مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر

  • کاهش دهنده میزان عرق ناشی از استرس و فعالیت
  • ضد تعریق و جلوگیری از بد بو شدن عرق
  • دارای رایحه ملایم پودری
  • خشک نگه داشتن ناحیه زیر بغل
  • جذب سریع و بدون ایجاد لکه و زردی بر روی لباس آنتی باکتریال و مهار کننده باکتری های مسبب بوی ناخوشایند عرق
  • ماندگاری بسیار بالای 48 ساعته
  • احساس تمیزی و سبکی طولانی مدت
  • حاوی آلانتوئین جهت رطوبت رسانی پوست
  • بدون ایجاد حساسیت
  • عدم ایجاد تیرگی پوست
  • فاقد آلومینیوم، روغن و الکل
  • بدون تست حیوانی
  • ۲۸گرم سایز و ۷۳گرم سایز
  • برای کودکان ،بزرگسالان ،اقایون،خانمها
  • ساخت کشور آمریکا

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند آرم اند همر Arm and Hammer ( مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر )

برند آرم اند همر ARM & HAMMER با قدمت چندین ساله تولیدکننده محصولات بهداشتی و مراقبتی می باشد. آرم اند همر فعالیت خود را در سال 1846 بر پایه عرضه جوش شیرین و محصولات بر پایه جوش شیرین و کربنات سدیم آغاز کرد. در سال 1860 آرم اند همر به تجارت ادویه از ولکان ایتالیا روی آورد، به همین علت نماد این برند که بازو و چکش است برگرفته از ولکان خدای آتش و آهنگری در روم باستان می باشد.

به جا ماندن نشانه‌های سفید در هنگام پوشیدن لباس ممکن است برای شخصی بسیار نا امید کننده باشد. شما هر چقدر که با یک پارچه مخصوص شستشو یا دستمال کاغذی، باقی مانده‌های سفیدی ناشی از رد عرق را سعی کنید که بشویید، رد عرق و سفیدک ها از بین نخواهد رفت و این نکته همیشه جزء نقاط ضعف در افراد بوده و خجالت زده اند ؛

 

 

اما با مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر ضد تعریق یک محافظت کننده قدرتمند زیر بغل به همراه جوش شیرین بوده دارای رایحه ملایم پودری و جذب سریع و بدون ایجاد لکه و زردی بر روی لباس آنتی باکتریال و مهار کننده باکتری های مسبب بوی ناخوشایند عرق خواهد بود که احساس تمیزی و سبکی طولانی مدت را به پوست انتقال می دهد.

این محصول که به مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر به مام جامد نیز مشهور است، یکی از بهترین نوع ضد تعریق ها می باشد؛ و پوست را به طور کامل خشک می کند و کاهش دهنده میزان عرق ناشی از استرس و فعالیت زیاد روزانه می باشد.

مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر در مقایسه با سایر برند های مام و ضد نعریق ها به دلیل جامد بودن بسیار مقرون به صرفه می باشد، به طوری که می توانید ماندگاری بسیار بالای 48 ساعته آن استفاده کنید؛ زیرا این محصول فاقد آلومینیوم، روغن و الکل و بدون تست حیوانی بوده و مام های صابونی آرم اند همر در مقایسه با به دیگر انواع مام ها بدون ایجاد حساسیت، و همچنین عدم ایجاد تیرگی پوست ، ضد تعریق و جلوگیری از بد بو شدن عرق می باشد.

 

 

چرا از مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر استفاده کنیم؟

مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر پوست شما را نرم تر می کند و کمک می کند که رنگ تیره زیر بغلتان کم کم از بین برود. این مام هیچ رد سفیدی بر روی پوست و حتی لباستان (روشن و حتی تیره) به جای نمی گذارد. این ویژگی های خوب مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر سبب شده اند که همیشه پر فروش و خاص باشند حتی اگر از قدمتشان نیز بگذرد.

امتیاز دیگر مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر ضد حساسیت بودن آن می باشد که برای افراد که پوست حساسی که با دئودورانت های مختلف دچار خارش و سوزش می شوند بهترین گزینه خواهد بود . مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر برای مقابله با بوی بد بدن در فرمولاسیون خود از زینک استفاده کرده و همچنین با داشتن مواد معدنی باعث کنترل تعریق در گرما و استرس روزانه خواهد شد . این محصول قوی دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد .

 

 

روش استفاده از مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر

پس از شستشو و تمیز کردن زیر بغل ، مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر را بر روی پوست زیر بغل بکشید تا لایه ای از مواد ضد تعریق روی پوست زیر بغل تشکیل گردد، سپس لباس بپوشید. هرگز سعی نکنید قبل از شستشو و تمیز کردن موضع و برای تغییر بوی بد از خوشبو کننده ها یا محصولات ضد عرق و خوشبو کننده استفاده نمایید.چرا که نتیجه کار تجربه ناخوشایندی خواهد بود!

توضیحات تکمیلی
برند

آرم اند همر Arm & Hammer

حجم

۲۸گرم سایز, 73 گرم سایز

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

اکتیو اسپرت(بزرگ), اکتیوفرش(کوچک), فرش(کوچک)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مام صابونی Powder Fresh آرم اند همر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید