کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+

  • کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ حاوی هیالورونیک اسید آبرسان عمقی، افزایش الاستیسیته، ضد پیری، کاهش خطوط صورت
  • حاوی فرولیک اسید تنظیم pH پوست، لایه بردار، کنترل چربی، آبرسان، روشن کننده
  • حاوی ویتامین C,E کلاژن ساز، ضد چروک، ضد لک، افزایش گردش خون سطحی
  • حاوی عصاره میوه یوزو از بین برنده تیرگی، مرطوب کننده، آنتی اکسیدان، احیا کننده
  • حاوی بکوچیول از بین برنده چین و چروک صورت و ممانعت از تشکیل مجدد آن
  • حاوی سرامید بازسازی کننده بافت اپیدرم و ایجاد لایه محافظتی روی پوست
  • لیفت کننده پوست و از بین برنده چین و چروک و ممانعت از ایجاد دوباره چروک
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست و کمک به حفظ آن و جلوگیری از خشکی
  • مناسب بانوان و اقایان بالای ۴۰ سال
  • مناسب برای همه پوست ها
  • تولیدو ساخت کشور فرانسه
  • قیمت در وب سایت محصول ۱۵$
  • حجم محصول ۵۰ میل

699,000 تومان

5 عدد در انبار

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال

محصولات مراقبت از پوست یکی از حیاتی ترین محصولاتی است که می تواند به زیبایی خانم ها و آقایان کمک کند و باعث شود تا با مراقبت از پوست خود و رسیدگی به آن، پوستی شفاف و شاداب بدون چین و چروک داشته باشند. بسیاری از خانم ها صفر تا صد زیبایی را به داشتن پوستی سالم و صاف می دانند، اما مشکلات محیطی یا ژنتیکی مختلفی می تواند از داشتن پوست زیبا در خانم ها جلوگیری کند و آسیب دیدگی پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجائیکه با افزایش سن از میزان پروتئین های مهم دخیل در جوان و زیباسازی پوست از جمله کلاژن، الاستین و همچنین مقدار چربی زیر پوست به مقدار زیادی کاسته می شود، به همین دلیل علایمی چون افتادگی پوست، چین و چروک و خطوط پیشانی و اطراف لب بروز می کند، از این رو افراد به ویژه خانم ها بالای 40 سال به فکر بهبود علایم ناشی از پیری پوست افتاده و به استفاده از کرم لیفتینگ برای اجزای صورت و یا انجام جراحی لیفت صورت روی می آورند.

کرم لیفت در بهبود افتادگی و جوانسازی بیش ترین نقش را دارد. کرم لیفتینگ باعث از بین رفتن ورم، چروک و عوامل ناسازگار با پوست می شود‌. استفاده از کرم لیفت صورت برای مواردی مانند رفع چین و چروک دور چشم در کنار روش‌هایی مثل تزریق چربی زیر چشم می‌تواند کمک بسیاری کند.

معرفی برند اولاین (Eveline)

یکی از برندهای لهستانی تولیدکننده محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین است که از سال 1983 در حال فعالیت و برنده جایزه بین المللی موفقیت در سال 2020 است. مهم ترین ویژگی محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین تولید انبوده و مطابقت آن ها با استاندارهای روز جهان مبتنی بر توسعه پایدار میباشد. با استفاده از کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال که حاوی ویتامین C,E کلاژن ساز، ضد چروک، ضد لک، افزایش گردش خون سطحی، پوستی شاداب داشته باشد.

 

ویژگی کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال

کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال (Eveline Biovitamin C Sensation) ساخت و تولید فرانسه دارای ویتامین c که خواص ضد پیری بوده و چین و چروک های صورت را محو می سازد و از ایجاد دوباره آن جلوگیری می کند. این کرم روز و شب ویتامین c لایه اپیدرم پوست را ترمیم و بازسازی نموده و یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می کند.

کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال به حذف سلول های مرده سطح پوست کمک می کند و موجب افزایش خاصیت کلاژن سازی آن می شود. این محصول پوست را به صورت عمقی آبرسانی نموده و مانع از خشکی و ایجاد کشش روی پوست می گردد و برای بانوان بالای ۴۰ سال با هر پوستی توصیه می شود.

تامین رطوبت مورد نیاز پوست و کمک به حفظ آن و جلوگیری از خشکی یکی از مهم ترین ویژگی های این کرم روز و شب میباشد و حاوی بکوچیول که از بین برنده چین و چروک صورت و ممانعت از تشکیل مجدد آن میشود. کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال بدون تست حیوانی و حاوی روغن وگان میباشد.

نحوه مصرف کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+ سال

جهت استفاده از کرم روز و شب ویتامین c ابتدا صورت خود را با فوم های شست و شو به خوبی بشویید و مقدار مناسبی از آن را صبح و شب قبل از خواب روی پوست خشک و تمیز صورت زده با حرکات دورانی ماساژ دهید تا جذب شود. برای نتیجه موثر لازم است که استفاده از این کرم را برای چند ماه ادامه داده تا روند بهبودی شرایط پوست قابل تشخیص باشد.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اولاین | Eveline

حجم

50 میل

ویتامین-ها

C

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم روز وشب ضدچروک ویتامینC اولاین40+”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

699,000 تومان

5 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید