کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین

  • لیفتینگ و افزایش سفتی دور چشم در تمام سنین با کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین
  • کاهش چروک های دور چشم و جلوگیری از ان
  • کاهش پف و تیرگی و سیاهی ودرمان زیر چشم
  • غنی شده با ذرات طلای 24 عیار با خواص لیفتینگ
  • تسریع در ساخت و عملکرد بالا کلاژن
  • بازسازی و ترمیم حجم پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید با خواص آبرسانی قوی
  • حاوی کمپلکس آرگاتنسیل جهت افزایش سفتی فوری و لیفت انی پوست
  • حاوی کافئین جهت کاهش خستگی و روشن کنندگی دور چشم
  • از سن ۲۰سالگی تا۱۰۰سالگی
  • دارای فیلترهای ضدآفتاب و مراقب SPF8
  • حجم محصول ۱۵ میلی لیتر
  • تولید و ساخت کشور فرانسه
  • قیمت محصول در سایت اصلی۱۵$

699,000 تومان

14 عدد در انبار

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین

محصولات مراقبت از پوست یکی از حیاتی ترین محصولاتی است که می تواند به زیبایی خانم ها کمک کند و باعث شود تا با مراقبت از پوست خود و رسیدگی به آن، پوستی شفاف و شاداب بدون چین و چروک داشته باشند. بسیاری از خانم ها صفر تا صد زیبایی را به داشتن پوستی سالم و صاف می دانند، اما مشکلات محیطی یا ژنتیکی مختلفی می تواند از داشتن پوست زیبا در خانم ها جلوگیری کند و آسیب دیدگی پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجائیکه با افزایش سن از میزان پروتئین های مهم دخیل در جوان و زیباسازی پوست از جمله کلاژن، الاستین و همچنین مقدار چربی زیر پوست به مقدار زیادی کاسته می شود، به همین دلیل علایمی چون افتادگی پوست، چین و چروک و خطوط پیشانی و اطراف لب بروز می کند، از این رو افراد به ویژه خانم های بالای ۳۰ یا ۳۵ سال به فکر بهبود علایم ناشی از پیری پوست افتاده و به استفاده از کرم لیفتینگ برای اجزای صورت و یا انجام جراحی لیفت صورت روی می آورند.

کرم لیفت در بهبود افتادگی و جوانسازی آن بیش ترین نقش را دارد. کرم لیفتینگ باعث از بین رفتن ورم، چروک و عوامل ناسازگار با پوست می شود‌. استفاده از کرم لیفت صورت برای مواردی مانند رفع چین و چروک دور چشم در کنار روش‌هایی مثل تزریق چربی زیر چشم می‌تواند کمک بسیاری کند.

معرفی برند اولاین (Eveline)

یکی از برندهای لهستانی تولیدکننده محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین است که از سال 1983 در حال فعالیت و برنده جایزه بین المللی موفقیت در سال 2020 است. مهم ترین ویژگی محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین تولید انبوده و مطابقت آن ها با استاندارهای روز جهان مبتنی بر توسعه پایدار میباشد.

 

 

ویژگی کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین

کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین بلافاصله پس از استفاده، پف و سایه زیر چشم را کاهش می‌دهد. هیالورونیک اسید درون کرم با نفوذ به پوست و ایجاد لایه‌های ریز، چین و چروک‌های داخل آن را پر می‌کند و حجم از دست رفته پوست را بازیابی می‌نماید. ذرات طلای خالص 24 عیار از همان ابتدا اثر لیفتینگ را به پوست ارائه می‌دهد و سنتز کلاژن را تقویت و به جوانسازی صورت و کاهش آشکار عمق چین و چروک کمک می‌کند.

طلا همچنین اثرات کمپلکس‌های ضد پیری را تقویت می‌کند. تولید ملانین را کاهش می‌دهد و درخشش طبیعی صورت را باز می‌گرداند. با استفاده از این کرم ظرف مدت کوتاهی پوست اطراف چشم حالت ارتجاعی بیشتری پیدا می‌کند و استحکام پوست به حداکثر می‌رسد. در صورت استفاده منظم این محصول، اثر سفت کننده، صاف کننده و تصحیح رنگ بر روی پوست قابل مشاهده است.

آبرسانی عمیق و کامل کرم دور چشم گلد اولاین، پوست را به شدت مرطوب نگه می‌دارد و آن را صاف و لطیف می‌کند. افراد از سن ۲۰سالگی تا۱۰۰سالگی میتوانند از این کرم لیفتینگ استفاده کنند و از اثرات فوق العاده آن رضایت کامل داشته باشند.

کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین برای انواع پوست (خشک، معمولی، چرب) مفید بوده و مختص بانوان عزیز است. با توجه به سرعت گرفتن روند پیری پوست از سن 30 سالگی، استفاده از کرم دور چشم اولاین گلد به افراد بالای 30 سال توصیه می‌شود و برای سنین پایین‌تر گزینه مناسبی نیست. محدودیت مصرفی خاصی برای این کرم وجود ندارد و زنان باردار نیز می‌توانند با آسودگی خاطر از آن استفاده کنند.

ترکیبات کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین: کافئین غلیظ، عصاره جلبک لامیناریا، شاه بلوط، عصاره هلهبور و گل ذرت، روغن

 

 

نحوه مصرف کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین

جهت استفاده از کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین ابتدا صورت را با فوم های شست و شو به خوبی بشویید و مقدار کمی از آن را در زیر و روی پلک قرار داده و با انگشت حلقه به آرامی ضربه بزنید تا جذب گردد. برای زیر چشم از خارج به داخل و برای روی پلک از داخل به خارج این عمل را انجام دهید. روزی دوبار از این کرم استفاده شود.

 

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اولاین | Eveline

کشور-سازنده

فرانسه

حجم

15 میل

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم لیفتینگ دور چشم طلای اولاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

699,000 تومان

14 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید