مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو

  • مکملی از نظر ساختار قوی تر و کاملتر از تمام مکمل های مویی دنیا
  • کاملا گیاهی Plant-based
  • تغذیه و تقویت مو و سرعت چندبرابر با دیگر مکمل های دنیا
  • افزایش سرعت و کیفیت رشد مو خیلی زود و قابل روییت
  • افزایش ضخامت و استحکام مو و قوی شدن تارهای مو
  • حاوی ترکیبات معدنی و گیاهی و همه از دل طبیعت
  • افزایش سلامت پوست و ناخن و رشد چندین برابر
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • حاوی ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C
  • حاوی زینک، مس و بیوتین 4000میلی گرم
  • تقویت فولیکول مو و پوست کف سر
  • کنترل و کاهش ریز مو
  • تقویت موهای نازک و ضعیف .غیر قابل مقایسه از نظر ساختاری با کل مکمل های موی دنیا
  • مناسب بانوان و آقایان
  • حاوی 60 عدد قرص
  • ساخت و تولید امریکا
شناسه محصول: 3234 دسته: ,
برند: Afterave

3,000,000 تومان

80 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو

رشد و سلامت مو ها  جدا از مسئله ژنتیک تحت تأثیر عوامل بسیار زیادی از جمله تغذیه نامناسب ، شرایط پزشکی سخت همانند شیمی درمانی ، تداخل هورمون‌ها و حتی استرس می باشد که کمبود ویتامین‌های مفید در بدن می تواند عاملی برای جلوگیری از رشد و عملکرد طبیعی و منظم سلول‌ها شود که در نتیجه بدون در نظر داشتن این موارد شاهد ریزش مو خواهیم بود .

 

 

رشد طبیعی موها ارتباط مستقیمی با سطح کلاژن، ویتامین‌ها، روی، آهن و سایر مواد معدنی موجود در بدن دارد. اگر این موارد به اندازه کافی در بدن تامین نشوند، استحکام، رشد و سلامتی موها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. همانطور که میدانید بدن یک انسان اگر به اندازه کافی پروتئین، مواد معدنی،  و ویتامین هایی ضروری را دریافت نکند، دچار ضعف در ساختمان مو و در نهایت منحر به ریزش مو خواهد شد؛

اما متخضصصین توانسته اند راه حلی را برای ریزش مو پیدا کنند که می توان به مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو اشاره کرد که همه ویتامین ها و پروتئین ها ضروری بدن را به صورت یک جا برای شما فراهم می‌کنند و شما می توانید از این محصول به عنوان روتین مراقبت از موی خود روزانه یک عدد قرص استفاده کنید.

 

 

ویژگی مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو

مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو، مکمل بسیار قوی برای تقویت و تغذیه مو است. این محصول حاوی ترکیباتی است که علاه بر تقویت مو می تواند بر روی سلامت پوست و ناخن نیز تاثیر داشته و سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد. این محصول از ریزش مو جلوگیری می کند، نازکی و ضعیف بودن تار مو ها را بهبود میبخشد، و رشد مو را افزایش می دهد.

مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو ساخت کشور آمریکا ، کلاژن را در بدن تحریک می کند که مکملی از نظر ساختار قوی تر و کامل تر از تمام مکمل های مویی دنیا می باشد.مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو حاوی ویتامین های B کمپلکس، A ،E ،C ، حاوی زینک، مس و بیوتین 4000میلی گرم ، سرشار از آنتی اکسیدان ، تقویت فولیکول مو و پوست کف سر و تقویت کننده ریشه مو می باشد.

از جمله ترکیبات گیاهی از دل طبیعتاین محصول می توان به عصاره هسته انگور ، سیلیکا بامبو ، برگ چای سبز و……  اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن ها میپردازیم.

 

 

مواد موثر در مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو

 

 

زینک:

زینک یکی از ترکیبات معدنی مفید و ضروری برای رشد و تقویت مو است. زینک موجود در مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو می تواند به افزایش هرچه بیشتر ضخامت تارهای مو کمک کند.

بیوتین:

بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که در زیر مجموعه ویتامین‌های B قرار می‌گیرد. به صورت ذاتی موی انسان دارای پروتئینی بنام کراتین است و از آنجایی که بیوتین از خانواده کراتین است، می تواند فواید بسیاری برای رشد و تقویت مو و همچنین سلامت پوست و ناخن داشته باشد.

ویتامین C:

این ویتامین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی و محافظت کننده ازز پوست ، مو و ناخن است که می تواند فرآیند ساخت کلاژن تسریع ببخشد و یک ترکیب ضروری برای داشتن موهای سالم به شمار می رود.

ویتامین E:

این ویتامین با حضور خود در این مکمل می تواند به حفظ رطوبت پوست و مو کمک کند و در سلامت و محافظت از پوست و مو تاثیر بسیاری زیادی دارد.

عصاره هسته انگور:

عصاره هسته انگور می تواند به جلوگیری از ضعف مو و پوست کف سر کمک کرده و همچنین  استحکام استخوان را بهبود می بخشد و از ایجاد بیماری جلوگیری می کند. عصاره هسته انگور همچنین با تحریک ساخت کلاژن و الاستین دارای خواص ضد پیری نیز می باشد و از سفیدی مو می تواند جلوگیری کند.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

Afterave

تعداد / بسته بندی

60 عدد قرص

کشور-سازنده

آمریکا

ویتامین-ها

A, B کمپلکس, C, E, زینک, بیوتین, مس

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مکمل تقویت کننده مو هیر بیاند افتر ایو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3,000,000 تومان

80 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید