بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso

  • بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso
  • مینیسو بطری آب خنک و گرم و بطری شیکر و اب دتوکس با ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ سری Miniso Gradient با بند مخصوص ورزش 1 لیتر (زرد و بنفش و سبز )
  • ظرفیت مخزن (1 لیتر) جنس: بدن؛ پلی اتیلن؛ درب: PP; حلقه آب
  • بندی لاستیک سیلیکونی؛ بند: نایلون قبل از اولین استفاده بشویید.
  • محصول پلاستیکی، دور از آتش نگهداری شود.
  • برای شیک میوه و تمام عناصر طبیعی که در اب ورزشی شما باید نگهداری شود
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی: 2012121711107
شناسه محصول: 3352 دسته:

750,000 تومان

3 عدد در انبار

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

 بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso

بدن در طول روز نیاز به نوشیدن کافی آب دارد، اما نمی‌توانیم برای همه افراد حجم آب یکسانی را برای آشامیدن در نظر بگیریم، زیرا میزان نوشیدن آب می‌تواند با توجه به شاخص توده بدنی و میل افراد معمولی با افراد ورزشکار متفاوت باشد.

متاسفانه بیشتر افراد تمرکز اصلی خود را به جای دریافت مایعات و املاح معدنی به سراغ اقلام خوراکی می روند؛ این در حالی است که بسیاری از مواد و املاح معدنی از طریق نوشیدن منظم آب به صورت روزانه با بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso  وارد بدن شده و سلامتی افراد را می تواند تضمین کند.

بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso از جمله لوازمی هستند که برای حمل و نگهداری آب در هنگام فعالیت‌های روزانه و ورزشی استفاده می‌شوند. ورزشکاران و افراد عادی با داشتن این بطری آب از برند مینیسو میتوانند به راحتی، مقدار آب مورد نیاز بدن خود را در هنگام فعالیت های روزانه خود، تأمین کنند.

معرفی برند مینیسو (Miniso):

مینیسو Miniso یک برند ژاپنی است که طراحان ژاپنی و چینی در سال 2013 آن را طراحی و راه اندازی کردند. بنیانگذار مینیسو جک با دانش و تجربه خود در توسعه محصول، زنجیره تامین و صنعت مد، MINISO را با دفتر مرکزی آن در گوانگژو چین، یک نام تجاری برای جوانان در سراسر جهان تاسیس کرد. 

مینیسو با هدف ساخت کالا های ساده، پر بازده و باکیفیت فعالیت خود را شروع کرد و با به روز شدن تولیداتش تعداد بسیار بالایی مشتری را به برند خود جذب کرد. هدف اصلی Miniso این بود که نسل جوان را قادر سازد از زندگی از طریق محصولات و خدمات با کیفیت بالا لذت ببرند و همچنین او می خواست مشتریان محصولات خوش طرح و باکیفیت داشته باشند.

شعار مینیسو:

  • Miniso تجارت جهانی خود را تحت شعار نام تجاری خود “زندگی برای سرگرمی است” اداره می کند.
  • امروز، Miniso با موفقیت به 100 کشور و منطقه وارد شده و بیش از 5000 فروشگاه را در سراسر جهان افتتاح کرده است که مناطق تجاری اصلی شهرهای مشهور جهان مانند نیویورک، لس آنجلس، پاریس، لندن، دبی، سیدنی و استانبول را پوشش می دهد.
  • Miniso به ایجاد تجربه های زندگی شاد و با کیفیت برای صدها میلیون مصرف کننده در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

ویژگی بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso

بطری آب و شیکر پلاستیکی مینیسو مدل Minidso از متریال درجه یک پلی اتیلن و  PP ساخته شده است که ظرفیت مخزن آن 1 لیتر می باشد. طراحی و ظاهر زیبای این باطری آب با بند مخصوص ورزش با رنگبندی زرد، بنفش و سبز بسیار جذاب و مشتری پسند می باشد.

بطری آب و شیکر پلاستیکی مینیسو مدل Minidso ، بسیار سبک و کاربردی هستند‌ و هم‌چنین استفاده و حمل و نقل آسان آن ها باعث شده است بسیاری از افراد و مخصوصا ورزشکار ها از این بطری استفاده کنند و معمولا جزئی از بطری های مرغوب پلاستیکی است که به ندرت دچار فرسودگی و شکستن می‌شوند.

اگر از بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso به خوبی مراقبت‌ شود، تا چند سال هم می‌توانند برای شما کارایی داشته باشد. علاوه بر تمامی ویژگی هایی که در رابطه با بطری آب و شیکر پلاستیکی مینیسو مدل Minidso بیان شده، این محصول قابلیت شستشوی آسان نیز دارد.

بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso علاوه بر اینکه آب را خنک یا گرم نگه میدارد، شیک میوه و تمام عناصر طبیعی که در اب ورزشی لازم دارید را نگهداری میکند که این یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بطری آب میباشد.

 

  • بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso مینیسو بطری آب خنک و گرم و بطری شیکر و اب دتوکس با ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ سری Miniso Gradient با بند مخصوص ورزش 1 لیتر (زرد و بنفش و سبز )
  • ظرفیت مخزن (1 لیتر) جنس: بدن؛ پلی اتیلن؛ درب: PP; حلقه آب
  • بندی لاستیک سیلیکونی؛ بند: نایلون قبل از اولین استفاده بشویید.
  • محصول پلاستیکی، دور از آتش نگهداری شود.
  • برای شیک میوه و تمام عناصر طبیعی که در اب ورزشی شما باید نگهداری شود
  • شناسه محصول در وب سایت اصلی: 2012121711107

 

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

miniso | مینوسو

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بطری آب و شیکر مینیسو مدل Minidso”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

750,000 تومان

3 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید