اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell

  • با ماندگاری بالا
  • دارای فرمولاسیون خاص، بعد از استفاده مانع تنفس پوست نمی‌شود
  • با از بین بردن سموم حاصل از متابولیسم سلولی، از التهابات پوستی جلوگیری می‌کند
  • این دئودورانت، دارای رایحه عنبر بوده
  • با دوام  و ماندگاری 24 ساعته
  • انتی باکتریال
  • مخصوص پوست های حساس
  • دارای منشا گیاهی
  • داشتن رایحه ای ملایم و شیرین و خنک
  • ایجاد حس شادابی
  • مخصوص خانم ها و اقایان
  • حجم 150میل
  • ساخت و تولید کشور ایتالیا

ناموجود

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

اسپری بدن چیست

اسپری های بدن محصولی شبیه به عطر  هستند و این اسپری ها در مقایسه با عطرهایی ازجمله ادوپرفیوم  سبک‌تر و نرم‌تر بوده و غلظت بسیار کمتری دارد. معمولا ماندگاری اسپری های بدن که ترکیبات شیمیایی دارند تا 4 ساعت بوده و کمتر از عطر است. لازم به ذکر است برخی از اسپری‌های گیاهی از جمله اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell ماندگاری بسیار بالایی داشته و این رقم حتی به 24 تا 48 ساعت هم می‌رسد؛

بنابراین برای اینکه از بوی خوب اسپری بدن به‌ مدت طولانی بهره‌مند شوید توصیه می شود که از اسپری های بدن با منشا گیاهی که حاوی عصاره‌های معطری از گیاهان مختلف، ادویه‌ و روغن‌ها بوده که با درصدی بسیار کم از آب و الکل ترکیب شده‌اند. عطر، پروپان، ایزوبوتن و بوتان برخی از ترکیبات رایج در اسپری‌های بدن هستند استفاده کنید.اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب می باشد.  در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی های منحصر به فرد اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell آشنا شوید.

 

 

ویژگی اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell

همانطورکه در قسمت بالاتر نیز گفته شد اسپری بدن اینتسا مدل Pour Homme Vitacell دارای منشا گیاهی این اسپری بدن شامل عصاره‌های معطری از گیاهان مختلف، ادویه‌ و روغن‌ها بوده که با درصدی بسیار کم از آب و الکل ترکیب شده‌اند. عطر، پروپان، ایزوبوتن و بوتان می باشد که برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب می باشد و با داشتن رایحه ای ملایم و شیرین حس شادابی را برای شما ایجاد می کند.

اسپری بدن اینتسا ویتاسل دارای ترکیبیاتی است که باعث افزایش قدرت تمرکز در ذهن و فکر می شود و به شما در تمام طول روز حس شادابی و اعتماد به نفس می دهداسپری‌های خوشبوکننده بدن در دو نوع ضدعرق و خوشبو کننده موجود هستند. این محصول ضد تعریق شامل ترکیب‌هایی به‌نام آلومینیوم کلراید و آنتی‌باکتریال دارند که هم می‌توانند جلوی تعریق بیش از اندازه را بگیرند .

و هم باعث کاهش حجم باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق شوند و به این ترتیب، از بدبو شدن زیر بغل به دلیل تعریق بیش از حد جلوگیری می کند.اسپری بدن اینتسا ویتاسل دارای فرمولاسیون بسیار منحصر به فرد و خاصی می باشد که بعد از استفاده مانع تنفس پوست نمی‌شود و با از بین بردن سموم حاصل از متابولیسم سلولی، از التهابات پوستی و بیماری های پوستی جلوگیری می‌کند.

 

 

بهترین زمان استفاده از اسپری بدن اینتسا ویتاسل

بهترین زمان استفاده از اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند، زمانی است که از حمام خارج شده‌اند و بدنشان کاملا تمیز است و هنوز عرق نکرده ، اما دسته دیگر افرادی که زیاد عرق نمی‌کنند و عرقشان هم بدبو نیست، بلافاصله پس از حمام کردن نیازی به استفاده از اسپری ندارند. آن ها می‌توانند قبل از خروج از منزل، کمی اسپری خوشبو کننده را بر روی نواحی دلخواهشان بزنند و بدون اینکه لکه ای بر روی لباس هایشان بگیرد بدن و لباس آن ها بوی ملایم و خنکی می گیرد.

افراد دارای حساسیت‌ های پوستی مثل اگزما، آلرژی و بیماری‌ های تنفسی به راحتی می توانند ازاسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell استفاده کنند. افرادی که پس از هربار خرید و استفاده از یک نوع اسپری دچار خارش می‌شوند، می توانند از این به بعد از اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacellرا خریداری کنند.

نکته بسیار مهم در نحوه استفاده از اینتسا ویتاسل این است که به هیچ عنوان در اطراف صورت و چشم ها استفاده نکنید زیرا هم باعث خشک شدن پوست شما می‌شود و هم مواد تشکیل‌ دهنده که درصد بسیار کمی از الکل است میتواند به چشم آسیب برساند.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اینتسا | INTESA

حجم

150 میلی لیتر

کشور-سازنده

ایتالیا

مدل

Pour Homme Vitacell

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری بدن اینتسا ویتاسل مدل Pour Homme Vitacell”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید