مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت مدل Protecting Powder

  • معجزه ای که عرق و بوی بد معنا ندارد
  • بدون المینیوم
  • ضد تعریق زیر بغل
  • دارای ماندگاری ۴۸ ساعته
  • دارای پودر محافظتی برای از بین رفتن التهاب پوستی
  • بدون ایجاد خطوط سفید
  • احساس تازگی و حس خوب بودن
  • از بین بردن بوی نامطبوع عرق
  • تکنولوژی فوق جاذب جهت جلوگیری از مرطوب شدن زیر بغل
  • روشن کننده زیر بغل و پوست بدن
  • برای خانمها و اقایون
  • بافت ژله ای بدون رد و اثر رو لباس
  • سایز محصول ۷۳گرم
  • تولید و ساخت کشور امریکا

ناموجود

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت

مام های ژله ای با ویژگی ضد تعریق ، یکی از محبوب ترین محصولات بهداشتی در بین خانم ها می باشد، چرا که این محصولات می تواند با ایجاد رایحه ای خوشبو و دلنشین از تعرق بیش از حد بدن جلوگیری کند. مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت در رایحه های متنوع طراحی شده اند تا هر خانمی با هر سلیقه ای بتواند از این محصول مورد نظر استفاده کند. همانطور که می دانید عرق کردن یک واکنش طبیعی و البته بسیار حیاتی در بدن است.

بدن ما در اثر فعالیت های بسیار شدید فیزیکی یا انجام هر کار دیگری، غددهای  تعریق شروع به کار کرده و قطرات عرق را تولید و روانه سطح پوست می‌کنند. قطرات عرق بعد از نشست روی پوست برای تبخیر شدن، گرمای بدن را جذب خود می‌کنند و به این ترتیب با استفاده از مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت آرام آرام شروع به خنک شدن می‌کند.

سکرت یکی از برند های مشهور و مطرح در زمینه تولید محصولات بهداشتی است که در زمینه تولید انواع مام های زنانه و مردانه فعالیت دارد. این برند در تولید انواع مام ضد تعریق و…. محصولات متنوعی را در رایحه های مختلف و  طراحی کرده است. مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت مدل Protecting Powder یکی از محصولات بهداشتی تولید شده توسط این برند است که در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

 

 

 

ویژگی مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت

از ویژگی های منحصر به فرد مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت مدل Protecting Powder  می توان به رایحه‌ای خنک اشاره کرد که با تکنولوژی فوق‌العاده ای که دارد تا 48 ساعت در برابر رطوبت و تعریق مقاومت می‌کند و ماندگاری طولانی مدتی دارد. مام ژله ای ضد تعریق از برند مشهور سکرت دارای پودر محافظتی برای از بین رفتن هرگونه خارش و التهاب پوستی می باشد و همچنین شما می توانید از این محصول با خیال آسوده بدون ایجاد خطوط سفید استفاده کتید.

 

 

مزیت استفاده از مام ضد تعریق زنانه سکرت

 

 

کنترل تعریق زیاد ناحیه زیر بغل

از قسمت هایی که تجمع غدد تعریق در آن ناحیه زیاد می باشد ، زیر بغل است. میزان تعریق در بدن همه افراد براساس ژنتیک می تواند متفاوت باشد. اما در هر صورت زیر بغل ناحیه ای است که استفاده از مام مردانه یا مام زنانه باعث می شود غدد تعریق در این ناحیه برای مدت زمان مشخصی دست از فعالیت برداشته و بدن مدت زمان بیشتری خشک بماند.

ممانعت از ایجاد بوی بد عرق در بدن

لایه پوششی که مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت مدل Protecting Powder روی پوست زیر بغل ایجاد می کند، علاوه بر آن که مانع از عرق کردن به صورت موقتی می شود، با توجه به رایحه ای که دارد، از ایجاد بوی بد عرق در بدن نیز جلوگیری می کند و این محصول با رایحه‌های مناسبی که تولید می‌شوند و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود بوی ناخوشایند عرق از بین برود. در نتیجه وقتی کمتر عرق کنید و بوی بسیار خوبی بدهید.

جلوگیری از خیس شدن لباس

 اگر تعریق بدنتان آنقدر زیاد است که نواحی زیر بغل لباستان خیس می‌شود، لازم است از محصولی استفاده کنید که مانع این اتفاق ناخوشایند شود. خیس بودن لباس در اثر تعریق زیاد، میزان آراستگی شما به شدت تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. بنابراین یکی از مزیت استفاده از مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت مدل Protecting Powder این است که اجازه نمی‌دهد لباستان در اثر عرق کردن زیر بغل خیس شود یا باعث ایجاد خطوط سفید شود.

درمان خارش زیر بغل

اگر دقت کنید زمانی که بدن شما بیش از حد عرق می‌کند، انگار یک لایه ضخیم روی پوستتان ایجاد شده است و به همین دلیل احساس خارش و سوزش شدیدی را در نواحی زیر بغل تجربه کنید. مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت خنک کننده و درمان کننده هرگونه سوزش و خارش هستند و همچنین می‌توانند خارش ناشی از تعریق زیاد را نیز کم‌تر کنند.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

سکرت | SECRET

حجم

73 گرم

کشور-سازنده

آمریکا

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مام ژله ای ضد تعریق زنانه سکرت مدل Protecting Powder”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید