مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care

  • مام ضدتعریق زنانه داو سری Advanced Care
  • ضدتعریق با رایحه‌های میوه ای
  • رفع سوزش پوست زیر بغل بعد از اصلاح
  • حاوی مرطوب کننده و روغن های طبیعی جهت افزایش لطافت پوست
  • خوش بو کننده قوی بدن
  • بدون ایجاد حساسیت
  • ماندگاری 48 ساعته
  • مرطوب کننده پوست
  • مناسب استفاده روزانه
  • عدم ایجاد لک بر روی لباس‌
  • برای خانم ها و اقایان
  • ساخت و تولید کشور امریکا
  • دارای ۵رایحه بسیار خوشبو وملایم
برند: داو | DOVE

300,000 تومان

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care

بدن ، برای خارج کردن سموم حود دارای غده‌‌هایی است که وظیفه آن تولید و ترشح عرق را بر عهده دارند؛ اما این عرق کردن برخلاف فواید بسیار زیادی که برای بدن دارند، بوی نامطبوعی را نیز به همراه دارد که هم برای فرد و هم اطرافیان او بسیار آزار دهنده است و این مشکل با گرم شدن هوا در فصل تابستان نیز به اوج خودش می‌رسد.

از طرفی دیگر عرق کردن باعث ایجاد شوره و خطوط سفید بر روی لباس‌ها به خصوص در ناحیه زیر بغل می‌شود و علاوه بر اینکه لباس را زرد و لکه دار می‌کند، باعث کاهش اعتماد به نفس نیز در افراد شود. یکی از راه‌های برطرف کردن این مشکل استفاده از مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care است.mum ضد تریق از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی است که علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن خوشبوکننده نیز می‌باشد که در بین خانم ها  طرفداران زیادی بسیار زیادی دارد.

با توجه به تنوع این محصول در بازار، مشتریان هنگام خریدmum صابونی  ضدتعریق با تنوع بسیلر بالایی از mum مواجه خواهند شد که گاهی این تنوع می تواند بسیاری از خانم ها را دچار سردرگمی کند و نمیدانند که کدام محصول را انتخاب کنند.

 

 

تاریخچه مام صابونی ضد تعریق

تاریخچه mum صابونی ضد تعریق به سال 1950 میلادی باز می گردد که آمریکایی‌ها محصولی به نام mum رول را ابداع کردند که در حقیقت یک استوانه شیشه‌ای یا پلاستیکی بوده که بر روی درب آن توپی گرد تهبیه شده است که با چرخش توپ ماده موجود در mum به راحتی روی ناحیه زیر بغل پخش می شود؛ درست شبیه به چیزی که تا به امروز نیز همه خانم ها از آن استفاده می کنند. تقریبا پس از گذشت 10سال محصولی جدید در انواع صابونی و اسپری  نیز از سال 1970 وارد بازار شد.

 

 

مام صابونی ضد تعریق چیست

مام صابونی یک محصول ضدتعریق و ضد بو است که برای ناحیه زیر بغل که مستعد تعریق زیاد و تولید بوی بد بوده، کاربرد دارد. این حصول بهداشتی منحصر به فرد از موادی همچون آلومینیوم و زیرکونیوم ساخته می‌شود. آلومینیوم موجود در مام‌های ضد تعریق،خاصیت ضدقارچی و آنتی باکتریال دارد و به باکتری ها اجازه رشد و تکثیر در ناحیه زیر بغل را نمی‌دهد.امام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care به صورت جامد کاملاً پوست را خشک می‌کنند و  مواد تشکیل دهنده آن دارای ترکیبات ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست‌ها مناسب است.

 

 

مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care به دلیل ذات جامد و فشرده‌ای که دارد بسیار مقرون به‌صرفه است و در مدت زمان طولانی به اتمام می رسد .همچنین مام صابونی به علت اینکه زیر بغل را خوشبو می کند برای افرادی که از احساس خیسی احساس رضایت ندارد ، انتخاب بسیار خوبی است. مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care در مقایسه با به سایر محصولات بهداشتی ضد تعریق بدن ، کمتر باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شوند و می توانند در درمان خارش و التهاب زیر بغل تاثیر گذار واقع شوند.

 

 

ویژگی مام صابونی ضد تعریق زنانه داو

از ویژگی های منحصر به فرد مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care می توان به رفع سوزش پوست زیر بغل بعد از اصلاح اشاره کرد . این محصول با ترکیباتی که دارد حاوی مرطوب کننده و روغن های طبیعی می باشد که باعث افزایش لطافت پوست می شود. تنها ویژگی که باعث شده تا استفاده از مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care در میان خانم ها رایج‌تر شود این است که این مام های ضد تعریق سریع‌تر خشک می‌شوند و عدم ایجاد لک بر روی لباس‌ می شود و استفاده از آن بسیار آسان و قابل حمل در سفر می باشد.

مام صابونی ضد تعریق زنانه داو با رایحه‌های میوه ای به نوعی خوش بو کننده قوی بدن می باشد که بدون ایجاد حساسیت و مرطوب کننده پوست و دارای 5 رایحه بسیار خوشبو و ملایم از جمله رایحه سیب ، خیار ،نارگیل ، نیلوفر ابی و استوخودوس مناسب برای استفاده روزانه با ماندگاری 48 ساعته مناسب برای خانم ها می باشد.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

داو | DOVE

رایحه

استوخودوس, خیار, سیب, نارگیل, نیلوفر آبی

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

Advanced Care

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مام صابونی ضد تعریق زنانه داو سری Advanced Care”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

300,000 تومان

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید