شامپو بیوتین ترزمه مدل Biotin Repair & Protect 7

  • کمک به ۷مدل اسیب موهای آسیب دیده و ضدریزش و کمک به توقف ریزش
  • هفت نوع مختلف آسیب مو را از بین میبرد
  • ترمیم موهای شکننده
  • مرطوب کننده مو و نرم کننده
  • فرمول با کیفیت حرفه ای حاوی بیوتین
  • کمک به بازسازی بافت مو
  • قابل استفاده برای موهای رنگ شده
  • هفت نوع آسیب را از اولین استفاده که این شامپو حل می کند محافظ حرارت،محافظ خشکی،محافظ رنگ مو ،محافظ بی ابی،محافظ مقاومت،محافظ زیبایی
  • سایز محصول۷۰۰میل
  • ساخت و تولید کشور امریکا
شناسه محصول: 3198 دسته: ,

ناموجود

20 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

معرفی برند ترزمه ( شامپو بیوتین ترزمه )

این برند در سال 1968 توسط شخصی به نام آلبرتو کولوِر و خط تولید شرکت ترزمه در سال 2010 آغاز شد و این برند فرمول هایی را برای انواع مختلف موها ایجاد کرده است که  محصولات ترزمه شامل: شامپوها و نرم کننده های مو و …. می باشد. محصولات این برند در سالن های زیبایی کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا و آسیا به خصوص برای درمان ریزش مو از آسیب های به وجود آمده از اتو مو و خشک کردن مو به کار می رود و برند ترزمه، معتقداست هر زنی شایستۀ زیبایی و زیبا ماندن است. بدون اینکه لازم باشد هزینۀ زیادی را صرف کند.

بیوتین موجود در این شامپو موها را تقویت کرده و از ریزش و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. بیوتین که یک ویتامین از گروه B است که ماده جلوگیری کننده از ریزش مو محسوب می‌شود با تقویت موهای نازک و افزایش رشد مجدد آن‌ها کیفیت مو را بهبود می‌بخشد. این ویتامین تاثیر بسیار زیادی در افزایش سلامت مو ها می‌کند و با استفاده ی منظم از شامپو بیوتین ترزمه پوست کف سر و ریشه‌های مو تقویت شده و از آسیب رسیدن به آن‌ها جلوگیری می‌شود.

 

 

ویژگی شامپو بیوتین ترزمه مدل 7+ Biotin Repair

شامپو بیوتین ترزمه مدل 7+ Biotin Repair یک محصول از برند آمریکایی ترزمه، به دلیل غنی بودن از بیوتین به تولید و فعال سازی آنزیم های بدن کمک می نماید؛ در نتیجه نقش موثری در رشد و افزایش ضخامت تارهای مو دارد. این شامپو همچنین به بافت موهایی که در اثر عواملی از جمله رنگ کردن مداوم، دکلره و استفاده بیش از حد سشوار و اتوی مو آسیب دیده اند را ترمیم می نماید.

شامپو ترزمه بیوتین مدل 7+ Biotin Repair، یکی از قوی ترین فرمولاسیون ها در جهت کمک به ۷مدل اسیب موهای آسیب دیده و ضدریزش و کمک به توقف ریزش از کمپانی ترزمه تولید و روانه بازار شده است. فرمولاسیون با کیفیت حرفه ای این شامپو به گونه ای است که به ترمیم و باز سازی موهای شکننده از طریق فولیکول های مو به به فیبر مو نفوذ کرده و از داخل بافت مو را بهبود بخشد.

شامپو ترزمه با کیفیت  و حرفه ای حاوی بیوتین  ، مقاومت در برابر شکستگی مو را افزایش می دهد و از آسیب های احتمالی وارده در اثر حرارت، رنگ، دکلره ،خشک شدن،سشوار کشیدن های بیش از حد و شرایط آب و هوایی نامناسب محافظ  کننده حرارت،محافظ خشکی،محافظ رنگ مو ،محافظ بی ابی،محافظ مقاومت،محافظ زیبایی و…. می شود.

 

 

شامپو بیوتین ترزمه ساخته شده با مجموعه بیوتین و پروتئین های مغذی ، حاوی ترکیبی از مولکول های ثبت شده در فیبر مو است تا بتواند پیوندهای شکسته شده در اثر آسیب مو را بازگرداند.شامپو ترزمه ی هفت کاره با فرمولاسیون ساختار پروتئینی هر رشته مو را تقویت می کند و از خشکی و شکنندگی ان ها جلوگیری می کند. این محصول علاوه بر اینکه هفت نوع مختلف آسیب مو را از بین می برد بلکه باعث مرطوب کننده مو و نرم کننده و قابل استفاده برای موهای رنگ شده ساخت و تولید کشور امریکا می باشد.

علاوه بر همه ویژگی هایی که تا به این قسمت بیان شد، مهم ترین ویژگی شامپو بیوتین ترزمه مدل 7+ Biotin Repair برای خانم های باردار نیز می شود.همانطور که میدانید در دوران بارداری پوست و مو نیاز به حداکثر مواد ویتامین دارد، عدم وجود بیوتین در بدن خصوصا خانم های باردار باعث ایجاد موهای نازک و شاخه ای می شود که در طول بارداری ریزش شدید پیدا می کند. از این رو، شامپو بیوتین ترزمه میتواند برای خانم های باردار مفید واقع شود.

 

 

روش مصرف از شامپو بیوتین ترزمه

مقداری از شامپو بیوتین ترزمه را روی موهای خیس ریخته  به آرامی‌ماساژ دهید و پس از 5 دقیقه با آب ولرم آبکشی نمایید.

توجه داشته باشید…

تمامی محصولات نازبانو با ضمانت اصل بودن واردات از اروپا و آمریکا با کارت گارانتی ۶ ماهه

توضیحات تکمیلی
برند

ترسمه | Tresemmé

حجم

700 میل

کشور-سازنده

آمریکا

ویتامین-ها

بیوتین

مدل

مدل 7+ Biotin Repair

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو بیوتین ترزمه مدل Biotin Repair & Protect 7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل سریع

ارسال فوری به کل ایران طی 4 روز و تهران 24 ساعت

ضمانت اصالت کالا

درصورت اصل نبودن محصولات میتوانید آنرا عودت دهید