خانه همیشه حائز اهمیت بوده است و این یک حقیقت است که محیط هایی منظم هستند و لوازم در جایگاه خودشان قرار دارند می توانند اثرات روحی و روانی قابل توجهی بر افراد بگذارند . فرقی نمی کند از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم در منزل یا محیط کاری استفاده می کنید

و همینکه لوازم در جای مخصوص خود قرار بگیرند باعث افزایش بازدهی و صرفه جویی در زمان می شود. یک منزل یا محل کاری که با استفاده از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم کلیه لوازم ذخیره و نگهداری شده است، می تواند از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار باشد و از همین رو جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم می توانند مزیت بسیار زیادی را به همراه داشته باشند .

 

 

ویژگی جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم

جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم  به گونه ای طراحی شده است که  برای جای سرد و گرم و جنس فوق حرفه ای برای قراررگرفتن در نور مستقیم افتاب کاملا مناسب بوده و طراحی جمع شونده، می توان آن را با کشش سبک کشید، و اندازه را می توان در هر زمان تنظیم کرد، با قابلیت عمل قوی نمود. جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم، قابل کشش سایز مدیوم و یک جعبه تقسیم کننده و نظم دهنده مستطیل باعث شده است

تا با وجود این ویژگی قابلیت کشش برای سایز بزرگ و کوچک کردن و ساختن ابعاد موردنظر وجود داشته باشد. کیفیت بی نظیر و بسیارچشمگیرجعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم به دلیل استفاده از مواد PP با کیفیت بالا، طرز کار با کیفیت بالای آن می باشد که دارای رنگ طوسی سفید بسیار زیبا می باشد و همین ویژگی باعث شده است

تا جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم قابل استفاده برای محل کار و منزل باشد.جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم یک مستطیل عمودی بزرگ و قابل ساخت است که می توانید در سایز 31.3cm x 10.1cm x 5.7cm; 23.4cm x 9.7cm x 5.7cm این محصول را تهیه کنید.

پلی پروپیلن  Polypropylene یا PP  یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در سراسر دنیا می باشد و یک پلاستیک بسپار نرم می باشد. پلی پروپیلن اولین بار در اوایل دهه 1950 در آزمایشگاه تولید شد و فرمول شیمیایی این ماده [CH2-CH(CH3)]n– می‌باشد.

مزیت استفاده از جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم

 

 

افزایش بازدهی

از مزیت های منحصر به فردی که جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم به همراه دارد این است که با قرار دادن اشیا و لوازم می توانید کلیه لوازمات کاری خودتان را در آن ذخیره کنید و قرار گرفتن هر وسیله ای در جعبه مورد نظر خود می توانید شاهد افزایس بازدهی خود باشید. جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم به دلیل کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی که دارند می توانند در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیرند. تنوع اندازه در ساخت جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم باعث شده که این طیف وسیع از اندازه ها پاسخگوی نیاز خانه و محل کار جهت ذخیره سازی را داشته باشد.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

رنگ

طوسی سفید

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ذخیره سازی مینیسو سایز مدیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید