کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما

مناسب پوست های حساس و آسیب دیده و کودکان و نوزادان

اس پی اف ۵۰ و محافظت کامل از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید

تسکین دهنده پوست

کمک به ترمیم لایه اپیدرم پوست

پاکسازی لایه اپیدرم به کمک عوامل ضد باکتری مانند مس و روی

جلوگیری از ایجاد لک های قهوه ای

کاهش میل به خارش در محل زخم و بخیه و بهبود سریع زخم بهبود زخم جراحی

مقاوم در برابر آب و تعریق

قابل استفاده روی بدن، صورت و لب ها

غیر کمدون زا  و مناسب پوست های حساس و آسیب دیده مرطوب کننده و ابرسان و حفظرطوبت پوست

  • قابل استفاده برای زیر آرایش
  • بافت سبک بدون ایجاد حس چربی و چسبندگی
  • بدون عطر و رنگ مصنوعی
  • ترمیم جای جوش، جای زخم، جای سوختگی ،جای بخیه
  • کمک به رفع جای زخم روی صورت
  • رفع فوری احساس درد ، رفع سوزش و رفع خارش در ناحیه جراحت
  • التيام دهنده مناسب برای صورت و بدن و کودکان و بزرگسالان
  • بازسازی لایه ی اپیدرم و تامین رطوبت مورد نیاز آن
  • کاهش ناراحتی و آسیب پذیری و خارش پوست
  • حفاظت از پوست آسیب دیده با ایجاد پانسمان نامرئی روی پوست
  • جلوگیری از تکثیر رشد باکتری ها به علت اثر عملکرد zinc G
شناسه محصول: 3233 دسته: ,

ناموجود

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند بایودرما ( کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما )

 در سال 1970 میلادی برند بایودرما فعالیت خود را آغاز می کند . یک داروساز فرانسوی به نام ژان نوئل تورل، تصمیم می گیرد با کمک پزشکان ماهر و برجسته در زمینه  پوست، یک محصولی را برای پوست تولید نماید که در آن زمان، همانند آن اختراع نشده بود. ژان نوئل تورل نام برند خود را از ترکیب کلمات Biology & Dermatology برداشت،که بعد از یکسری تغییرات، نام نهایی محصولات را به بایودرما (Bioderma)  که به معنی زیست شناسی در خدمت پوست است الهام گرفت.

 

 

برند بایودرما با فرمولاسیونی که در حوزه سلامت پوست به دست آورد ، توانست محصولی با کیفیت که مورد تایید بسیاری از متخصصین پوست است، را تولید نماید. با اختراع چنین محصول با کیفیتی، یک نوآوری عظیمی در درمان انواع بیماری های پوستی در حوزه سلامت را بدست آورد.کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما محصولی ایده ال برای ترمیم و محافظت از پوست آسیب دیده می باشد. کرم ترمیم کننده و بازسازنده سیکابیو محصولی موثر در جهت جلوگیری از برجا ماندن جای زخم، التیام و کاهش واکنش گرایی پوست می باشد.

کرم ضد آفتاب و ترمیم کننده سیکابیو حاوی عوامل ضد باکتری و کمپلکس های انحصاری D.A.F می باشد. ترکیب عناصر فعال ترمیم کننده و کمپلکس های ویژه بکار رفته در ترمیم کننده بایودرما روند بازسازی کیفی پوست را تسهیل می کند و همچنینن این محصول ددارای عناصر فعال ترمیم کننده ای می باشد که روند روند بازسازی پوست را تسریع می کند.

 

 

ویژگی کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما

کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما ، محافظت کاملی از پوست را در برابر اشعه های مضر خورشید و کمک به ترمیم لایه اپیدرم پوست همراه با پاکسازی لایه اپیدرم به کمک عوامل ضد باکتری مانند مس و روی می شود. این محصول می تواند به جلوگیری از ایجاد لک های قهوه ای کاهش میل به خارش در محل زخم و بخیه و بهبود سریع زخم بهبود زخم جراحی ، غیر کمدون زا  و مناسب پوست های حساس و آسیب دیده مرطوب کننده و ابرسان و حفظ رطوبت پوست و قابل استفاده روی بدن، صورت و لب ها می باشد .

 

 

این محصول منحصر به فرد به دلیل بافت سبک بدون ایجاد حس چربی و چسبندگی که دارد قابل استفاده برای زیر آرایش می باشد و علاوه بر اینکه یک ضد آفتاب محافظت کننده است پوست است ، در رفع فوری احساس درد ، رفع سوزش و رفع خارش در ناحیه جراحت ترمیم جای جوش، جای زخم، جای سوختگی ،جای بخیه می شود.

از ویژگی های منحصر به فرد کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما این است که التيام دهنده مناسب برای صورت و بدن و کودکان و بزرگسالان و حفاظت از پوست آسیب دیده با ایجاد پانسمان نامرئی روی پوست به همراه بازسازی لایه ی اپیدرم و تامین رطوبت مورد نیاز آن به کاهش ناراحتی و آسیب پذیری و خارش پوست می پردازد  که می تواند  جلوگیری از تکثیر رشد باکتری ها به علت اثر عملکرد zinc G را داشته باشد.

 

 

نحوه استفاده از کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما

 نحوه استفاده از این محصول منحصر به فرد از کشور فرانسه به گونه ای است که مقدار مناسبی از کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما را روی مناطق تحت معرض نور خورشید استفاده کنید.

مصرف کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما را تا زمان ترمیم کامل پوست ادامه دهید و حتما نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب از کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما استفاده کرده و هر 4 ساعت یکبار مصرف این کرم را بر روی ناحیه مورد نظر تمدید کنید. از مصرف کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما روی نواحی اطراف چشم پرهیز کنید.  از مصرف محصول روی نواحی زخم و سوختگی های شدید ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب پرهیز کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

بایودرما | Bioderma

حجم

30 میل

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضدآفتاب سیکابیو با SPF50 بایودرما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید