کرم مرطوب کننده کیووی

  • مناسب انواع پوست و ایده ال برای پوست های خشک و آسیب دیده
  • مرطوب کننده، ترمیم کننده، التیام بخش، تامین رطوبت پوست برای 24 ساعت
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • بافتی سبک و زود جذب
  • تقویبت کننده و تغذیه کننده
  • برای پوست حساس, برای پوست خشک, برای پوست معمولی
  • از سن نوزادی تا سن 100 سالگی
  • برای خانومها و اقایان و بچه ها
  • حجم محصول 100 میل
  • تولید و ساخت کشور استرالیا
برند: کیووی

1,400,000 تومان

2 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند کیووی (QV)

تاریخچه برند کیووی (QV) به سال 1953 باز می گردد که واقع در بیمارستان ملبورن، از یک شیمی دان جوان به نام جرالد اپنهایم در بخش پوست بیمارستان، درخواست شد تا فرمولاسیونی برای مراقبت از پوست و راه حلی برای خشکی آن پیدا کند. نتیجه آزمایشات و تحقیقات این شیمی‌دان باعث شد تا بتواند محصول نهایی را که نوعی کرم مرطوب کننده بود به بیمارستان معرفی کند.

این کرم مر طوب کننده با رضایت بسیاری از بیماران همراه شد و همین امر باعث شد تا اپنهایم تولید این محصول را افزایش دهد و چیزی  در حدود سه سال بعد، این محصول در سراسر کشور استرالیا صادر شد. جرالد اپنهایم، برای یادبود ملکه ویکتوریای ملبورن، محصولات خود را با نام کیووی (QV) نام‌گذاری کرد که مخفف کلمه Queen Victoria می باشد.

 

 

خشکی پوست یکی از مشکلات شایع در همه خانم ها و آقایان است و  این مسئله به دلیل کمبود میزان آب در سطحی‌ترین لایه پوست که به ان اپیدرم می گویند رخ می‌دهد. خشکی پوست به همراه پوسته پوسته شدن، خارش و ترک خوردگی از مشکلات آزار دهنده برای افرادی است که پوست خشک دارند.خشکی پوست به دلایل مختلفی بروز دهد که .ممکن است پوست شما به صورتطبیعی و یا عدم استفاده از مرطوب کننده به خشکی پوست دچار شوید؛

اما،حتی اگر پوست شما چرب باشد، ممکن است باز هم دچار خشکی شود. محصولات کیووی فاقد هرگونه صابون، عطر، لانولین و هر ماده حساسیت‌زا و یا محرک پوست است. علاوه بر این موارد، میزان PH موجود در مواد اولیه برای تولید محصولات این برند، کاملا متعادل است و در روند بهبود و بازسازی طبیعی پوست کمک بسیار زیادی می‌کند. محصولات این برند می‌توانند از خشک شدن و یا ایجاد هر گونه آسیب‌های پوستی دیگر جلوگیری کنند و پاکسازی و رطوبت رسانی به پوست را نیز به دنبال داشته باشد.

 

 

ویژگی کرم مرطوب کننده و نرم کننده پوست خشک کیووی (QV )

ساختار کرم مرطوب کننده کیووی فاقد عطر، رنگ و لانولین بوده و مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد. این کرم هیچ گونه احساس سنگینی و چسبندگی مرطوب کننده، ترمیم کننده، التیام بخش، تامین رطوبت پوست برای 24 ساعت بوده و به سرعت جذب سلول های پوستی می شود.

افرادی که پوست خشک دارند و مشکلاتی مانند پوسته پوسته شدن و کشیدگی پوست رنج می برند. برند کیووی با ارائه کرم مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک، این مشکل را برای شما بر طرف کرده است. این کرم پوست شما را از این مشکلات در امان نگه می دارد.کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی باعث تغذيه پوست و ترميم نواحي خشك مي شود.

همچنین این کرم  غني از اسكوالن که تركيب ماده طبيعي موجود در پوست مي باشد كه سبب بازسازي و رطوبت رساني به نواحي خيلي خشك مانند آرنج ، زانو ، دست و گردن مي شود.این محصول یک مرطوب کننده بسیار قوی بوده و برای برای پوست حساس, برای پوست خشک, برای پوست معمولی مناسب می باشد .شما می توانید از کرم مرطوب کننده پوست خشک کیووی برای انواع مشکلات پوستی از جمله اگزما ، خارش و پسوریازیس نیز استفاده نمایید.

کیووی یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند محصولات خود را بدون صابون، رایحه و سایر مواد حساسیت زا تولید می‌کند که در درجه اول، در زمینه مراقبت پوست و ترمیم پوست فعالیت دارد. استفاده از محصولات کیووی محدودیت سنی ندارد و از نوزادان گرفته تا سن 100 سالگی می‌توانند از محصولات این برند استفاده کنند.

 

 

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده و نرم کننده پوست خشک کیووی

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده و نرم کننده پوست خشک کیووی به گونه ای است که با فشار ملایم انگشتان روی نقاط مورد پوست نظر بزنید و سپس ماساژ دهید. از نوک انگشتان تا مچ دست ، ناخن ها و کوتیکول ها و به ویژه پشت دست را با کرم کیووی مرطوب کنید تا به کمک آن پوست و ناخن خود را سالم نگه دارید.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

کیووی

حجم

100 میلی لیتر

کشور-سازنده

استرالیا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم مرطوب کننده کیووی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1,400,000 تومان

2 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید