کرم شب ویتال ویتامین سیمپل

  • بازیابی پوست و پرکننده پوست در شبانه روز
  • مرطوب کننده، آبرسان با 12 ساعت ماندگاری
  • حاوی گلیسیرین و بیزابولول نرم کننده، حفظ رطوبت پوست، ضد خشکی
  • فاقد الکل، رنگ و مواد شیمیایی
  • مناسب خشک، نرمال و مختلط
  • بافت سبک و قدرت جذب سریع
  • حاوی پرو ویتامین B5، E و F مغذی، نرم کننده، حفظ رطوبت طبیعی پوست، بازسازی بافت پوست
  • حاوی عصاره گیاهی و مواد معدنی
  • بدون تست حیوانی وگان
  • ساخت تو‌لید کشور انگستان
  • حجم محصول ۵۰میل
  • قیمت در سایت اصلی ۵پوند

400,000 تومان

30 عدد در انبار

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سیمپل

سیمپل یک برند انگلیسی می باشد که تمامی محصولات این فاقد هرگونه مواد شیمیایی و رایحه بوده و به همین دلیل این برند توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.برند سیمپل یکی از پرفروش‌ترین برند پوستی در سطح جهان و کشور انگلیس می‌باشد. این برند در سال 1960 توسط پزشک انگلیسی با تولید اولین صابون بدون رایحه اما با فرمولاسیون مواد شیمیایی سخت و رنگ شروع به‌کار کرده است.

برند سیمپل از سال 2010 زیرمجموعه کمپانی بزرگ یونیلیو شده و این برند اعتقاد دارد که زیبایی لایق هر خانمی است و محصولات این برند باید برای همه خانم ها ودختران جوان در دسترس باشد. در ترکیبات محصولات برند سیمپل از مواد کاملا ارگانیک و طبیعی استفاده شده است و هیچگونه ماده شیمیایی حساسیت ‌زا در آن استفاده نشده است.

برند سیمپل طرفدار بسیار سر سخت محیط زیست و دوست دار طبیعیت، انسان و حیوانات می‌باشد. تمامی محصولات آن کاملا طبیعی بوده و بدون تست حیوانی می‌باشند.

 

 

معرفی کرم شب ویتال ویتامین سیمپل

کرم شب ویتال ویتامین سیمپل محصولی کاملا مغذی و درمانی است که در طول شب و درحین خواب که بهترین زمان برای بهبود و ترمیم پوست می‌باشد این کرم شروع به آبرسانی عمقی و ترمیم قسمت های خشک پوست می کند. فرمولاسیون این کرم با پرو ویتامین B5، ویتامین E، گلیسیرین و بیزابولول ترکیب شده است که وجود این ویتامین ها در کرم شب ویتال ویتامین سیمپل موجب حفظ رطوبت پوست تا 12 ساعت می‌گردد. این کرم شب مانند سایر محصولات مراقبتی برند سیمپل باعث تحریک و حساسیت پوست نخواهد شد و برای استفاده انواع پوست ها حتی پوست‌های حساس و دارای آکنه نیز مناسب است.

کرم شب ویتال ویتامین سیمپل دارای بافت بسیار سبک با قدرت جذب فوری است که با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست باعث ترمیم بافت آسیب دیده و افزایش رطوبت از دست رفته پوست خواهد شد. این کرم دارای اسیدهای چرب ضروری و ترکیبات آنتی اکسیدان است که با تقویت و محافظت پوست از خشک شدن و ایجاد چروک جلوگیری می کند.

کرم شب ویتال ویتامین سیمپل یک محصول مراقبتی بسیار منحصر به فرد بوده و به دلیل داشتن خاصیت آرامش بخش خود صبح با بیدار شدن از خواب مشاهده خواهید کرد که پس از استفاده کرم شب ویتال ویتامین سیمپل پوستی نرم، شاداب و لطیف را به ارمغان می‌آورد. این کرم دارای فرملاسیون کاملا طبیعی و فاقد مواد مضر شیمیایی، الکل، پارابن، فتالات، عطر و رنگ مصنوعی  بدون تست حیوانی می باشد.

 

 

ترکیبات کرم شب ویتال ویتامین سیمپل

ترکیبات کرم شب ویتال ویتامین سیمپل دارای گلیسیرین است که باعث نرمی و شفاف شدن پوست می‌گردد و همچنین از التهابات ناشی از خشکی پوست جلوگیری می کند. ویتامین E موجود در این کرم دارای خواص آنتی اکسیدان، ضد التهاب و ضد چروک است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. پرو ویتامین B5 یا پانتنول به مقدار قابل توجهی در فرمولاسیون کرم شب ویتال ویتامین سیمپل به کار رفته است و با قابلتی مرطوب کنندگی و تسکین پوست باعث افزایش نرمی و سلامت پوست می‌شود.

عصاره عسل موجود در کرم شب ویتال ویتامین سیمپل خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب را دارد که باعث سبب آبرسانی و ترمیم پوست می‌گردد. آلانتوئین موجود در این محصول به همراه بیزابول می تواند نقش به تسکین دهنده ، تقویت کننده و بازسازی پوست را داشته باشد.

این کرم از برند مشهور سیمپل دارای اسیدهای چرب مفید و ضروری برای پوست است که در مدت زمان کوتاهی التهاب و آکنه را برطرف می‌کند و به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان پوستی توصیه می کنند تا از نمونه های با کیفیت این محصولات برای کمک به مراقبت از پوست استفاده کرده و به طراوت و زیبایی هرچه بیشتر پوست شما کمک نماید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

سیمپل Simple, سیمپل

حجم

50 میل

کشور-سازنده

انگلستان

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم شب ویتال ویتامین سیمپل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

400,000 تومان

30 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید