خرید رژلب مایع تارت | اصل

  • رژلب سوپر مات امریکایی با بافت غلیظ
  • مات و فوق العاده ماندگار تا 24 ساعت
  • سبک مانند بافت لب بدون احساس ترک و خشکی
  • بسیار نرم و روان و قابل جذب بر بافت لب مانند لب های طبیعی
  • ساخت و تولید کشور آمریکا
  • رژلب مایع ماندگار تارت tarteist creamy matte lip paint
برند: تارت

600,000 تومان

6 عدد در انبار

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

رژلب مایع تارت از محبوب‌ ترین وسایل آرایشی در میان بانوان عزیز است. این رژ لب ویژگی‌ های خاصی دارد و با رژ لب های معمولی متفاوت است و دوام و ماندگاری بیشتری دارد. خانم‌ ها با استفاده از آن و با مالیدن آن روی لب‌ هایشان خود را می‌ آرایند و بدین طریق لب هایی زیبا و مات خواهند داشت.

این رژ لب که به رنگ‌ کالباسی است به مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می‌ شود. ما در مطلب امروز قصد داریم به صورت کامل تر آن را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

رژ لب مایع تارت

مشخصات رژلب مایع تارت چیست؟

این محصول آرایشی، ظاهری شبیه ریمل دارد و باید با براش مخصوص آن، مایع را به روی لب‌ ها مالید. وقتی که یک لایه از مایع درون آن را به لب‌ ها بزنید پوششی عالی و یک دست روی لب شما ایجاد می شود.

اگر رژ لب اصل و اورجینال مانند رژلب مایع تارت آمریکایی را پیدا کنید که در مواد آن سرب وجود نداشته باشد علاوه بر زیبایی، سلامتی شما هم تامین می‌ شود. این رژ لب، تولید کشور آمریکا بوده و حالت مات و فوق‌ العاده ماندگار دارد.
این محصول بی نظیر سبک بوده و لب‌ ها را نرم و لطیف می‌کند. وقتی شما آن را استفاده می‌کنید احساس خشکی روی لب نمی کنید؛ به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. استفاده از رنگ fomo یا کالباسی آن به چهره شما زیبایی خاصی می دهد. رژلب مایع تارت از پوسته پوسته شدن لب شما جلوگیری می کند. اگر می خواهید لب شما برجسته تر نشان دهد بهترین گزینه استفاده از این رژ لب است.

ست رژ لب نیکس هم یکی از محصولات پرطرفداری است که میتوانید از آن استفاده نمایید.

رژ لب مایع تارت

نکاتی که در هنگام استفاده از رژ لب مایع و مات تارت باید رعایت کنید.

اگر شما هم قصد دارید از این رژ لب استفاده کنید لازم است به نکاتی توجه کنید تا آرایش بهتری روی لب‌ ها داشته باشید که عبارتند از:

آماده سازی لب

همان گونه که اشاره شد چون این رژ لب، مات است و ماندگاری بالایی دارد بهتر است قبل از استفاده از آن از لایه بردار استفاده کنید و بعد از لایه برداری و جدا کردن پوست خشک شده و اضافی از بالم لب یا کرم مرطوب کننده کمک بگیرید.

استفاده از یک لایه از این رژ

بعد از لایه برداری و استفاده از بالم لب یا مرطوب کننده از از یک لایه از این رژ استفاده کنید. برای این منظور کمی از مایع را با اپلیکاتور مخصوص برداشته و با دقت روی لب بمالید.
مالش ندادن لب بعد از استفاده از این رژ لب
بعد از کشیدن این رژ روی لب هاهیچ حرکتی انجام ندهید تا رژ لب خشک شود. نباید لب ها را به هم بمالید؛ چرا که اگر این کار را انجام بدهید بافت رژ لب خراب می شود و آرایش خوبی نخواهید داشت.

تمدید رژ لب

این رژ مدت زمان طولانی روی لب می ماند و نیاز به تمدید نیست؛ اما اگر خواستید آن را تمدید کنید ابتدا آرایش قبلی رو از لب کاملا پاک کنید و دوباره رژ بزنید.

استفاده از آرایش پاک کن خوب

پاک کردن این رژ لب ها به علت ماندگاری بالایشان کمی سخت است؛ به همین دلیل برای پاک کردن آن نیاز به آرایش پاک کن خوب دارید تا بتوانید رژ لب را به خوبی از پوست لب پاک کنید.

رژ لب مایع تارت

نحوه خرید محصول

برای خرید این رژ لب می توانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید. برای این منظور با گوشی یا دستگاهی که به اینترنت متصل است به راحتی وارد سایت ما شوید و بعد از مطالعه مشخصات و اطلاع از قیمت روز این محصول، آن را به صورت آنلاین سفارش دهید و منتظر بمانید تا همکاران ما در سریع ترین زمان این رژ لب منحصر به فرد و با کیفیت را با قیمت مناسب به آدرسی که شما تعیین می‌کنید ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما سر بزنید.

 

توضیحات تکمیلی
برند

تارت

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رژلب مایع تارت | اصل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

600,000 تومان

6 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید