مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive

  • مام رولت تخصصی برای افرادی که تعریق بسیار بالا دارند: کنترل میکنه از سه نوع عرق:استرس،گرما، فعالیت
  • ایجاد حس تازگی در طول روز
  • جلوگیری از رشد باکتری و قارچ
  • 48 ساعت محافظت در برابر تعریق
  • 4 برابر محافظت بیشتر در برابر تعریق
  • کنترل تعریق ناشی از استرس، فعالیت و گرما
  • حاوی نرم کننده و تسکین دهنده پوست
  • دارای رایحه ی پودری و بی نظیر
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی
  • پکینگ حرفه ای و زیبا
  • مناسب برای استفاده خانم ها و اقایون
  • تاریخ انقضاء : 2024/10
  • حجم محصول 45 گرم
  • ساخت کشور آمریکا

ناموجود

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند سکرت ( مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive )

در دنیای مدرن امروزی، برند های زیادی در حال رقابت و فعالیت هستند که بعضی از برندها محبوب تر بوده و پرقدرت تر از سایر برند ها به کار خود ادامه می دهند. یکی از این برند ها که محبوبیت زیادی در سراسر جهان دارد، برند ویکتوریا سکرت است. ویکتوریا سکرت جزو یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین برند ها در زمینه محصولات بهداشتی  و آرایشی در ایران است.

ویکتوریا سکرت یک برند مریکایی است که در زمینه های مختلف از جمله محصولات آرایشی  و بهداشتی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1977 توسط روی ریموند در سانفرانسیسکوی آمریکا راه اندازی شد و تاریخچه برند ویکتوریا سکرت از سال1977 آغاز شد.

 

 

ویکتوریا سکرت که در اصل با هدف ایجاد یک فروشگاه لوازم آرایشی که هم آقایان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و هم خانم ها متناسب با با سلیقه و نظر خود برای همسرانشان تهیه کنند شکل گرفت. این برند توانست با بیش از 1000 شعبه در سراسر جهان سراسر و همچنین ایالات متحده راه اندازی کند.

بدون شک عرق کردن برای بدن انسان مفید است. اما این موضوع باعث نمی‌شود که با تعریق زیاد نسبت به بهداشت بدن بی اهیمت باشیم. همه افراد دوست دارند که در محیط های عمومی، مانند محل کار ظاهری آراسته و خوشبو داشته باشند و همین تعریق بیش از حد بدن می تواند از اعتماد به نفس و حضور در این محیط ها جلوگیری کند، چرا که هر لحظه نگران خیس شدن لباس از شدت تعریق یا بو گرفتن بدن خواهید بود.

به همین دلیل با استفاده از مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive که حاوی مواد ضد تعریق هستند ، می توانید کمتر در معرض مشکلات ناشی از تعریق زیاد بدنتان باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی منحصر به فرد این محصول بپردازیم.

 

 

ویژگی مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive

مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive بافتی صاف و کرمی دارد که محافظت کننده طولانی مدت در برابر تعریق بسیار شدید را فراهم می کند و در عین حال پوست شما را دربرابر ایجاد هرگونه التهاب تسکین می بخشد. این محصول منحصر به فرد می تواند هر نوع تعریق بدن ناشی از ، استرس ، گرما و فعالیت های بیش از حد را کنترل کند و همچنین دارای ماندگاری 48 ساعته بر روی پوست می باشد و حس تازگی و لطافت را برای شما در طول روز به ارمغان می آورد.

مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive با فرمولاسیونی که دارد پس از استفاده از آن،  حس رطوبت یا نم را در زیر بغل خود احساس نمی کنید و برای استفاده روزانه خانم ها می تواند مناسب باشد، چرا که بلافاصله پس از استفاده خشک می گردد.

مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive تا 4 برابر محافظت بیشتر در برابر تعریق دارد و دارای رایحه ی پودری و بی نظیر که می تواند از رشد باکتری و قارچ جلوگیری کند ، چرا که این محصول حاوی نرم کننده و تسکین دهنده پوست است و باعث عدم ایجاد حساسیت های پوستی می باشد و همچنین دارای پکینگ حرفه ای و زیبا ساخت کشور آمریکا می باشد.

 

 

نحوه استفاده از مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive

استفاده از مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive بسیار ساده و آسان است ولی رعایت کردن نکاتی در نحوه استفاده از آن‌ها می تواند علاوه بر تاثیر مثبت نتیجه منفی را به همراه داشته باشد. مهم‌ترین زمان برای استفاده از مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive بعد از حمام کردن است.

توجه داشته باشید که در زمان استفاده مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive زیاد آن را به حالت برعکس قرار ندهید و بیش از حد بر روی قسمت زیر بغل بدن فشار ندهید. برای این کار بهتر است که به صورت کم آن را به زیر بغل خود بکشید و مقدار کمی روی بدن بمالید تا شاهد نتیجه منحصر به فرد برند سکرت باشید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

سکرت | SECRET

حجم

45 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

free & sensitive

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مام زنانه سکرت کلینیکال مدل free sensitive”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید