اسپری خوشبو کننده بدن وودی اینتسا

  • ماندگاری بالا
  • رایحه ای از عصاره گیاه نعنای هندی و مشک می باشد
  • مخصوص اقایان و خانم ها
  • انرژی بخش
  • ایجاد حس تازگی در تمام طول روز
  • ماندگاری 24 ساعته
  • محافظت انتی باکتریال طولانی
  • از بوی بد بدن که باکتری ها عامل ان هستن جلوگیری می کند
  • روی پوست خشک و تمیز در زمان نیاز اسپری شود.
  • ایجاد حس شادابی
  • مخصوص خانم ها و اقایان
  • حجم 150میل
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا

ناموجود

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ویژگی های اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا

اسپری خوشبو کننده بدن یکی از وسایل پر کاربرد خانم ها و آقایان است که بدون شک در کیف همه خانم ها وجود دارد . اسپری های خوشبو کننده انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خودتان میتوانید اسپره خوشبو کننده بدن را انتخاب کنید.

اسپری خوشبو کننده بدن وودی اینتسا مناسب برای انواع پوست است و با فرمولاسیونی که دارد بسیار قوی ضد تعریق و اثربخشی طولانی مدت، پوست بدن را خشک و خنک و عاری از عرق نگه می‌دارد. این اسپری از نوع Woody فاقد سیلیکون و نمک‌های آلومینیوم است. رایحه جذاب این اسپری بدن برگرفته از عطر مشک و چوب‌های معطر است.

از خصوصیات ممتاز اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا می توان به دوام و ماندگاری بالای  24 ساعته و محافظت آنتی باکتریال طولانی و حس تازگی در تمام طول روز اشاره کرد. عصاره های نعنا هندی ، مشک ، عنبر و درخت صندل موجود در این این محصول باعث احساس حس طراوت و شادابی را به شما ارائه خواهد داد.

اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا در  150 میلی‌لیتر و با ظاهری زرشکی و فاقد هرگونه رنگ و مواد شیمیایی و ساخت کشور ایتالیا می باشد. نوع رایحه‌ی اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا شیرین و گرم است که این مدل رایحه بیشتر در فصول سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپری بدن اینتسا راحت در کیف خانم ها و در ماشین و لوازم بهداشتی آقایان و خانم ها جای می‌گیرد و در هر جایی می‌توانید از این اسپری خوشبو کننده گیاهی بدن استفاده کنید.

 

 

بهترین زمان استفاده اسپری خوشبو کننده بدن وودی اینتسا

بهترین زمان استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند، زمانی است که از حمام خارج شده‌اند و بدنشان کاملا تمیز است و هنوز عرق نکرده ، اما دسته دیگر افرادی که زیاد عرق نمی‌کنند و عرقشان هم بدبو نیست، بلافاصله پس از حمام کردن نیازی به استفاده از اسپری ندارند.

آن ها می‌توانند قبل از خروج از منزل، کمی اسپری خوشبو کننده را بر روی نواحی دلخواهشان بزنند و بدون اینکه لکه ای بر روی لباس هایشان بگیرد بدن و لباس آن ها بوی ملایم و خنکی می گیرد.افراد دارای حساسیت‌ های پوستی مثل اگزما، آلرژی و بیماری‌ های تنفسی به راحتی می توانند اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا استفاده کنند. افرادی که پس از هر بار خرید و استفاده از یک نوع اسپری دچار خارش می‌شوند، می توانند از این به بعد اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا را خریداری کنند.

 

 

استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا برای خانم‌ها کمی با روش استفاده از این اسپری‌خوشبو کننده منحصر به فرد برای مردان متفاوت است و با این تفاوت ک خانم‌ها بهتر است اسپری‌های خوشبو کننده بدن را روی نقاط نبض‌دار بدن خود مانند مچ دست، قسمت داخلی آرنج، جلوی گردن، پشت زانو و بین سینه‌های خود اسپری کنند. با این روش بدن شما با استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا خوشبو می‌شود و ماندگاری اسپری نیز بیشتر می‌شود

به خاطر داشته باشید که پس از این که از اسپری استفاده می‌کنید، نباید به آن قسمت دست بزنید. اجازه دهید اسپری به آرامی روی پوست خشک و ماندگار شود.برای این که لباس‌های شما خوشبو شود، می‌توانید اسپری را کمی با فاصله از بدنتان قرار داده و سپس آن را از راه دور روی لباس نیز استفاده کنید و البته ناگفته نماند که با استفاده اسپری خوشبو کننده بدن آقایان و خانوم ها وودی اینتسا باعث ایجاد لکه روی لباس ها نمی‌شود.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
مدل

POUR HOMME WOODY DEODORANT

برند

اینتسا | INTESA

حجم

150 میلی لیتر

کشور-سازنده

ایتالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری خوشبو کننده بدن وودی اینتسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید