سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل

  • سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل حاوی لاکتوبیونیک اسید 3 درصد
  • حاوی مندلیک اسید 1 درصد
  • حاوی هیالورونیک اسید جهت آبرسانی پوست
  • لایه برداری ملایم و نوسازی سلولی
  • دارای 8 عملکرد شامل (کاهش جوش و جای جوشژ افزایش صافی پوست، خالص سازی پوست، کاهش منافذ باز پوست، احیای لایه اپیدرم، افزایش شفافیت پوست، آبرسانی پوست، بهبود جوانی پوست)
  • معجزه لایه برداری و ترمیم و زیبایی و احیا
  • تولیدو ساخت کشور فرانسه
  • قیمت در وب سایت محصول ۱۵$
  • حجم محصول ۱۸ میل

699,000 تومان

11 عدد در انبار

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل

محصولات مراقبت از پوست یکی از حیاتی ترین محصولاتی است که می تواند به زیبایی خانم ها کمک کند و باعث شود تا با مراقبت از پوست خود و رسیدگی به آن، پوستی شفاف و شاداب بدون چین و چروک داشته باشند. بسیاری از خانم ها صفر تا صد زیبایی را به داشتن پوستی سالم و صاف می دانند، اما مشکلات محیطی یا ژنتیکی مختلفی می تواند از داشتن پوست زیبا در خانم ها جلوگیری کند و آسیب دیدگی پوست را تحت تاثیر قرار دهد.

از آنجائیکه با افزایش سن از میزان پروتئین های مهم دخیل در جوان و زیباسازی پوست از جمله کلاژن، الاستین و همچنین مقدار چربی زیر پوست به مقدار زیادی کاسته می شود، به همین دلیل علایمی چون افتادگی پوست، چین و چروک و خطوط پیشانی و اطراف لب بروز می کند، از این رو افراد مخصوصا بانوان به فکر بهبود شرایط ایجاده شده هستند.

سرم‌های پوستی محصولاتی رقیق هستند که به شکل موضعی استفاده می‌شوند و غلظت ترکیبات فعال در آن‌ها بالاست و معمولا به صورت مایع و یا کمی غلیظ‌تر از مایع هستند. سرم های پوستی صورت به واسطه داشتن مقدار زیادی مولکول‌های فعال به خوبی به سطح پوست نفوذ می‌کند و تأثیر مطلوبی روی آن دارد و باعث رضایت میشود.

سرم های صورت برای درمان آکنه و جوش های پوستی، پر شدن و کاهش چین و چروک های پوست، درمان شل شدگی و افتادگی پوست، لایه ‌برداری پوست، آبرسانی پوست و روشن شدن پوست‌ های خسته و کدر کاربرد زیادی دارند.

اگر بخواهیم انواع سرم های صورت را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  •  سرم های ضد چروک
  • سرم روشن کننده پوست صورت
  • سرم سفت کننده پوست صورت
  • سرم پوست ضد آکنه
  •  سرم مرطوب کننده پوست
  •  سرم لایه بردار صورت (سرم لایه بردار چندمنظوه اولاین)

 

معرفی برند اولاین (Eveline)

یکی از برندهای لهستانی تولیدکننده محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین است که از سال 1983 در حال فعالیت و برنده جایزه بین المللی موفقیت در سال 2020 است. مهم ترین ویژگی محصولات مراقبتی و آرایشی برند اولاین تولید انبوده و مطابقت آن ها با استاندارهای روز جهان مبتنی بر توسعه پایدار میباشد.

 

ویژگی سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل

سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل (Eveline 8 in 1 Multifunction) شامل لاکتوبیونیک اسید 3 درصد و مندلیک اسید 1 درصد جهت لایه برداری ملایم و نوسازی سلولی به همراه هیالورونیک اسید جهت آبرسانی پوست می باشد.

سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل 8 عملکرد فوق العاده و موثر از خود نشان میدهد که شامل: کاهش جوش، افزایش صافی پوست، خالص سازی پوست، کاهش منافذ باز پوست، احیای لایه اپیدرم، افزایش شفافیت پوست، آبرسانی پوست و بهبود جوانی پوست می باشد.

سرم لایه بردار اولاین برای هر نوع پوستی توصیه می شود، مخصوصاً آسیب دیده، خشن، با رنگ ناهموار در اصل برای افرادی که مشکل ترشح بیش از حد سبوم و نواقص مکرر دارند، طراحی شده است.

اگر میخواهید به سلول های پوستی خود کمک کنید که خود را بازسازی کنند و پوستی هموار و شادابی داشته باشبد حتما از سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل استفاده کنید.

 

نحوه مصرف سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل

سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل (Eveline 8 in 1 Multifunction) را دو بار در روز استفاده کنید. یک بار صبح که از خواب بیدار می ‌شوید و یک بار هم شب قبل از خواب. تنها چند قطره سرم برای پوشش کامل صورت کفایت می‌کند.

چند قطره از سرم صورت اولاین را روی انگشتان خود بریزید و به تمام صورت بزنید؛ به خصوص در مناطقی که بیشتر مشکل دارند. سپس ماساژ صورت را ادامه دهید تا زمانی که سرم به طور کامل جذب پوست زیبای شما شود.

توجه داشته باشید

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

اولاین | Eveline

حجم

18 میل

کشور-سازنده

فرانسه

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم لایه بردار 8در1 چندمنظوه اولاین 18میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

699,000 تومان

11 عدد در انبار

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید