اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست

  • آبرسان قوی پوست
  • حاوی هیالورونیک اسید جهت رطوبت رسانی قوی پوست
  • جذب شوندگی سریع
  • فرمول بسیار سبک
  • قابل استفاده برای پوست های حساس
  • تامین و حفظ رطوبت پوست
  • نرم کننده و هموار کننده پوست
  • مناسب برای مراقبت از سلامتی و شادابی پوست
  • غیر چرب کننده و مناسب برای پوست های نرمال
  • برای استفاده همیشگی و حس خوب پرابی پوست
  • حجم محصول۲۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا

550,000 تومان

4 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند نوتروژینا  ( اسپری آبرسان بدن نوتروژینا )

برند نوترژینا یا نیتروژنا در سال 1930 توسط شخصی به نام امانوئل استولاروف با نام Natone در لس آنجلس تاسیس و راه اندازی شد که در ابتدا یک شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود که در بیشتر در صنعت فیلم سازی و گریم از این محصولات آرایشی استفاده می شد.

در سال 1954 میلادی، شخص امانوئل در هنگام  به اروپا، متوجه بحث از صابون شگفت انگیزی شد که این صابون ایده آل پوست را تحریک نکرده و به دلیل سطح pH متعادل آن، که تقریباً برابر با PH آب است، نام برند خود را نوتروژینا نامگذاری کرد. امانوئل استولاروف عقیده داشت که چنین محصولی بازار تقاضای مناسبی خواهد داشت.

وی با استفاده از استراتژی دقیق و حرفه ای در تجارت خود به بیان ویژگی های خاص محصولات برند نیتروژنا تأکید کرده و توزیع آن را ابتدا در سوپر مارکت ها و داروخانه ها گسترش داد. در حقیقت این صابون را می توان نقطه شروع و موفقیت برند نیتروژنا دانست .

 

 

داشتن یک اسپری آبرسان بدن برای هر فردی ضروری است؛ چرا که علاوه بر کاهش التهابات و حساسیت های پوست، با استفاده از آن در فصل گرما یا پس از ورزش و فعالیت های طولانی مدت روزانه، پوست شما را خنک کرده و تسکین می بخشد.

اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست سرشار از آب چشمه های درمانی می باشد که التهاب پوست را کاهش داده و به ترمیم پوست کمک می کند و همچنین این اسپری آبرسان بدن یک التیام بخش فوری برای انواع پوست علل خصوص پوست خشک و حساس بانوان، آقایان و حتی کودکان می باشد.

اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست که یکی از بهترین اسپری های آبرسان بدن در دنیا محسوب می شود، تنها در یک ثانیه می تواند پوست شما را تسکین دهد و برای پوست هایی که دچار سوختگی، آلرژی، حساسیت و … شده اند می تواند انتخابی مناسب باشد.

 

ویژگی اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست

اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست حاوی هیالورونیک اسید جهت رطوبت رسانی قوی پوست می باشد و در مدت زمان 24 ساعت پوست شما کاملا آبرسانی می کند. همچنین اسپری آبرسان نوتروژینا دارای فرمول بسیار سبک و خنک کننده و طراوت بخش است. هیالورونیک اسید موجود در این محصول با قرار گیری در فضای بین سلولی پوستی هموار، نرم و آبرسانی شده را به جهت حفظ شادابی و سلامتی پوست به همراه  می آورد.

در فرمولاسیون ویژه اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست ، به سه لایه از پوست نفوذ می کند: لایه بیرونی، لایه درونی و لایه زیرین پوست که این محصول به علت قدرت نفوذ بالایی ه دارد پوست برای مدت طولانی مرطوب و نرم باقی بماند و آسیب های متعددی که در اثر خشکی ممکن است ایجاد شود از بین می رود .

 

 

این اسپری به عنوان یک آبرسان و نرم کننده مناسب برای پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرد که برای مدت طولانی پوست را مرطوب نگه میدارد. استفاده از این اسپری، می تواند حس بسیار خوبی از شادابی، نرمی، آرامش و احیای دوباره پوست در شما ایجاد کند، همچنین اسپری آبرسان بدن از برند نوتروژینا غیر چرب کننده و مناسب برای پوست های نرمال می باشد.

کارایی اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست زمانی بیشتر به چشم می آید که استفاده از آن حتی بلافاصله بعد از دوش و بر روی پوست مرطوب مشخص می شود. این عملکرد باعث حبس رطوبت در پوست می شود. بافت سبک و فاقد چربی اجازه پوشیدن فوری لباس ها را فراهم می کند و دیگر هیچگونه نگرانی از بابت چرب شدن بدن و لک شدن لباس ها نخواهید داشت.

 

 

روش مصرف اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست

روش استفاده از اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست به گونه ای است که میتوانید روزانه پس از هر استحمام و یا هر زمانی که پوست شما به مرطوب کننده احتیاج داشت استفاده کنید. برای مرطوب کردن پوست و آبرسانی کامل بهتر است که ای ن محصول را از فاصله نزدیک روی پوست مرطوب خود اسپری کنید و اگر میخواهید کمی حس طراوت و تازگی به پوست بدهد و بوی خوش آن بر روی بدن باقی بماند ، پیشنهاد می کنیم ، از فاصله دورتری به بدن اسپری شود.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

نوتروژینا (نیتروژنا) Neutrogena

حجم

200 میلی لیتر

کشور-سازنده

آمریکا

مدل

هیدرو بوست

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری آبرسان بدن نوتروژینا مدل هیدرو بوست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

550,000 تومان

4 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید