صندل انگلیسی چرمی ایرو مکس زنجیر دار

  • صندل شیک و زیبا با طراحی ترند ۲۰۲۳
  • زنجیر بافت با کوالیتی بالا و چرمی
  • زیره طبی برای پیاده روی های طولانی مدت
  • ضد سایش و لیز خوردن با زیره طبی
  • جنس بسیار انعطاف پذیری دارد‌ و فوق العاده سبک و راحت
  • علاوه بر زیره عالی این صندل،  کفی طبی دارد و برای  سرپا ایستادن و پیاده روی در تایم های طولانی مناسب می باشد‌
  • زنجیربافت بافت بسیار سبک هستند و شما می توانید گام هایتان را بدون احساس سنگینی در ناحیه پا به راحتی بردارید
  • جنس به کار رفته در صندل زنجیر بافت پهن پارچه بیاله حوله ای درجه یک است. صندل زنجیر بافت بافت پهن دارای لژ یک سره۳ سانتی است و می تواند تا حدودی قد شما را بلند تر کند.
  • برند انگلیسی
  • در سه رنگ :کرم .رز .مشکی
  • از سایز ۳۷تا ۴۱
  • سایز بندی و اندازه کف پا
شناسه محصول: 3188 دسته: ,

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

صندل انگلیسی چرمی ایرو مکس زنجیر دار جزو مواردی است که در کمد خانم های شیک ­پوش و خوش استایل یافت می­ شود. چراکه این صندل ها میتوانند با بسیاری از لباس ­ها به راحتی هارمونی پیدا کرده و ست شوند و در نهایت استایل زیبا و جدیدی را به وجود آورند .

درحالی که بسیاری از خانم ها عقیده دارند که صندل فقط مناسب برای دورهمی و داخل منزل است ترند های جهانی به سمت مد کردن استفاده از صندل های چرمی در می باشند که صندل انگلیسی چرمی برند ایرو مکس زنجیر دار یک صندل شیک و زیبا با طراحی ترند 2023 می باشد

لازم به ذکر است که انتخاب یک صندل چرم با کیفیت مرغوب می تواند تاثیر مستقیمی برا سلامت پای شما بگذارد. بنابراین آگاهی از ویژگی های یک صندل مناسب می تواند در هنگام خرید شما را از انتخاب محصولات نامناسب که در طولانی مدت سبب ایجاد درد، تاول در جلو و پشت پا، تورم و سایر موارد دیگری شود، بازدارد.

به همین دلیل است که صندل انگلیسی چرمی ایرو مکس زنجیر دار همانند یک کفش چرم استاندارد، می تواند تمامی مشخصاتی که باعث انتقال حس سبکی و راحتی درهنگام ایستادن و راه رفتن است را به شما منتقل کند. بنابراین لازم است که علاوه بر رنگ و ظاهر زیبای صندل به موارد اولیه و یراق آلات به کار برده شده که باعث نرمی صندل شده  و قالب سبک، راحت و استاندارد آن ، وزن متناسب، انعطاف پذیری، دوام و کیفیت بالا، بند قابلیت تنظیم نیز توجه داشته باشید.

 

 

معرفی انواع چرم ها

چرم ها انواع مختلفی دارند و به دسته های متفاوتی نیز تقسیم می شوند این دسته بندی در صنعت چرم سازی به سه دسته ی چرم سبک، چرم نیمه سنگین، و چرم سنگین تقسیم می شود.

چرم سبک

چرم سبک از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بز، و بره نر به وجود می آید که  برای تولید محصولاتی که سبک تر و دارای ظرافت بیشتری هستند به کار می رود برای ساخت محصولاتی مانند لباس های چرمی پالتو ها کاپشن ها و از این نوع چرم استفاده می شود.

چرم نیمه سنگین

چرم های نیمه سنگین از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شتر مرغ به دست می آید که به دلیل کمیابی و قیمت بالایی که دارند بیشتر در محصولات لوکس و تزئینی ازجمله مبلمان به کار می رود.

چرم سنگین

 از پوست حیواناتی مانند گاو، گاومیش، شتر و … به دست می آید که جزئی از زیبا ترین و مقاوم ترین چرم ها در میان انواع چرم ها به حساب می آینداز این نوع چرم در ساخت زیره و رویه کفش و صندل نیز ساخته می شود.

 

 

ویژگی صندل انگلیسی چرمی برند ایرو مکس زنجیر دار

صندل انگلیسی چرمی برند ایرو مکس زنجیر دار یکی از صندل شیک و زیبا با طراحی ترند 2023 است که دارای نمای زنجیر بافت با کوالیتی بالا و چرمی در قسمت رویی صندل است که توانسته است برتری و زیبایی چشمگیر خود را در بین سایر محصولات چرمی ثابت کند. جنس به کار رفته در صندل زنجیر بافت پهن پارچه بیاله حوله ای درجه یک است.

صندل زنجیر بافت بافت پهن دارای لژ یک سره۳ سانتی است و می تواند تا حدودی قد شما را بلند تر کند و علاوه بر زیره عالی این صندل، دارای کفی طبی می باشد که برای سرپا ایستادن و پیاده روی در تایم های طولانی مناسب و ضد سایش و لیز خوردن با زیره طبیعی است.

صندل انگلیسی چرمی برند ایرو مکس زنجیر دار جنس بسیار انعطاف پذیری دارد‌ و فوق العاده سبک و راحت دارند و زنجیربافت بافت بسیار سبک هستند و شما می توانید گام هایتان را بدون احساس سنگینی در ناحیه پا به راحتی بردارید.

این صندل زیبا و منحصر به فرد از برند انگلیسی ساخت کشور انگلستان بوده و در سه رنگ کرم ، رز ، مشکی و سایز بندی آن از سایر 37 تا 41 موجود می باشد.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ایرومکس | aeromax

کشور-سازنده

انگلستان

سایز

37, 38, 39, 40, 41

رنگ

مشکی, کرم

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صندل انگلیسی چرمی ایرو مکس زنجیر دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید