دسته‌بندی نشده

هیرتامین | معرفی محصولات | کپسول | مکمل پاستیل | مام

عدم وجود ویتامین ها و مواد معدنی که بدن برای رشد و حفظ سلامت مو ها نیاز دارد؛ عاملی برای نازکی، ضعیف و شکننده شدن مو های سر محسوب می‌گردد که در آخر باعث ایجاد علائمی نظیر ریزش مو، شکنندگی مو ها، شوره در سر و .. می‌شود.

انواع قرص و کپسول تولید برند آمریکایی هیرتامین که منشا گیاهی دارند، به صورت طبیعی و کاملا ریشه ای مشکلات مو های شما را برطرف می‌کنند. محصولات هیرتامین ، محصولات خوراکی ای را طراحی کرده است که ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن را برای حفظ سلامت مو ها تامین می‌کند.

برند Hairtamin، محصولاتی تولید می‌کند که مکملی طبیعی و رژیمی محسوب می‌شوند. این محصولات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی هستند که از درون بدن سبب تغذیه مو های سر شما می‌شود. مصرف منظم محصولات هیرتامین باعث می‌شود با حمایت از استحکام فولیکول ها، مو هایی قوی تر، با ضخامت بیش تر، درخشان تر و بلند تر را برای شما ایجاد کند.

محصولات تولیدی برند آمریکایی هیرتامین

این برند، یک راه حلی تخصصی برای برطرف سازی مشکلات مو از ناحیه درونی بدن انسان است. برند هیرتامین در تلاش است تا انواع مختلفی از کپسول و قرص های خوراکی را به منظور حفاظت از سلامت مو ها، تقویت کردن و درخشانی آن ها تولید کنند که برای گروه های مختلف آقایان، بانوان، مادران باردار و … هر محصول به صورت تخصصی تولید شده است.

در کنار محصولاتی مانند کپسول هیرتامین و مکمل پاستیلی تقویت مو، شامپو نرم کننده ای نیز تولید کرده است که رشد مو ها را افزایش داده و مو هایی سالم و شاداب را ایجاد کند.

اساسی ترین ویژگی محصولات تولید شده

طبق ترکیب علم سنتی و مدرن، انواع مشکلات مانند مو می‌توانند از طریق راه های طبیعی حل شوند. بنابراین ریشه برطرف سازی مشکلات زیادی از مو سر در طبیعت یافت می‌شود. اما به دلیل استفاده صحیح از این مواد، برقراری ارتباطی مناسب میان علم قدیم و جدید ضروری است.

یکی از مهم ترین تصمیمات برند هیرتامین، استفاده از ترکیبات گیاهی و کاملا طبیعی برای حفاظت از سلامت مو ها و تقویت آن ها می‌باشد. در تولید محصولات این برند، هیچگونه رنگ های افزودنی، طعم دهنده ها، گلوتن، مواد حساسیت زا و شیمیایی که فرمولی واضح و شفاف دارند؛ یافت نمی‌شود.

دلیل توصیه به استفاده از هیرتامین

مطابق بازخورد های مثبت و زیاد برترین اینفلوئنسر های جهان در مورد این برند آمریکایی، پیشنهاد می‌کنیم برای سالم نگه داشتن و تقویت مو های خود از محصولات هیرتامین استفاده کنید. با مصرف محصولات Hairtamin که عاملی برای تقویت و تغذیه مو های شما است، می‌توانید هم ریزش مو های خود را کاهش دهید و هم رشد مجدد مو هایتان را مشاهده نمایید.

مکانیسم اثر

نوع عملکرد محصولات هیرتامین به صورت زیر می‌باشد:

1) تغذیه مو و ناخن از طریق تامین مواد مورد نیاز

2) مبارزه با رادیکال های آزاد به عنوان عاملی برای کم پشت شدن مو ها

3) تاثیر برخی ترکیبات هیرتامین بر کاهش میزان استرس و کنترل کردن هورمون های موثر بر آن

مهم ترین شاخصه های  Hairtamin

  • تولیدات این برند، کاملا وگان و بدون انجام هر گونه تست حیوانی است.
  • در ساخت محصولات هیرتامین از هیچ گونه قند و کالری، رنگ و طعم غیر طبیعی، گلوتن، مواد شیمیایی و چسب، مواد نگهدارنده، مواد ایجاد کننده آلرژی و هورمون استفاده نشده است.
  • برند آمریکایی هیرتامین محصولاتی را تولید کرده است که از ویژگی های زیر برخوردار می‌باشد:

– برای تمامی انواع مو و ناخن مناسب است.

– علیرغم کاربرد اصلی آن در مو، برای تقویت ناخن و پوست نیز قابل استفاده است.

– به صورت تخصصی برای خانم ها تولید شده است.

– دارای تاییدیه های FDA و CGMP می‌باشد.

معرفی 5 محصول بی نظیر برند هیرتامین

اگر شما هم به دنبال یک مکمل کاملا طبیعی و گیاهی هستید که منبعی غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مورد نیاز برای رشد و تقویت مو می‌باشد؛ پیشنهاد می‌کنیم محصولات خود را از برند هیرتامین تهیه نمایید. تیمی از بهترین دانشمندان آمریکایی در این کمپانی گرد هم آمده اند و یک مکمل گیاهی و موثر را اختراع کرده اند که فاقد هر گونه ضرر می‌باشد.

کپسول هیرتامین و پاستیل مکملی تقویت مو مانند یک مولتی ویتامین می‌باشند که هرگز باعث افزایش مو های زائد نخواهد شد. شما برای مصرف قرص های هیرتامین، فقط کافی است یک عدد از آن را در هر زمانی از روز به همراه غذا مصرف کنید. مصرف مدل پاستیلی مکمل پاستیلی هیرتامین نیز در روز به تعداد دو عدد به همراه غذا یا بدون آن، الزامی است.

الف) کپسول هیرتامین

طراحی کپسول هیرتامین برای حفاظت از مو ها در مقابل عامل های بیرونی و درونی آسیب رسان صورت گرفته است که با مصرف آن، ضمن کم تر شدن ریزش مو ها؛ شاهد طول و ضخامت بیش تر آن ها خواهید بود. تمامی ترکیبات به کار رفته در قرص هیرتامین طبیعی بوده و فاقد هرگونه ماده شیمیایی می‌باشد.

انواع ویتامین ها، فسفر، کلسیم، منیزیم، زینک و دیگر ترکیبات مهم موجود در کپسول هیرتامین که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند باعث شده است؛ بستری مناسب را برای رشد و تقویت مو های شما فراهم کنند. این ساختار باعث شده ضمن تقویت فولیکول های مو، از نازک شدن یا ریزش آن ها جلوگیری شود.

ب) مکمل پاستیل تقویت مو هیرتامین

تمامی ترکیبات به کار رفته در مکمل پاستیل هیرتامین پاستیلی، طبیعی می‌باشد که حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی است. این خاصیت باعث می‌شود مو های شما را در مقابل آسیب های ناشی از اشعه های UV و عوامل محیطی مقاوم نماید و در نهایت منجر به سلامت ساختار مو های شما شود.

مکمل پاستیلی هیرتامین خوش طعم برای آن دسته از افرادی که به دلیل تداخلات دارویی یا مشکلات گوارشی، نمی‌توانند قرص و کپسول مصرف کنند؛ مناسب است.

ج) هیرتامین مام

زمان بارداری، دوران تغییرات خانم ها محسوب می‌گردد که ضعیف شدن مو ها و ریزش آن به عنوان یکی از مهم ترین این تغییرات می‌باشد. برند آمریکایی هیرتامین برای بانوان در زمان بارداری نیز محصولی را معرفی کرده است که ویژه خانم های باردار و مادران شیرده می‌باشد.

کپسول هیرتامین مام

این مکمل هیرتامین مام، تامین کننده سلامت مادر، نوزاد و مو ها می‌باشد که کاملا گیاهی است. شما می توانید در زمان بارداری و بعد از آن نیز هیرتامین مام  را مصرف کنید که باعث می شود مو هایی شاداب، سالم، پرپشت و درخشان داشته باشید. همچنین با جلوگیری از ریزش مو ها در دوران بارداری، باعث می شود مو هایی ضخیم داشته باشید که رشد خوبی دارند.

د) مکمل بلوتامین هیرتامین

کپسول گیاهی بلوتامین برند آمریکایی هیرتامین متشکل از ترکیبات گیاهی و ارگانیک می‌باشد که در جهت بهبود گوارش و هضم تهیه شده است. بلوتامین شامل ترکیبی از 11 گیاه دارویی و آنزیم های گوارشی میوه است که علاوه بر بهبود گوارش در سوخت و ساز بدن موثر بوده و به کاهش وزن کمک می کنند.

هر کپسول گیاهی بلوتامین سرشاراز عصاره های گیاهی طبیعی هستند که توسط بدن به سادگی تشخیص داده می‌شوند تا به تسهیل و سرعت روند گوارش، تجزیه، هضم غذا و مشکلات گوارشی ناشی از تغییرات هورمونی و غذا از جمله ورم، نفخ، گاز، درد و ناراحتی معده کمک کرده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند.

این محصول همچنین ورم ناشی از جمع شدن آب اضافی را با مدیریت میزان احتباس آب کاهش داده و در تناسب اندام و تخت شدن شکم تاثیر می‌گذارد. معمولا در دوران قبل از پریودی، بدن آب بیش تری را به دلیل تغییرات هورمونی، در خود نگه می‌دارد. همین موضوع باعث ایجاد ورم و افزایش موقت وزن می‌شود.

علاوه بر آن، تجمع آب اضافی به دلیل کمبود برخی از ترکیبات در رژیم غذایی نیز رخ می‌دهد که این کپسول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود می‌تواند از تجمع آب و به وجود آمدن ورم جلوگیری کند.

ه) ایمیونتامین هیرتامین

هیرتامین یک برند آمریکایی موفق است که در زمینه تقویت مو و بدن بهترین محصولات را تولید و عرضه می‌کند. کپسول ایمیونتامین محصولی از برند هیرتامین بوده که با برخورداری از ترکیبات تخصصی، طبیعی و معدنی؛ تقویت کننده سیستم ایمنی و دستگاه تنفسی است. این کپسول یک فرمولاسیون ویژه و کامل جهت حفظ سلامتی بدن است.

سیستم ایمنی بدن، نیاز به تقویت و تغذیه برای داشتن عملکرد درست و سالم دارد. یکی از بهترین و راحت ترین راهکار ها برای افزایش ایمنی بدن و بهبود سلامت کلی آن، استفاده از مکمل های حاوی مواد معدنی و ویتامین است.

کپسول تقویت کننده سیستم ایمنی هیرتامین تمام چیزی که بدن برای داشتن عملکردی فوق العاده و سالم نیاز دارد را محیا می کند. این کپسول مجموعه ای کامل از ترکیبات، مواد معدنی ضروری، ویتامین ها، باکتری های مفید، آنتی اکسیدان های قوی و آداپتوژن را شامل می‎شود.

ترکیبات این محصول کاملا طبیعی و گیاهی هستند و هیچ تداخل هورمونی و دارویی را به وجود نمی‎آورند. پروبیوتیک و پریبیوتیک های موجود در این محصول، سیستم گوارش و ایمنی را با به کارگیری باکتری های مفید؛ تقویت، تغذیه و محافظت می‌کنند.

ویتامین های موجود در این محصول علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی، لنفوسیت ها را تقویت می کنند و ایمنی بدن را با افزایش تولید گلبول های سفید خون، افزایش می‌دهند و به جلوگیری از عفونت هایی مانند آنفلوانزا و سرما خوردگی کمک می‌کنند.

برای خرید محصولات Hairtamin بهتر است تولیدات اصلی و اورجینال آن را تهیه کنید که متاسفانه در ایران چندان قابل دسترس نیست. اما نیازی به نگرانی در مورد خرید محصولات اصلی برند هیرتامین نیست، زیرا ما در فروشگاه اینترنتی نازبانو در کنار شما هستیم تا معتبر ترین نمونه های تولید شده این برند را در اختیارتان قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *