اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا

  • خصوصیت ممتاز این اسپری با دوام 24 ساعته بودنش است
  • محافظ آنتی باکتریال طولانی و حس تازگس در تمام طول روز می باشد
  •  استفاده از عصاره های گیاهی نظیر گوارانا، تورین، کافئین و چیتوسان می باشد.
  •  اثر آنتی باکتریال طولانی می باشد که خود از بوی بد بدن که باکتری ها عامل آن هستند، جلوگیری می کند.
  • روی پوست خشک و تمیز در زمان نیاز اسپری شود.
  • ایجاد حس شادابی
  • مخصوص خانم ها و اقایان
  • حجم 150میل
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا

ناموجود

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

ویژگی اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا

اسپری‌ های ضدتعریق  موجود در سطح بازار با نام اسپری خوشبو کننده بدن در ترکیبات خود دارای آنتی باکتریال و آلومینیوم کلراید می‌باشند که هم از تعریق بیش ازحد جلوگیری می‌کند و هم حجم باکتری‌ های موجود در دانه عرق را کاهش می‌دهد و  این درحالی است که اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا فقط حاوی ترکیباتی از  عصاره های گیاهی نظیر گوارانا، تورین، کافئین و چیتوسان می باشد.

خوشبو هستند و تاثیری در کاهش تعریق ندارند.بنابراین اگر جز افرادی هستید که فعالیت زیادی در طول روز دارید و تعریق بدن شما بیش از اندازه است، بهترین انتخاب برای شما اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا خواهد بود و اگر در دسته افرادی هستید که زیاد عرق نمی‌کنند باز هم بهترین انتخاب همان اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا است.

اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا  اثر آنتی باکتریال طولانی می باشد که خود از بوی بد بدن که باکتری ها عامل آن هستند، جلوگیری می کند و علاوه بر  خصوصیت ممتازی که اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا دارد دوام 24 ساعته بودنش است که محافظ آنتی باکتریال طولانی و حس تازگس در تمام طول روز می باشد .

 

 

خواص ترکیبات گیاهی موجود در اسپری بدن اسنس پاور اینتسا

گوارانا

گیاه گوارانا یک میوه ارزشمند که درون آن یک هسته سیاه با پوسته ای به رنگ سفید دارد. عصاره این گیاه با فرآوری بذرها به صورت پودر ساخته می شود که قرن هاست به دلیل خواص درمانی که دارد، استفاده می شود. گوارانا علاوه بر اثرات محرک، فواید سلامتی متعدد دیگری نیز دارد.

خواص گیاه گوارانا چیست؟ عوارض و طبع آن + عکس - جوان ایرانی

تورین

تورین یا تائورین نوعی اسید آمینه غیر پروتئینی است که محصول نهایی متابولیسم اسید آمینه ال سیستئین و اسید آمینه های اصلی آزاد داخل سلولی در بسیاری از بافت های بدن هستند که در کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی موثر است.

کافئین

همانطور که می دانید با مصرف یک فنجان قهوه داغ می تواند به تقویت حس نشاط و بهبود فعالیت مغز کمک کند و این موضوع را می توان به وجود کافئین که یک محرک عصبی است در اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا نسبت داد. کافئین اساسا یک آلکالوئید کریستالی سفید و تلخ است که باعث به تحریک و بهبود فعالیت های مغزی می شود.

 

 

بهترین زمان استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا

بهترین زمان استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند، زمانی است که از حمام خارج شده‌اند و بدنشان کاملا تمیز است و هنوز عرق نکرده ، اما دسته دیگر افرادی که زیاد عرق نمی‌کنند و عرقشان هم بدبو نیست، بلافاصله پس از حمام کردن نیازی به استفاده از اسپری ندارند. آن ها می‌توانند قبل از خروج از منزل، کمی اسپری خوشبو کننده را بر روی نواحی دلخواهشان بزنند و بدون اینکه لکه ای بر روی لباس هایشان بگیرد بدن و لباس آن ها بوی ملایم و خنکی می گیرد.

افراد دارای حساسیت‌ های پوستی مثل اگزما، آلرژی و بیماری‌ های تنفسی به راحتی می توانند از اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا استفاده کنند. افرادی که پس از هر بار خرید و استفاده از یک نوع اسپری دچار خارش می‌شوند، می توانند از این به بعد از اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا را خریداری کنند.

نکته بسیار مهم در نحوه استفاده ازاسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا این است که به هیچ عنوان در اطراف صورت و چشم ها استفاده نکنید زیرا هم باعث خشک شدن پوست شما می‌شود و هم مواد تشکیل‌ دهنده که درصد بسیار کمی از الکل است میتواند به چشم آسیب برساند.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اینتسا | INTESA

حجم

150 میلی لیتر

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

POUR HOMME ESSENCE POWER BODY

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری خوشبو کننده بدن اسنس پاور اینتسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید