مداد لب مات هدی بیوتی

  • دارای بافت نرم و رنگ دانه های غنی و پر رنگ
  • ایجاد جلوه ای کاملا مات روی لب
  • ضد آب و مقاوم در برابر سایش
  • مناسب برای کانتور کردن لب و ایجاد توازن و تعادل در لب هاخط لب هودا
  • بیست و چهار ساعت ماندگاری طبیعی
  • ساخت و تولید کشور امریکا
  • قیمت در سایت اصلی ۱۵$
  • در ۶رنگ پر فروش و جذاب دنیا
شناسه محصول: 3231 دسته: , ,

499,000 تومان

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

برند هدی بیوتی ( مداد لب مات هدی بیوتی )

برند هدی بیوتی یکی از برندهای مطرح در تولید انواع لوازم آرایشی باکیفیت است که در سال 2013 توسط فردی عراقی به نام هدی کتان ثبت شد. هدی کتان که همه امروزه با نام هدی بیوتی آن را می شناسیم ، یکی از میکاپ آرتیست‌های حرفه ای و همچنین بلاگر حوزه آرایش و زیبایی است که در 2 اکتبر 1983 متولد شده است.

او توانست برند هدی بیوتی را ثبت کند و در حوزه تولید و عرضه لوازم ارایشی خود را به بالاترین حد ممکن در کیفیت برساند. هدی کتان صاحب برند هدی بیوتی است که در سال 2010 توانست به عنوان اولین میکاپ آرتیست مبتدی فیلم و ویدئوهای خود را منتشر کند و سپس او توانست برند هدی بیوتی را در سال 2013 به ثبت برساند و محصولات خود را تحت عنوان هدی بیوتی با کیفیت عالی ارائه دهد.

 

 

اولین محصول هدی بیوتی مژه مصنوعی است که به سبب کیفیت بالای این مدل مژه مصنوعی به شهرت و معروفیت جهانی دست یافت. برند هدی بیوتی دارای انواع لوازم آرایشی چون مدادلب، هایلایتر، پالت سایه چشم و… است که به سبب کیفیت عالی و ماندگاری بالایی که دارد مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. قیمت محصولات هدی بیوتی در کنار کیفیت عالی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

زیبایی آرایش چهره به دو بخش چشم و لب تقسیم می‌شود که در حقیقت نیمی از زیبایی چهره را لب ها در اختیار خود دارند که اگر به خوبی آرایش نشده باشند، ممکن است صورت شما را نامقارن و نامناسب نشان دهند. آنچه باعث می‌شود لب های زیبایی داشته باشید و بتوانید بدون اینکه رژ لب به اطراف لب پخش شود ، دانستن اصول استفاده از مداد لب و به‌کارگیری آن است که مداد لب می‌تواند جزئیات بیشتری را به لب شما اضافه کند .

 

 

در حقیقت کاربرد مداد لب مات هدی بیوتی را می‌توان به زیباتر دیده شدن لب در نظر گرفت و اگر می‌خواهید لب شما جزئیات بیشتری داشته باشد و مثلا بزرگ‌تر و حجیم‌تر دیده شود، با استفاده از مداد لب به راحتی و به آسانی می‌توانید لب های خود را حجم دهید .

مداد لب بر خلاف تصور بسیاری از افراد، کاربرد زیادی در جلوه دادن به لب‌ها دارد و  با وجود اینکه تاریخچه مداد لب به اوایل سال 2000میلادی باز می‌گردد، اما هنوز هم کاربرد خود را در آرایش لب حفظ کرده است و شما هم می‌توانید با استفاده از مداد لب مات هدی بیوتی لب هایی زیبا داشته باشید.

 

 

ویژگی مداد لب مات هدی بیوتی

مداد لب مات هدی بیوتی دارای بافت نرم و رنگ دانه های غنی و پر رنگ می باشد که ایجاد جلوه ای کاملا مات روی لب ، کاملا ضد آب و مقاوم در برابر سایش بوده و مناسب برای کانتور کردن لب و ایجاد توازن و تعادل در لب با مداد لب می باشد.

مداد لب مات هدی بیوتی به دلیل فرمولاسیون بسیار طبیعی که دارد 24 ساعت ماندگاری طبیعی دارد و بدون اینکه پاک شود لب های شما را تا پایان روز زیبا نگه میدارد و البته ناگفته نماند که این محصول منحصر به فرد دارای در ۶رنگ پر فروش و جذاب دنیا می باشد.

 

اصول استفاده از مداد لب مات هدی بیوتی

اکنون که با ویژگی منحصر به فرد مداد لب مات هدی بیوتی آشنا شده اید ، بهتر است اصول استفاده از آن را نیز بدانید تا در نتیجه بتوانید آرایشی زیبا برای خود رقم بزنید. دو روش برای استفاده از مداد لب وجود دارد که برخی معتقد هستند که کشیدن مداد لب را باید از گوشه خارجی لب ها شروع کرده و تا گوشه دیگر لب ادامه داد.

 

 

اما برای اینکه بتوانید یک به لب هایتان فرم زیبایی دهید بهتر است که  در وسط لب و در قسمت بالایی لب علامت ضربدر X بکشید و لب ها را تقسیم بندی کنید. سپس از این نقطه تا انتهای لب به سمت گوشه‌های لب خط را امتداد دهید. از همین مداد برای لب پایینی نیز استفاده کنید. نکته مهم در کشیدن مداد لب ( مداد لب مات هدی بیوتی ) این است که به اندازه و حجم لب شماست.

اگر لب های بسیار باریک دارید، قبل از آرایش به کمک کانسیلر خط طبیعی لب های خود را محو کنید و سپس مداد لب را کمی بیرون‌ تر از لب ترسیم کنید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

هدی بیوتی

کشور-سازنده

آمریکا

رنگ

spice girl, famous, flirt, gosip gurl, material girl, medusa

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد لب مات هدی بیوتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

499,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید