کرم کاسه ای کیووی

  • پماد فشرده QV و پماد مرطوب کننده
  • پوست بسیار خشک و تسکین علائم مرتبط با اگزما، درماتیت و پسوریازیس. مناسب برای استفاده در صورت و بدن
  • مواد اصلی: پارافین مایع، گلیسیرین، پارافین مایع سبک، الکل ستوستئاریل، اسکوالان
  • بازسازی و رطوبت رسانی شدید پوست حتی نواحی آرنج زانو دست و گردن
  • مناسب پوست های خشک و خیلی خشک
  • حفاظت از پوست با ایجاد یک لایه محافظ
  • دارای عملکرد دو گانه
  • پیشگیری از خشکی پوست
  • رفع التهاب و تحریک پوستی
  • حجم 450 گرم
  • ساخت و تولید کشور استرالیا
برند: کیووی

1,600,000 تومان

1 عدد در انبار

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اینکه شما پوست خشک یا چرب داشته باشید ، لازم است مرطوب کننده جزئی از روتین های پوستی خود قرار دهید. مرطوب‌کننده ها محصولی هستند که با افزایش سن، غدد های چربی که وظیفه تولید چربی برای پوست سالم را دارند قدرت ترشح چربی خود را از دست داده و چربی کمتری برای پوست تولید می‌کنند، بنابراین با استفاده از کرم کاسه ای کیووی به صورت روزانه پوست، فشار کمتری به این غدد وارد شده و سلامت پوست بهتر و بیشتر حفظ می‌شود.

 

 

پوست صورت، گوش، گردن و قفسه سینه و دست های شما براساس شرایط آب و هوایی بسیار حساس هستند و در واقع این اعضای نام برده شده از رایج ترین قسمت های بدن برای ایجاد سرطان پوست به حساب می آیند و در واقع این مناطق سلول‌های خود را سریع‌تر از سایر قسمت‌های بدن از دست می‌دهند و به همین دلیل، این قسمت از پوست بدن برای ترمیم خود به رطوبت نیاز دارند که این امر باعث می‌شود سلول‌های جوان‌تر به سطح پوست منتقل شده و به افزایش گردش خون و تولید سلول جدید کمک می‌کند.

 

 

ویژگی کرم کاسه ای کیووی

کرم کاسه ای کیووی نوعی پماد فشرده و پماد مرطوب کننده است که مناسب پوست های خشک و حساس است و حس لطافت و نرمی را در در پوست ایجاد می کند و از پوست بسیار خشک و تسکین علائم مرتبط با اگزما، درماتیت و پسوریازیس. مناسب برای استفاده در صورت و بدن محافظت می کند.این مرطوب کننده از برند محبوب کیووی دارای قدرت آبرسانی فوق العاده بسیار بالایی است و با داشتن عملکرد دو گانه نقش حفاظت از پوست با ایجاد یک لایه محافظ تا ساعت ها برعهده دارد.

 

 

فرمولاسیون کرم کاسه ای کیووی فاقد آب است و موجب احساس حسسوزش روی پوست های ترک خورده و ملتهب نخواهد شد. کرم کاسه ای کیووی حاوی 5 ماده مرطوب کننده است از جمله  پارافین مایع، گلیسیرین، پارافین مایع سبک، الکل ستوستئاریل، اسکوالان می باشد که علاوه بر رطوبت رسانی سبب بازسازی پوست می‌شود.

رطوبت پوست را تا طولانی مدت در پوست حفظ کرده و به عنوان یک سد محافظ از پوست در برابر خشکی و عوامل بیرونی محافظت می‌کند و حاوی ترکیبات تقویت کننده و تغذیه کننده است و سبب احیا و سلامت پوست می‌شود. فرمولاسیون این محصول دارای PH متعادل است که برای رفع التهاب و تحریک پوستی و پیشگیری از خشکی پوست مناسب می باشد.

 

مزایای کرم کاسه ای کیووی

  • کرم کاسه ای کیووی می‌تواند به جلوگیری و درمان خشکی پوست، بازسازی و رطوبت رسانی شدید پوست حتی نواحی آرنج زانو دست و گردن کمک کند.

  • کرم کاسه ای کیووی می‌تواند از پوست حساس محافظت کند، باعث بهبود رنگ و بافت آن شود و نقایص پوستی ناشی از  اگزما، درماتیت و پسوریازیس را بپوشاند.
  • کرم کاسه ای کیووی آب را در خارجی‌ترین لایه پوست نگه می‌دارند، به عنوان سدی موقتی برای پوست شما نیز عمل می‌کنند.
  • مرطوب‌کننده کاسه ای اینتنسیو اوینتمنت کیووی همچنین از لایه بیرونی پوست در برابر اثرات مضر خورشید، باد و عوامل محیطی دیگر محافظت می‌کنند.

 

 

روش مصرف کرم کاسه ای کیووی

روش مصرف از کرم کاسه ای کیووی به این صورت است که با تمیز کردن و خشک کردن ناحیه مورد نظر از بدن، مقدار کمی از کرم را روی نوک انگشتان خود قرار دهید و کرم را به آرامی روی ناحیه آسیب دیده بمالید و آن را ماساژ دهید تا مواد مرطوب کننده کاملا جذب پوست شود.

این فرآیند را حداقل 2تا 3بار در روز یراساس دستور پزشک خود انجام دهید و البته کرم کاسه ای کیووی فقط برای استفاده خارجی می باشد و  همچنین توصیه می‌شود قبل از استفاده از پماد روی ناحیه کوچکی از پوست، تست کنید تا مطمئن شوید که هیچگونه حساسیت و قرمزی را برای شما به وجود نمی آورد؛

چنانچه اگر هر گونه تحریک یا واکنش های آلرژیک در اثر استفاده از این کرم را مشاهده  کردید، استفاده از محصول را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

 

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیووی

حجم

450 گرم

کشور-سازنده

استرالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم کاسه ای کیووی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,600,000 تومان

1 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید