سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی

  • محصولی با بدنه سیلیکونی با طراحی زیبای ایتالیا
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • کیفیت بسیار بالا در دورنگ زیبا
  • دیزاین و تولید کشور ایتالیا
  • برای خرد کردن تمام محصولات کوچک و بسیار سفت مثل زنجبیل،سیر،موسیر،گردو و……
شناسه محصول: 3175 دسته:

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ابزار های آشپزی بسیار مختلفی در سطح بازار وجود دارند که با اشکال مختلفی طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوندو هر کدام از آن ها به صورت اختصاصی ساخته می شوند که روند آشپزی را برای خانم ها بسیار  آسان کرده و مراحل طبح را سرعت می بخشد.سیر یکی از مقوی ترین و تنها گیاه طبیعی و درمانی است که در بین مواد غذایی وجود دارد، به همین دلیل بسیاری از افراد به شکل های مختلف سعی می کنند در هنگام طبخ بیشتر غذاهای خود از سیر استفاده کنند .

با توجه به طعم و عطری بسیار بالایی که سیر دارد ، شاید پوست کردن یا له کردن آن برای همه خوشایند و دوست داشتنی نباشد ؛ بنابراین بهترین روش برای استفاده از سیر در تهیه غذاها این است که آن را به صورت خرد شده و یا پوره شده در استفاده نمایند .

با استفاده از سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی که کیفیت بسیار بالا و در دورنگ زیبا دارد باعث می شود تا هر فردی با هر نوع ذائقه غذایی خود بتواند سیر را مصرف کند. همه افراد علل خصوص خانم ها برای خرد کردن و له کردن سیر در حالت عادی از چاقو های بسیار بزرگ آشپزخانه استفاده می شود ، اما به دلیل استفاده مداوم از سیر نیاز به ابزاری با عملکردی ساده تر ،

و با ارائه دستگاه های کوچکی با عنوان سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی که دارای طرح و شکل ظاهری بسیار ساده و عملکردی مشابه هستند خرد کردن سیر را به ساده ترین شکل ممکن، بدون نیاز به تماس با چاقو و خوردکن های برقی می توانید علاوه بر سیر برای خورد کردن تمامی مواد غذایی بسیار کوچک و بسیار سفت ازجمله زنجبیلل ، موسیر ، گردو ، بادام و …. استفاده کنید.

 

 

ویژگی سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی

سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی، محصولی با بدنه سیلیکونی با طراحی زیبای ایتالیا و در عین بسیار ساده و کاربردی است . ابعاد مناسب سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی برای شما این قابلیت را فراهم می کند تا به سادگی و تنها با استفاده از فشار دست و به صورت غلطکی ، کافیست سیر را بر روی سطحی صاف قرار داده و دسته را بر روی آن حرکت دهید .

دسته سیر خرد کن و پوره کن ایتالیایی از جنس سیلیکون مقاوم تولید شده که تیغه ای استیل با سوراخ های متعدد برای عبور دادن سیر له شده از خود را در بر گرفته است . له کردن سیر به ساده ترین شکل ممکن ، قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی بوده و همچنین طراحی دسته ارگونومیک همگی از خصوصیات آشکار سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی است که ضرورت استفاده از آن در آشپزخانه ، رستوران ها و یا هر جای دیگری که به ان نیاز باشد پر رنگ تر خواهد شد.

همچنین جنس بدنه اصلی که برای له یا پوره کردن سیر از فلز استیل تعبیه شده است که با فشار آوردن بسیار سطحی و کم دست بر روی مواد غذایی می تواند در کمترین زمان کلیه محصولات کوچک و بسیار سفت مثل زنجبیل،سیر،موسیر،گردو و…… له نماید. سطح فلزی از فلز مرغوب و زنگ نزن ایتالیایی طراحی شده است که با له کردن سیر و یا هر مواد غذایی به صورت دستی از سوراخ های دایره ای شکل که تعبیه شده  از آن خارج شده و می تواند شکل بهتری را به مواد غذایی بدهد.

 

 

مزیت استفاده از سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی

  • طراحی و کارایی بسیار بالا
  • خرد کردن کلیه مواد غذایی نرم و سفت به صورت یک دست
  • گردش یک نواخت و روان دست در هنگام استفاده از سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی
  • قابل استفاده از ماشین ظرفشویی
  • دارای دو رنگ زیباو جذاب سبز و بنفش
  • قابل استفاده در آشپزخانه ها ، رستوران ها ، هتل ها و … می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
رنگ

بنفش , سبز

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

دستی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیر خرد کن و پوره کن دستی ایتالیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید